Het grote klaag topic!
vrijdag 14 oktober 2011 om 17:14
Ik wil graag even klagen! Dat doe ik eigenlijk nooit, maar vandaag zie ik t ff niet zitten! Aangezien ik er niet van houd negatief of mopperig te doen, maar me wél even zo voel, vind ik dit forum de uitgesproken plek om even lekker anoniem negatief te doen, in plaats van altijd maar optimistisch en stoer
Ik dacht, als ik nou eens lekker begin met mijn klaagzang, misschien zijn er dan wel anderen die zin hebben om te volgen? Houd je vooral niet in; wees eens vooral lekker negatief, zeurderig, aanstellerig, pessimistisch en maak van elke mug een olifant.
Het nut? Dat het oplucht! Dat je er na een flinke klaagzang weer lekker tegenaan kan, en dat je er niemand mee schaadt.
Oké, ik trap af:
ik ben het ziek zijn beu! Ik ben al meer dan een jaar ziek, en voel me dag in dag uit beroerd, moe en heb pijn. Ik slaap heel slecht, en kan weinig. Ik kan mn leuke werk niet uitvoeren, geen leuke dingen doen met vrienden, ben er financieel op achteruit gegaan.
En deze week is het helemaal feest: door mn heftige nek/rug/schouderpijn slaap ik amper. Daarvoor ben ik pijnstillers gaan slikken. Van die pijnstillers heb ik maagkramp gekregen; dus nu word ik wakker van én de nekpijn én de maagkramp. Sinds 3 dagen ben ik ook weer eens misselijk. Dus genieten van eten zit er ook niet in. Mn benen zijn pap, ik zie spierwit en voel me beroerd. Ik ben na een jaar het tv kijken ook wel beu. Ik ben het beu om me zo beroerd te voelen. Ik zou willen huilen, maar zelfs dat lukt niet.
Grrrrrr!!!!!!!
Oké, wie volgt?
Ik dacht, als ik nou eens lekker begin met mijn klaagzang, misschien zijn er dan wel anderen die zin hebben om te volgen? Houd je vooral niet in; wees eens vooral lekker negatief, zeurderig, aanstellerig, pessimistisch en maak van elke mug een olifant.
Het nut? Dat het oplucht! Dat je er na een flinke klaagzang weer lekker tegenaan kan, en dat je er niemand mee schaadt.
Oké, ik trap af:
ik ben het ziek zijn beu! Ik ben al meer dan een jaar ziek, en voel me dag in dag uit beroerd, moe en heb pijn. Ik slaap heel slecht, en kan weinig. Ik kan mn leuke werk niet uitvoeren, geen leuke dingen doen met vrienden, ben er financieel op achteruit gegaan.
En deze week is het helemaal feest: door mn heftige nek/rug/schouderpijn slaap ik amper. Daarvoor ben ik pijnstillers gaan slikken. Van die pijnstillers heb ik maagkramp gekregen; dus nu word ik wakker van én de nekpijn én de maagkramp. Sinds 3 dagen ben ik ook weer eens misselijk. Dus genieten van eten zit er ook niet in. Mn benen zijn pap, ik zie spierwit en voel me beroerd. Ik ben na een jaar het tv kijken ook wel beu. Ik ben het beu om me zo beroerd te voelen. Ik zou willen huilen, maar zelfs dat lukt niet.
Grrrrrr!!!!!!!
Oké, wie volgt?
vrijdag 14 oktober 2011 om 17:19
vrijdag 14 oktober 2011 om 17:27
vrijdag 14 oktober 2011 om 17:35
ik zit onder de kleine pukkeltjes in mn gezicht! aaaaaaaaaah
en 1 doet zeer!
Ik heb heel erg honger, maar was vergeten de vaatwasser aan te zetten, dus heb geen pan schoon. Nu aan t wachten tot de vaatwasser piept!
en ik ben deze week voor t eerst gaan sporten en heb SPIERPIJN
en 1 doet zeer!
Ik heb heel erg honger, maar was vergeten de vaatwasser aan te zetten, dus heb geen pan schoon. Nu aan t wachten tot de vaatwasser piept!
en ik ben deze week voor t eerst gaan sporten en heb SPIERPIJN
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
vrijdag 14 oktober 2011 om 17:38
Ik ben het beu om mijn rug te hebben, ik heb infiltraties ondergaan, ik moet morfinepleisters en een corset dragen (hele dag alleen snachts mag het uit) tegen de pijn en heb vorige week te horen gekregen dat een operatie voor vast te zetten niet meer mogelijk is (vorig jaar nog wel) omdat mijn rug zo verslechtert is dat het levensgevaarlijk is geworden. Net zoals jou to kan ik mijn ambitie in mijn werk ook niet kwijt, ben ik er dankzij de medische kosten ook op achteruit gegaan en ook sociaal voelt het dankzij mijn rug aan als 'achterblijven' en ik kan ook een hele hoop dingen niet meer, zelfs het normale huishouden is soms niet te doen omwille van de pijn die zelfs met morfinepleisters, infiltraties (inspuitingen in de ruggewervel) en een corset nog evengoed continu aanwezig is. Huilen kan ik niet heb ik in tien jaar niet gekunnen dus ook daar zitten we in eenzelfde schuitje.
vrijdag 14 oktober 2011 om 17:38
Beterschap!
