Gezondheid alle pijlers

Het grote klaag topic!

14-10-2011 17:14 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag even klagen! Dat doe ik eigenlijk nooit, maar vandaag zie ik t ff niet zitten! Aangezien ik er niet van houd negatief of mopperig te doen, maar me wél even zo voel, vind ik dit forum de uitgesproken plek om even lekker anoniem negatief te doen, in plaats van altijd maar optimistisch en stoer

Ik dacht, als ik nou eens lekker begin met mijn klaagzang, misschien zijn er dan wel anderen die zin hebben om te volgen? Houd je vooral niet in; wees eens vooral lekker negatief, zeurderig, aanstellerig, pessimistisch en maak van elke mug een olifant.

Het nut? Dat het oplucht! Dat je er na een flinke klaagzang weer lekker tegenaan kan, en dat je er niemand mee schaadt.

Oké, ik trap af:

ik ben het ziek zijn beu! Ik ben al meer dan een jaar ziek, en voel me dag in dag uit beroerd, moe en heb pijn. Ik slaap heel slecht, en kan weinig. Ik kan mn leuke werk niet uitvoeren, geen leuke dingen doen met vrienden, ben er financieel op achteruit gegaan.

En deze week is het helemaal feest: door mn heftige nek/rug/schouderpijn slaap ik amper. Daarvoor ben ik pijnstillers gaan slikken. Van die pijnstillers heb ik maagkramp gekregen; dus nu word ik wakker van én de nekpijn én de maagkramp. Sinds 3 dagen ben ik ook weer eens misselijk. Dus genieten van eten zit er ook niet in. Mn benen zijn pap, ik zie spierwit en voel me beroerd. Ik ben na een jaar het tv kijken ook wel beu. Ik ben het beu om me zo beroerd te voelen. Ik zou willen huilen, maar zelfs dat lukt niet.

Grrrrrr!!!!!!!

Oké, wie volgt?
ZIEK! Verdorie, ren de hele dag al heen en weer naar de wc.. Ben ik een keer niet ongesteld en had ik leuke mensen om mee uit te gaan zit ik nog thuis!
Dat ik al de hele week, gezeik, gedoe en gezeur heb met diverse mensen.

Dat ik me door het gezeur van één persoon ergens niet meer vertoon maar dat ik dat tegelijk ook wel mis.

Dat ik zou gaan daten maar dat dat ook niet gaat gebeuren kennelijk.

Bah bah bah en nog eens bah.
- toch wat te prive.
@ zwitsal

Toch wat te prive? wat? Of ik vat m niet, maar waar doel je op?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ze heeft haar post weggehaald omdat het te privé was.
En maandag weer ziekenhuis. Bah.
Ik heb trouwens 'algemeen' geklaagd, zag later dat het op gezondheid stond.

Sorry als mijn 'zorgen' wat futiel zijn vergeleken met wat anderen meemaken.
quote:Moonlight82 schreef op 14 oktober 2011 @ 18:42:

Dat ik al de hele week, gezeik, gedoe en gezeur heb met diverse mensen.

Dat ik me door het gezeur van één persoon ergens niet meer vertoon maar dat ik dat tegelijk ook wel mis.

Dat ik zou gaan daten maar dat dat ook niet gaat gebeuren kennelijk.

Bah bah bah en nog eens bah.
als we dan toch mogen klagen over vanalles en nog wat...

Ik heb t koud en begin n btje hoofdpijn te krijgen...
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Heerlijk al dat geklaag! :-) Al zijn sommige verhalen ook echt verdrietig.

Leja, sterkte! Heeft je vriend uitleg gegeven?

En poof: poeh, maar 1,5 uur slapen, zó weinig red ik (kampioen slecht slapen) zelfs niet; en dan ook nog verhuizen op je werk, getsie!!

Mona; ik heb ook bijna nooit koorts als ik ziek ben; zorg maar goed voor jezelf!

Bahco, balen dat je zo weinig te klagen hebt
@ moonlight: ik heb m per ongeluk onder gezondheid gezet. Had m beter onder ''psyche'' ofzo kunnen zetten. Hoe dan ook: je mag over ALLES klagen hier, dus leef je uit!! :-)

En helemaal geen futiliteiten jouw geklaag; jammer dat je date niet doorging, waarom niet?

Koettie, de combi ziek én ongesteld is helemaal drie keer niks. Beterschap meis!!

Woepsie: balen! dekentje en misschien een paracetamol als de hoofdpijn te erg wordt?

Ik opende dit topic trouwens met dat ik al de hele tijd misselijk was; misschien komt het door het fijne klagen, maar vanavond was t ff weg. Ik heb een pannenkoek met stroop op én het smaakte nog ook!! (hoop alleen niet dattie er straks weer omgekeerd uit komt....;-)
Juna, ik weet niet waarom niet. We hadden nog geen dag afgesproken, wel DAT we zouden daten.

Hij reageert niet op mijn mail en zie m nu weer in de datingchat online...

(eerder zei hij dat zijn internet het niet deed maar dat gaat dus niet meer op)
Moonlight: das echt balen! Dattie t dan maar lekker uitzoekt, toch? Want niet zo netjes op je op zo'n manier te laten zitten!
Juna, mag ik vragen wat je hebt of wil je dat liever niet kwijt?
Juna je hebt gelijk. Maar het is niet de eerste keer dat het zo gaat, ik word er een beetje verdrietig van.
Nouuu, dames,

allemaal sterkte, en beterschap

Klaartje
Oja en een klein dingetje is dat ik wel bij 'zijn' sportschool ga sporten waarschijnlijk.

Dat is nu eenmaal de goedkoopste in mijn buurt.
Natuurlijk mag klagen, maar kijk ook eens naar wat je nog wel hebt???
Hij zit nogal met zichzelf in de knoop en weet daardoor niet of het wel goed zit met onze relatie. We hebben nu afgesproken dat we elkaar 4 weken niet zien en gaan dan nog een keer praten. Hij is nogal een twijfelaar en weet niet of hij de juiste keuze heeft gemaakt. Dus nu probeer ik het wat los te laten en stiekem hopen dat hij me ontzettend gaat missen.
Moonlight, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt!

Carenza: dergelijke reacties zijn op dit forum taboe! Het is juist de bedoeling dat we hier lekker mogen klagen zonder meteen ''terecht gewezen'' te worden dat we te negatief kijken. Natuurlijk probeer ik te kijken naar wat er nog wel is, maar soms is het heerlijk om eens ongestraft te klagen! En dat doe ik overigens zelden....

Leja, wat moeilijk zeg. Dat afwachten lijkt me helemaal rottig. Goed van je dat je het probeert los te laten, al zal dat lastig zijn. Succes!

Caroline, ja hoor dat mag. Ik heb ME, en wrs ook een slaapstoornis; daarnaast veel pijnklachten die nog onderzocht worden. En op dit moment een ''gewoon'' griepje erboven op.
Iedereen mag klagen hoor!

Nou Juna dikke knuffel van mij en sterkte...
quote:juna25 schreef op 14 oktober 2011 @ 19:38:

@ moonlight: ik heb m per ongeluk onder gezondheid gezet. Had m beter onder ''psyche'' ofzo kunnen zetten. Hoe dan ook: je mag over ALLES klagen hier, dus leef je uit!! :-)

En helemaal geen futiliteiten jouw geklaag; jammer dat je date niet doorging, waarom niet?

Koettie, de combi ziek én ongesteld is helemaal drie keer niks. Beterschap meis!!

Woepsie: balen! dekentje en misschien een paracetamol als de hoofdpijn te erg wordt?

Ik opende dit topic trouwens met dat ik al de hele tijd misselijk was; misschien komt het door het fijne klagen, maar vanavond was t ff weg. Ik heb een pannenkoek met stroop op én het smaakte nog ook!! (hoop alleen niet dattie er straks weer omgekeerd uit komt....;-)Haha, nee thank god dat ik net 1,5 week geleden ongesteld geweest ben! Want dat zou helemaal bagger zijn, ben al ziek genoeg van ongesteld zelf zijn! :p
oh, haha, koetie, niet goed gelezen, ik maakte het in mijn enthousiasme nog erger! Gelukkig maar dat het ieeeets minder erg is dus...

@ Caroline: dankje!!! :-)
Ik moet stoppen met roken van de dokter en daar heb ik HELEMAAL geen zin in..

Maar daardoor vind ik het wel heel fijn dat dit topic er is vandaag! Kan ik even ergens ander klagen als bij mijn rokende vriend!
(klacht van niks)

Heb per mail mijn ouders uitgenodigd voor zondag. Maar ik had natuurlijk beter kunnen bellen. Want nu weet ik niet of ze de mail wel gelezen hebben, of ze m misschien wel gelezen hebben maar t nog niet weten, of dat ze al weten dat ze niet komen maar nog niet de moeite genomen hebben terug te mailen.

Of dat ze wel komen.

Morgen maar even bellen dus, als ik niks hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven