rattenurine dan maar??

13-10-2011 16:42 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
oké, dit word een heel apart topic maar ik zit er toch echt over na te denken!

Vorige week had ik toen ik s avonds thuis kwam op mijn bureau twee natte vlekken (niet heel groot hoor..) dacht dat miss het dak lekte oid, aangezien de zolder boven me zit maar hier was niks van te zien. Nu vroeg ik me af of het miss muizen/rattenurine is.. in de tuin hebben wij weleens muizen gezien dus daar ging toen opeens mijn gedachte naar uit. Ik heb de vlekken gewoon met een papiertje weggehaald alleen vraag me nu al, dat ALS het van een muis/rat is kan ik daar dan de ziekte van weill van oplopen? Heb namelijk niet bij stilgestaan dat het urine (gadverdamme kan zijn..) en dus nog niet eens me handen oid gewassen nadat ik die vlek had weggehaald..

Raar he? Haha, maar toch vraag ik het me even af!
Oké. dan was het geen hondsdolle-vleermuizen-urine. Misschien een spin met een grote blaas?
Spinnen hebben ook al geen blaas

Misschien een lekkende kat?
quote:lughnasadh schreef op 14 oktober 2011 @ 16:08:

Spinnen hebben ook al geen blaas

Ik was er al bang voor.
Waar is kaitlynnn25 eigenlijk gebleven? Eerst komt ze met dit mysterie en nu helemaal geen reactie meer? Ik was wel benieuwd wat het nou was...
quote:verli schreef op 14 oktober 2011 @ 15:17:

[...]

Wel gelezen en snap ook wel dat het "grappig" bedoeld was, alleen wilde ik graag even mijn vleermuiskennis kwijt

Hoe je dat schrijft, geweldig!
Wij hebben ieder voor- en najaar een vleermuis op zolder. Ik heb hem nooit gezien, maar vind steeds vleermuizenkeuteltjes op de trap. Heb er ook geen moeite mee hoor. Ik stofzuig wel een keer vaker. En nooit urine gevonden, bestaat ook niet denk ik. Net zoals het van ratten en muizen niet bestaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven