Mode & Beauty alle pijlers

Foundation

14-10-2011 12:30 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een nieuwe foundation. Welke gebruiken jullie en waarom?
Ik gebruik van de Mylene nummer 12.
Chanel Lift Lumiere, niet te olie-ig, dekt goed, aanbrengen op de dagcreme, trekt direct in en je doet er maanden mee.

Alleen maar positieve ervaringen met deze foundation!
Zoveel huidtypes, zoveel foundations.. Ik gebruik graag de matte foundation van MAC of die van Maybelline. Maar wat voor mij werkt, kan voor jou een ramp zijn.

Je kan beter naar de Douglas oid gaan om daar een advies te vragen. Je kan het dan ook even uitproberen.
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
La Roche posay nr 14..beste ever!
ik gebruik altijd Loreal mineral powder foundation

nu heb ik laatst ook de mouse van de HEMA gebruikt en die vind ik ook erg goed! Zeker voor dat geld.
maybelline eraser, maar ik probeer graag alle nieuwe soorten uit.

flexiteint liftactiv van vichy is ook fijn
Ik heb altijd van essence! ik vind hem heel fijn.
Estee Lauder double wear is mijn favoriet. Sisley heeft ook hele mooie foundation, maar die vind ik echt te duur.
Chanel vitalumiere. Blijft perfect zitten. En wat ik heel belangrijk vind, geen "make up hoofd".
Vichy Normaderm. Een van de weinige foundations met een goede lichte kleur in het assortiment, blijft goed zitten, goed smeerbaar en veroorzaakt geen pukkeltjes.
Ik had een favo van Maybeline, maar die ging uit het assortiment.

Toen eentje van Clinique gekocht, maar die bevalt niet. Dekt niet goed en glimt teveel.

Afgelopen week de Eraser van Mabeline gekocht, even wennen met het aanbrengen, maar bevalt prima.

Wel altijd eerst een primer.
Mac! Alle andere foundations, van elk merk bij de drogist/parfumerie krijg ik een oranje hoofd :(
Bourjois Healthy Mix, tevreden gebruikster.
Mac studio sculpt
Matte finish foundation van de HEMA Dekt mooi, verzorgt goed, kleur sluit goed aan bij mijn huid en het smeert.m'n porien niet dicht. Dit I.t.t. de poeder. Iemamd nog een tip voor.goedkope.mooie poeder die de poriren niet verstoot?
Heeft iemand tips welke ik het beste kan gebruiken? Ik gebruik nu al jaren die van l'oreal met dat rollertje. Maar zoek eigenlijk , een niet dure en voor een onzuivere huid met veel puistjes een goede foundation.
Kijk ook eens op makeupalley.com en beaute-test.com

Heel veel gebruikerservaringen! Even gratis inschrijven en je kunt alles lezen.
Bedankt! Ik ga eens kijken (:
Etos huismerk kleur nummer 2.

Ik meng 'm met de etos dagcreme, ik heb een droge huid.
quote:MissMMM schreef op 14 oktober 2011 @ 14:10:

Estee Lauder double wear is mijn favoriet. Sisley heeft ook hele mooie foundation, maar die vind ik echt te duur.Heb je die van Sisley gebruikt?
Dior Capture Total.. zit een serum bij in, dekt mooi natuurlijk en blijft super zitten.. blij mee!
Life is a series of pulls back and forth. You want to do one thing, but you are bound to do something else.
quote:framboosje1 schreef op 15 oktober 2011 @ 22:01:

Dior Capture Total.. zit een serum bij in, dekt mooi natuurlijk en blijft super zitten.. blij mee!

Volgens mij werd dat me eens aangeraden door in de parfumerie.

Maar was wel het "zwaarste" en ook meer voor de oudere huid.
Too Faced foundation, te koop bij Sephora. Prachtig!
quote:Maja82 schreef op 14 oktober 2011 @ 22:16:

Matte finish foundation van de HEMA Dekt mooi, verzorgt goed, kleur sluit goed aan bij mijn huid en het smeert.m'n porien niet dicht. Dit I.t.t. de poeder. Iemamd nog een tip voor.goedkope.mooie poeder die de poriren niet verstoot?De Translucent poeder van Max Factor, rond zwart doosje. Er zit een sponsje bij dat ik altijd weggooi. Ik breng het op met een kwast van echt haar, gekocht bij Mooi. Omdat het transparante poeder is, loop je niet te hannesen met de kleur. Ik gebruik het overigens zonder foundation, omdat ik dat niet nodig heb. De poeder is voor mij onmisbaar! (ongeveer 12,- bij Etos/Kruidvat enzo)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven