The Never Ending Question nr. 83
vrijdag 14 oktober 2011 om 19:57
Ik had geen idee hoe je de diverse rollen noemt (behalve leider, gangmaker, observer). Dus heb ik een testje gemaakt - speciaal voor jou, Julia en daaruit komt het volgende:
De plant is vaak de creatieveling binnen het team. De plant beschikt vaak over een grote verbeeldingskracht en een drang om origineel te willen zijn. De plant stelt zich vaak onafhankelijk op en heeft de neiging zaken op een wetenschappelijke manier te benaderen. Als innovator kan de plant een grote bijdrage leveren aan het team.
Ik ben dus een plant... Klinkt spannend hè?!
En jij? Welke uitslag krijg jij uit de test? http://www.123test.nl/groepsrollentest/
De plant is vaak de creatieveling binnen het team. De plant beschikt vaak over een grote verbeeldingskracht en een drang om origineel te willen zijn. De plant stelt zich vaak onafhankelijk op en heeft de neiging zaken op een wetenschappelijke manier te benaderen. Als innovator kan de plant een grote bijdrage leveren aan het team.
Ik ben dus een plant... Klinkt spannend hè?!
En jij? Welke uitslag krijg jij uit de test? http://www.123test.nl/groepsrollentest/
vrijdag 14 oktober 2011 om 20:46
Wat leuk Lizzl! Doet me denken aan mijn opleiding. Toen was ik nog Plant, nu komt er een brononderzoeker uit! De beschrijving klopt helemaal! : (21 ptn) De brononderzoeker is over het algemeen een extravert persoon. Hij of zij is veelal hartelijk en joviaal. De brononderzoeker heeft vaak een brede belangstelling en is nieuwsgierig. De brononderzoeker treedt graag op de voorgrond en praat makkelijk. Met improviseren of presenteren heeft de brononderzoeker over het algemeen minder problemen
Nee, Topgear!
Ben je ook verslaafd aan wordfeud?
Nee, Topgear!
Ben je ook verslaafd aan wordfeud?
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:13
Ja, brackets en na afloop een plaatje voor 's nachts. Heel blij mee, want ik had echt een ravage in mijn mond. Erfelijk dingetje. Heb nu prachtige tanden.
Oh shit! Jullie gaan veel te snel! 5 Woorden: eigenwijs, liefdevol, extrovert, geinteresseerd, hartelijk.
Als je in je toekomst zou kunnen kijken, wat zou je dan willen weten?
Oh shit! Jullie gaan veel te snel! 5 Woorden: eigenwijs, liefdevol, extrovert, geinteresseerd, hartelijk.
Als je in je toekomst zou kunnen kijken, wat zou je dan willen weten?
vrijdag 14 oktober 2011 om 23:22