Dat ik een heel apart gevoel heb en niet weet hoe het komt. Ik heb niet te weinig gegeten.
Het voel als soort van duizelig zijn. Alsof je zweeft, maar aan beide kanten van je lijf word geduwd en het lijk alsof je omvalt, maar dan weer een klap krijgt aan de andere kant van je lijf.
Echt zon raar gevoel.
Dat ik een heel apart gevoel heb en niet weet hoe het komt. Ik heb niet te weinig gegeten.
Het voel als soort van duizelig zijn. Alsof je zweeft, maar aan beide kanten van je lijf word geduwd en het lijk alsof je omvalt, maar dan weer een klap krijgt aan de andere kant van je lijf.
Echt zon raar gevoel.
vrijdag 14 oktober 2011 om 17:50
Ik kijk nu weer hier, en zie alle reacties!
Bedankt voor alle knuffels en lieve berichtjes! Apart om te horen dat ik best eens mag klagen, omdat ik dat niet gewend ben!
Maar is best fijn voor een keertje!
En heeeeel fijn dat er mensen zijn die gezellig met mij mee willen klagen!!
@ mali: hoogzwanger zijn is ook niet altijd een pretje!! succes met koken (of iets afhalen?
@ yvonne: heb ik ook vaak, balen, he!
@ Gemini: vervelend!! Succes met je scriptie!!
@ woopsie: spierpijn sucks!!! net als geen schone pan hebben! En ik vind dat je hier overal over mag klagen
Hoe meer, hoe beter!
@ buddhagirl: poeh, heftig verhaal zeg....altijd zoveel pijn. Ik wens je veel sterkte!
@ zwitsal:dat klinkt idd niet prettig!
Bedankt voor alle knuffels en lieve berichtjes! Apart om te horen dat ik best eens mag klagen, omdat ik dat niet gewend ben!
En heeeeel fijn dat er mensen zijn die gezellig met mij mee willen klagen!!
@ mali: hoogzwanger zijn is ook niet altijd een pretje!! succes met koken (of iets afhalen?
@ yvonne: heb ik ook vaak, balen, he!
@ Gemini: vervelend!! Succes met je scriptie!!
@ woopsie: spierpijn sucks!!! net als geen schone pan hebben! En ik vind dat je hier overal over mag klagen
@ buddhagirl: poeh, heftig verhaal zeg....altijd zoveel pijn. Ik wens je veel sterkte!
@ zwitsal:dat klinkt idd niet prettig!
vrijdag 14 oktober 2011 om 17:53
oioioi ik heb echt geen reacht op klagen, en zeker niet als ik alle verhalen hier lees.MAAR toen ik net de schoenen van mijn dochter wilde aandoen, stak ze (per ongeluk) met haar vinger in mijn oog, en wel met zo'n gang dat haar vinger er lekker in ging.....auw auw auw en dus nu een rood zeer oog die hartstikke traant, heel leuk als de halve stad nog doormoet....
vrijdag 14 oktober 2011 om 17:55
vrijdag 14 oktober 2011 om 18:22
Ik heb niks te klagen; alles zit me mee. Ik word gediscrimineerd bij het uitdelen van Tegenspoed door de Grote Baas boven!
Ik weet toch wel iets: ik heb gisteren moorkoppen gekocht bij de HEMA en daar zat een vreselijk geur/smaak aan! Deed me denken aan ontsmettingsmiddelen. Een heel unieke geur! Het zat aan de buitenkant want het binnenste van de soes was goed. Ik had ook vruchtengebak en vierkante dingetjes maar daar heb ik niks over gehoord.
Dus nu zit ik mijn hoofd te breken over de vraag of ik de gebakjes weer zal presenteren vanavond of toch maar wegmieteren en iets uit de vriezer halen.
Ik weet toch wel iets: ik heb gisteren moorkoppen gekocht bij de HEMA en daar zat een vreselijk geur/smaak aan! Deed me denken aan ontsmettingsmiddelen. Een heel unieke geur! Het zat aan de buitenkant want het binnenste van de soes was goed. Ik had ook vruchtengebak en vierkante dingetjes maar daar heb ik niks over gehoord.
Dus nu zit ik mijn hoofd te breken over de vraag of ik de gebakjes weer zal presenteren vanavond of toch maar wegmieteren en iets uit de vriezer halen.
vrijdag 14 oktober 2011 om 18:30
vrijdag 14 oktober 2011 om 18:32
Klagen, jaaaa!
Ontzettend drukke werkweek gehad. Vannacht 1,5 uur geslapen, interne verhuizing op kantoor waardoor ik maar 2 uur de beschikking tot mijn pc had, met het gevolg dat ik het halve weekend aan een omzetprognose moet gaan werken. Die ik maandag moet presenteren. Daar gaat mijn feestje zondagavond.
Ontzettend drukke werkweek gehad. Vannacht 1,5 uur geslapen, interne verhuizing op kantoor waardoor ik maar 2 uur de beschikking tot mijn pc had, met het gevolg dat ik het halve weekend aan een omzetprognose moet gaan werken. Die ik maandag moet presenteren. Daar gaat mijn feestje zondagavond.