...Bar too mucht 192....

09-10-2011 17:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer.....

Bak maar bitterballen hoor, want ik heb nog geen bal op. Ben meer van de club-sandwich tegenwoordig. Zoon had zalm.

Heb nog nooit zo weinig uitgegeven bij IKEA. Alleen 100 waxinelichtjes, 2 pannenlappen, 1 speelgoed bal en 1 handdoek gekocht.
voila

ga je met die speelgoedbal doen ????
Lekker!

Die bal is voor het zoontje van een vriend van Jozoon

Katten vinden de papieren tas van IKEA geweldig! Eén erin en de ander landt er boven op Jammer dat je het niet kan zien.
Kat van Jooppdochter heeft nu een knisperspeeltunnel, een eekhoorn met catnip erin, een balletjesracebaan en nog meer zooi, maar ze vindt er niks an....

Eeen doos vindt ze dan weer wel leuk

Gelukkig vindt hond zijn speeltjes wel leuk. O.a. ook zo'n zachte speelgoedbal van Ikea
Ja, dozen zijn ze altijd gek op en plastic tasjes, maar dat vind ik soms een beetje eng.

Saar zucht nog maar een keer om zoveel jeugdige domheid.

Spelen doet ze zelf al jaren niet meer aan, eten daarentegen wel. Ze heeft vanavond per ongeluk 2 keer eten gekregen. Wist niet dat Joman haar al gevoerd had toen ik thuiskwam en Saar doet net of ze gek is..........
quote:yette schreef op 09 oktober 2011 @ 23:19:

Dat zou gaaf zijn ja, het ontbreekt me alleen aan structuur en doorzettingsvermogen. Er is altijd wel iets belangrijker. Op dit moment geef ik thuisonderwijs aan de oudste. Kost me veel tijd en nog meer energie.

Pittig begreep al zoiets je geen goede school voor hem kon krijgen.

Al zicht op een oplossing?

En wat schrijven betreft wie weet wat de toekomst brengt
Geen idee welke kant dit opgaat Meis. Morgen een vergadering met alle mensen die iets zinnigs kunnen zeggen erbij. Kan zijn dat hij na de herfstvakantie een tijdelijke plek heeft. Of over maanden. Je hoort de raarste verhalen.
Borreltijd!

Volgens mij is het eindelijk droog hier. Werd tijd

Meis, moet je nog geopereerd worden of is dat niet nodig?
proost Jo!!

Kep een niksdag achter de rug. Van alles gedaan maar eigenlijk ook niks.....

Tiet veur een borrel dus
Proost Joopp!

Net even hondje uitgelaten maar ze vond er weer eens niks aan dus we waren snel weer terug. Een normale hond vindt het toch leuk om uitgelaten te worden Raar beest!
Die van mij kijkt na 2 uur nog sip als we op de terugweg zijn. Ook een gek beest dus

Hij voelt zich wel erg alleen hoor......

Bitterballen?
Ja hij mist z'n maatje

Ben jij er al een beetje aan gewend dat ie er niet meer is?

Doe maar geen bitterballen vandaag. Ik groei dicht als ik ze elke dag eet.
Nee, ik mis hond vreselijk. En ook mijn moedertje :(

Dus ik zuip er gewoon nog eentje. Mag van mij.

Over een tijdje pak ik mezelf weer beet, schop onder de kont en gaan met die banaan.

Maar nu nog even niet...........
Nee joh, het is allemaal nog zo vers. Die schop onder je kont moet nog even wachten. Eerst een beetje alles een plaats geven en verwerken.

Ik ben trouwens begonnen in Het Boek Dina, weet nog niet of ik het mooi vind. Beetje apart geschreven he? Misschien moet ik er even inkomen.
Ja ik vond het ook inkomen, maar wel ontzettend mooi.

Als je het wel mooi vindt heb je er nog een aantal te gaan

Ik zit nu in schaduw van de wind, maar kan me ook nog niet zo bekoren eigenlijk tot nu toe....
Daar ben ik ooit in begonnen, maar heb het niet uitgelezen. Vond er niks aan. Dat lag aan mij denk ik, want de recensies waren heel goed.
Ow jeee en je zei dat scharlaken ook al niks was. Dat worden nog heel veel bladzijden voor moi dan haha......

Gelukkig heb ik nog een halve ongelezen boekenplank liggen.

Wanneer moet je je koffertje gaan pakken?
Volgende week donderdag gaan we weg. 's Morgens heel vroeg en dan zijn we om een uur of 12 in Parijs. Heb er zin in!

Ik ga er vandoor. Zuurkool eten. En wat gaan jullie eten?
bloemkool, bleghhhhh. Maar ja, soms moet het voor de vitamientjes he....

Maar mee eter is nog niet tuus dus duurt nog ff.

Eet smakelijk!
Goedemiddag! Wat een lekker weer vandaag. Boodschappen zijn weer binnen. Net een heel stuk met Saar gewandeld, ze had er zowaar zin in

Dan ga ik me nu maar eens in het dagelijkse nieuws verdiepen.
quote:jooppie schreef op 12 oktober 2011 @ 18:07:

Nee, ik mis hond vreselijk. En ook mijn moedertje :(

Dus ik zuip er gewoon nog eentje. Mag van mij.

Over een tijdje pak ik mezelf weer beet, schop onder de kont en gaan met die banaan.

Maar nu nog even niet...........Jooppje toch, ik zie het nu pas. Wat verdrietig.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Iedereen ziek?

Het is zo stil hier.........................
quote:yette schreef op 12 oktober 2011 @ 08:51:

Geen idee welke kant dit opgaat Meis. Morgen een vergadering met alle mensen die iets zinnigs kunnen zeggen erbij. Kan zijn dat hij na de herfstvakantie een tijdelijke plek heeft. Of over maanden. Je hoort de raarste verhalen.

Hoop voor je snel goed komt.

Iemand wijntje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven