Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Heeee, wat gezellig hier ineens! Hey Car, still alive?

Angeltje!!! Hoe is het met jou?

Dit mag geen kletstopic worden toch? Maar ik geef toe, wat ontzettend leuk dat jullie hier zijn ))
Zwaait even mee.
@mrslucky, Still going strong;)

Idd leuk om weer een get together te hebben hier!
HVJ

Ik zit hier te smilen naar mijn schermpje! Wat ontzettend leuk!

Kunnen we geen reunie topic openen?
Heee wat leuk, ik zwaai even mee
Nou Jaaaaaa!!!!! Ik wist niet dat het hier nog zo druk was?

Marjo, wat leuk! Hoe is het met je?

(ik vrees dat er van werken niet veel terecht komt vandaag... for old times sake... )
Zwaai.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
quote:xxas schreef op 12 oktober 2011 @ 11:00:

Igvms. Wil je nog iets over je situatie kwijt. Je bent getrouwd, ook kids? Ben je per toeval toen tegen die sv aangelopen of was je bewust op zoek hiernaar. Hoe ga (ging) je hiermee om binnen je huwelijk?

Zijn wel veel vragen maar elk verhaal is weer anders en iedereen heeft zo zijn eigen redenen om zijn leven om te gooien.Was niet van plan om hier alles neer te schrijven daarover op dit moment. Maar ff heel kort: ja getrouwd, 2 kids, op zoek: via contactadv. contact gekregen en veel mail/belletjes, uiteindelijk beiden zo ver dat we een ontmoeting wilden en sinds dat moment knalde het aan alle kanten...
Beter spijt van wat je gedaan hebt dan spijt dat je het nooit geprobeerd hebt.
schrijfmijmaar@live.nl
Wat leuk, Mrs L dat is echt lang geleden!

En Car, niks veranderd I guess

Hoe is het verder met iedereen?

Lijkt wel een reunie!
Geweldig al die oude bekenden! Leuk ook een reunie-topic, wie opent hem?

Marjo, hoe is het met je?

Mrs L, hoe toevallig dat telefoontje
@stew. Ik had mijn viva-gmail account open staan omdat ik hier was en daar ook al eeuwen mijn mail niet meer gecheckt had. Hij zag mij daar online staan... dus vandaar.

@magiker Als ik jouw nick zie staan moet ik altijd toch een beetje aan een tovenaar denken ;)

mag zo'n klets-reunie topic eigenlijk wel? Volgens mij is er al een klets topic maar voel me dan wel bezwaard als we daar ineens binnenvallen...
Misschien wel op overig?
Maar dan is het niet vindbaar.... daar kijken eauns seaurt mensen niet, lol
Marjo!!!! Damnnnnnnnn da's lang! Hoe'st met je!!!!??

Kom op...waar blijft die reunie topic mensen........Stew, als moeder aller loeders;) moet jij dat wel kunnen. Onze eigen godmother;)
pffffffffffffffff
ga ff een luxaflexdingetje ophangen. en om in het kader van de sexpijler te blijven, doe ik het bij mij sv.
Inderdaad wel even ontopic blijven hierzo...

@stew Leek die ava die jij bedoelde op de bovenstaande? ;)
hohoho, niks lijkt op mij. en het is gewoon de mijne
Tja, een klein beetje wel Wel geil zo'n luxading ophangen

Ik zal eens goed nadenken...misschien een verwijzing in de openingspost?
@wieisdaar.... ooit, vroeger, in betere tijden was hier iemand die ongeveer dezelfde ava had als jij. Maar dat berust waarschijnlijk op louter toeval. Ga nu maar even dat geile luxading ophangen.
Leuk om jullie weer te zien, *zwaait enthousiast naar ieder*.

Ik heb hier niets meer te zoeken en dat bevalt me prima <3 maar kon het zwaaien niet laten (net als heel af en toe meelezen).
nou ja, het heeft alle kenmerken van een goeie neukbeurt. z'n luxading ophangen.

je gaat er van zweten, je gaat er in opperste opwinding van vloeken, je krijgt er spierpijn van, en als ie hangt, heb je een moe maar voldaan gevoel.
Hey Ninah! Wat ontzettend leuk dat je ook even langs komt! Maar nog fijner om te lezen dat het goed met je gaat Voor jou even een dikke XXX
Hi Ninah
hee Mrs L..................klein smerig, maar oh zo lekker ding.

heb jij nog steeds die....................?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven