Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Hier hebben ze over 1 week vakantie, ik niet maar Aimee wel. Gaat gewoon naar de BSO.

Wow Annie al 35 weken en al een voorgevoel wat het wordt. Wat denkt en hoopt je man ))) Heb je een bolle buik?

Mmmmoi haha had pas gedroomd over jou, ineens had je er een baby bij. Je wilde toch wel een 3de. Zwanger was je geloof ik niet geweest. Is mijn droom voorspellend?

Ringel is je werk leuk?

krokus zoals Annie zegt fijn dat Roan goed in de groep ligt.

RIS hoe is het met je ouders?

Hier weinig nieuws. Dit weekend kinderen uit logeren. Morgen uitstapje met werk van vriend en zondag keukens kijken. Wordt eerste keer logeren voor Zach. Ben benieuwd
Ik heb er "frozen chestnut"in gegooid (van syoss) beetje bruin rood....(en voor de verandering een keer goed gelukt!)

Werk is leuk, ben vanmiddag even met de meiden langs geweest om wat overtollig speelgoed te doneren (vnl voor babies) Oudste was niet wakker te krijgen en Jongste vond het jammer dat er geen kindjes waren en dat ze niet even op de schommel kon. Daarna mijn contract getekend en VOG afgeleverd. morgen is mijn proeftijd voorbij en daarna nog even bij een vriendin langs geweest die woont in het dorp waar ik werk (heel gek......kom er de laatste vrij regelmatig over de vloer :-) )

Hier hebben we ook vakantie. Echte concrete plannen hebben we nog niet. Lief is de eerste 2 dagen nog werken hebben we samen 1 dag vrij en donderdags heeft hij oefeningen voor de brandweer. Ik ben de vrijdag en het weekend weer aan het werk. (dan zitten mijn 9 vrije dagen er weer op)

Zondag gaan we naar het bos om tamme kastanjes te zoeken, morgen viert mijn schoonvader zijn verjaardag.

O en we zijn vandaag alweer 4 maanden getrouwd!
Lekker gewinkeld vandaag hier! Nieuwe schoenen voor Thijmen gekocht voor de winter, alvast met 20 procent korting, ideaal. Mijn kast winterklaar gemaakt en verder nog niet zoveel gedaan vandaag. Relaxt dagje.

Mijn man zit All Stars te kijken en ik ga maar eens online foto's bestellen.

Weinig te doen deze week, lekker vooruitzicht!
Mmmoi, hahahaha, heerlijk lijkt me dat, een kast winterklaar maken. Die van mij moet nog milleniumproof worden. Ik deel met lief 1 kast en die puilt uit van de oude en nieuwe kleren. Maar ik ga er deze week lekker mee bezig. Net als met de babywas. Kan me al weer zo verheugen op het openen van de doos met maat 56 en 62!!!!

Ringel, oeh mooi, die kleur. Fijn dat je proeftijd er op zit en dat je zo'n goed adres hebt voor speelgoed wat je niet meer gebruikt!!!

Babba, hoe is de logeerpartij gegaan? Succes met uitzoeken.

Hier is alles goed, bijna 36 weken. Schiet al op. We hebben nog altijd geen jongensnaam...misschien een teken? Hahaha
O ja, gisteren een mooie kinderwagen gekocht. Een knalrode Bugaboo Frog, het oude model. Hij is in prima staat en ik kan niet wachten op lekker te wandelen met die kleine!

En ook bij HM ski-kleren voor Sverre. het beloofd de koudste winter ooit te worden en broeken, jassen en snowboots zijn nu volop verkrijgbaar in de winkels. Wat dat bereft ben ik dus wel winterklaar!
Ik heb het druk, het is hier hectisch, reageren op de Ipad gaat niet, dus het lukt me allemaal niet om het bij te houden.

Gijs en Ella zijn allebei ziek geweest en we meosten ons in 1001202 bochten wringen om het geregeld te krijgen met de oppas. Net weer terug geweest met mijn vader naar het zkh omdat hij zo'n pijn in zijn buik heeft. Niks kunnen vinden, hij is er ookn iet ziek van. Morgen terug naar de poli; weer bloed prikken en naar de chirurg.

Uitslagen waren wel goed (geen kanker dus!!!), maar het genezen duurt lang; in die zin dat hij nogal kwakkelt; infectie (ab-kuurtje gehad) en nu weer die pijn.

Mijn moeder krijgt de 24e uitslag.

Ik heb deze week nog te werken en dan een week vrij; ik ben er aan toe!

Love you!!!

(oh mijn nichtje is vanmorgen bevallen van haar 3e kindje; hij is 8 weken te vroeg geboren. Ze lag al 2,5 week in het zkh, bleek ze gebroken vliezen te hebben; al 5 weken!!! Ik snap daar niks van, maar ja.... Kindje ligt op de NICU aan de beademing.)

XX
@ris, erg onrustig dus allemaal voor je! En heerlijk straks een week vrij. Ik hoef deze week alleen dinsdag te werken en verder nog 8 uur verspreid over de week thuis. Heerlijk.

@mmoi, ik moet ook eens aan de gang op de kinderkamers. Kasten zijn een puinhoop... Heb geen idee wat ik nog voor ze moet kopen eigenlijk (door de puinhoop in de kasten).

Pff, toch wel lastig hoor, dat Jesper niet wil slapen 's middags. Hij is er nl nog niet aan toe. Heeft nu 4 dagen niet geslapen overdag, en was vanochtend gevloerd. We waren naar de kindereboerderij. Op de weg terug moesten we moeite doen om hem wakker te houden. Maar mooi niet dat hij thuis wilde slapen. Heeft een half uur alles bij elkaar gegild. En hij zit nu rustig te spelen. Maar tegen vijven vanavond hangt hij jengelig tegen me aan..
Oeh snowboots moet ik nog hebben voor de dames. verder heb ik eigenlijk alles al wel in huis. (hmm moet voor jongste nog een sjaal en muts) heb zelf een "nieuwe"winterjas een lekker dikke warme....(voor Krook, bij VIVA aan de nieuwe weg...leuke kleding!)

Ben vanmiddag met de meiden naar het bos geweest. Sjonge....het was echt file lopen daar. Nog nooit mee gemaakt dat het dar zo druk was. Beiden een tas vol met blaadjes, eikels, beukennootjes en kastanjes (de enkele die er nog waren en niet verrot) nu lekker warme chocolademelk.

Had vanmiddag mijn vader aan de telefoon, die me vertelde dat mijn allereerste vriendinnetje van vroeger eind vorige maand is overleden. Nog maar 34 jaar.....was er toch wel even stuk van. Ondanks dat ze niet meer in mijn systeem zat, hebben we vroeger (en dan heb ik het over toen we een jaar of 2/ 3 waren) veel met elkaar gespeeld....echt beste vriendinnetjes....de wereld kan af en toe zo raar zijn.
Kwam even langs hobbelen, omdat me opeens weer twee jongens namen binnenschoten voor Annie.

Wander of Ascon.......het is dat Lief het nooit leuke namen heeft gevonden, maar hebben altijd hoog op mijn jongensnamenlijstje gestaan
Hier heeeeel relaxed in de vakantiestand...

Vanmorgen met Jasmijn al haar speelgoedbakken opgeruimd en gesorteerd, ze heeft allemaal van die vakjesbakken voor de prulletjes van de barbies, pet shop, polly pocket etc. etc. ... allemaal van die meisjesmeuk. Alles is weer netjes en opgeruimd nu. Tussen de middag zijn we bij de Mac gaan lunchen en hebben de kids lekker in de binnenspeeltuin daar gespeeld. Nu ligt Thijmen al een poos te slapen en Jasmijn speelt in onze achtertuin met water, stokjes e.d. Heerlijk rustig. Ik doe een beetje was, schil de aardappelen, computer een beetje...echt super!

@Ringel: Heerlijk naar het bos met dit weer. Ik denk dat ik dat van de week ook nog ga doen. Heftig van je vriendin van vroeger. Was ze ziek?

@Krokus: Ik vind het heerlijk dat de kasten winterklaar zijn. Die van de kinderen waren al eerder klaar. Op de bodem van Jasmijns kast (die heeft zo'n ouderwetse inbouwkast in de muur) staat een kist waarin ik de zomerkleren heb gestopt die ze volgend jaar ws. wel weer aan kan. Die van Thijmen zitten daar ook bij. Kleding die nu al aan de krappe kant was en dus volgend jaar echt niet meer gaat is in een zak naar zolder. Daar ga ik in het voorjaar weer in neuzen wat weggegeven/gegooid of verkocht wordt. Ik vind het super dat ik nu weer kan kiezen uit allerlei nieuwe stelletjes enzo. Jasmijn heeft vandaag een jumpsuit van de Hema aan voor het eerst, een donkergrijze. Hij staat haar lekker eigenwijs en ze kan er heerlijk in spelen, in van die joggingstof.

@Ris: Heftig verhaal van je nichtje. Hoe gaat het met je kindje? En met je vader, is de buikpijn al over? Wat naar voor hem dat ze de oorzaak niet hebben kunnen vinden...

@Annie: Ja goede tip van die winterkleding. Ik heb voor Jasmijn al twee winters een skibroek en -jas van de Hema en ik denk dat ze die nog wel één jaartje aan kan, dat is een 110/116 maar valt wel groot. Vorige week tijdens het weekendje weg sneeuwlaarsjes van een tientje voor haar gekocht, just in case. Voor Thijmen toen ook een skibroek, maar voor hem moet ik nog een tweede winterjasje en skilaarsjes. Ik zag op hema.nl al leuke laarsjes maar die site ligt nu plat.

Lekker dat je een nieuwe wagen hebt gekocht, was je vorige op?

@Pebbles: Hoe is het met jou meid, je gezin en je nieuwe huis? Trek je het allemaal nog wel? Heeft de stress van een baby en een nieuw huis geen weerslag op je relatie, ik zou me daar nl. best iets bij voor kunnen stellen... Als je het leuk vindt kunnen we deze vakantie nog samen afspreken, ik heb nog weinig in de planning, alleen donderdag komt er een kennis op de koffie...verder alles rustig aan.

Nou ik ga het jongetje zo maar eens uit bed halen, anders wil hij vanavond niet meer slapen. En ik ga eens kijken hoe Jasmijn d'r Uggs uit de wasmachine zijn gekomen...die zagen er niet meer uit, dus ik durfde de gok wel te nemen!
ik moet ook nog snowboots voor de meiden en voor mezelf een paar winter proof laarzen, waar ik mee auto kan rijden. (kan dat nl niet met hakken en ook in het werk is het niet handig om op hakken te lopen ivm belasting van rug en veel lopen ed)

Zag dat ze bij de Makro leuke sneeuwlaarzen voor de kinderen hebben. Misschien dat ik daar binnenkort nog even heen ga.

Ook de zomerjassen en schoenen opgeruimd. Geeft toch meer ruimte aan de kapstok(ken). Ik heb vorig jaar voor Oudste een skibroek bij Bonprix gekocht, die viel toen lekker ruim, zal nu ook nog wel goed zijn, voor Jongste heb ik nog een ski overall en ski broek voor de komende winter. en beiden hebben dus 3 nieuwe winterjassen (plus de winterjassen van vorig jaar die nog goed zijn) Nou ja, beter mee verlegen, dan om verlegen. Lief kwam een poos geleden met voor ieder 2 nieuwe jassen thuis. Was hij bij een outlet winkel van de Welkoop (boerenbont) geweest en waren het 2 jassen voor 15 euro.

Ik heb zelf een jas van wol (en nog gevoerd ook) van Vanilia.....lekker warm, nu nog even nieuwe handschoenen, muts en sjaal en dan ben ik ook weer winterklaar.
Lekker rustig hier. Iedereen van de vakantie aan het genieten? Ik zag dat Mirjam weer terug was van Turkije, hoe heb je het gehad Mir?

Wij hebben weer een rustige dag in petto. De kids zijn al de hele ochtend lief samen aan het spelen. Ze spelen nu een Sneeuwwitje spelletje, erg gezellig. Op hun manier, maar het gaat goed. Zo dadelijk een boodschapje halen en verder weinig in de planning. Er wordt goed uitgerust hier, haha!
pff, ben even helemaal leeg. Heb volgens mij wel verteld dat de man van een goede vriendin van mij een tumor in zijn hoofd heeft. Die is inmiddels verwijderd. Grootte van een tennisbal. Hij blijkt kwaadaardig te zijn. Met een tumor als dit heb je een levensverwachting van enkele maanden tot een paar jaren. Wat een verdriet. Ze hebben een zoon van net een jaar.
Getver Krook, wat een rotnieuws. Wat komt het dan dichtbij.

Ik probeer steeds te reageren maar het komt er maar niet van.

@mmmoi: Heb je vrijdag al wat? Lijkt me heel leuk om af te spreken. Floor heeft al heel wat tekeningen met "foor jasmijn" erop gemaakt dus dan kan ze die mooi geven. En Eva heeft het er steeds over dat Thijmen haar vriendje is (maar ze gaat trouwen met Mathies).

Ik zit met 1 hand te tikken, andere is in gebruik door Valentijn.
Krokus, wat een afschuwelijk bericht, ik kan me voorstellen dat dit jou ook enorm raakt. Eigenlijk is er dus geen of weinig hoop meer voor hem? Niet voor te stellen..echt heel erg. Veel sterkte, jij ook meid!!

Ringel, jij had ook zo'n naar bericht gehoord over dat jeugdvriendinnetje. Raar he, dat zo iemand dus nooit ouder wordt dan 34 (dat ben ik ook) :(.

Ris, hoe gaat het met dat baby'tje van die nicht? En met je ouders en hun gezondheid??

Pebbles, jij zult het wel superdruk hebben. Trek je het nog een beetje of wordt het je soms te veel (voeden, onderbroken nachten, al dat regelwerk). Ben je veel in je nieuwe huis te vinden of juist meer in je huidige "thuis" om dingen te regelen?

Mmmoi, jouw vakantie klinkt rustig en relaxt, lekker hoor. De kasten winterklaar maken is iets wat hier nog moet. De zomerkleding was nog nodig voor Turkije dus dat kan ik nu gaan doen. Hanna krijgt waarschijnlijk de grotere kledingkast van zoon (want die past niet meer op zolder, waar zoon slaapt) en ik verheug me al op de keurige stapeltjes (maar eerst moet ik de schroeven nog vinden van die kast..).

Annie, ben je nu al uit de namen?? Moeten we nog doorverzinnen voor een jongen?

Babba, ik zag weer een mooie foto van je mooie ventje voorbijkomen. Is hij nog zo'n knuffelbeertje? Heerlijk he, jongens..

Hier alles goed. Zondagmorgen zijn we heel vroeg in de ochtend thuisgekomen van vakantie. Het weer in Turkije was 50/50 zon en bewolking/regen. De zee was nog wel heerlijk warm dus het zwemmen daarin was prima te doen. Wij hebben genoten van de rust (ik heb veel gelezen; 4 dikke boeken) en van het Turkse eten (veel groente, daar houden wij nogal van maar dat weten jullie geloof ik wel van mij ;)). Hanna heeft daarentegen slecht gegeten. Ze lustte maar weinig en ze heeft kleine porties op. Verder was daar geen koemelk te koop (of het was gesteriliseerd en dat blieft madam niet en ik geef haar geen ongelijk) en pakjes chocomelk etc. waren slecht verkrijgbaar. Ze is ook nog ziek geweest (niet heel erg maar wel koorts en nog minder eetlust) dus ze is er niet dikker op geworden. Maar goed, dat spijkeren we hier nu wel weer bij, komt goed. Verder heeft ze het wel enorm naar haar zin gehad. Veel aandacht van ons natuurlijk en het spelen op het strand en bij het zwembad. Het blijft een gereserveerd kind; van grapjesmakende Turkse obers (die gek zijn op kinderen) wilde ze niets weten en aan de minidisco deed ze alleen onder het podium (zie filmpje op Hyves) mee. Dat valt me normaalgesproken ook wel op; dat ze niet zo'n behoefte heeft aan veel sociale contacten. Ze speelt best graag met andere kinderen maar speelafspraken hoeven voor haar niet zo nodig. Kind van haar ouders denk ik ;) (hoewel ik nu wel een stuk socialer ben geworden dan ik als kind was dus er is hoop haha).

Het huis is nog steeds geweldig. We zijn nog wel druk bezig maar iedere dag wordt het leuker/mooier (of simpelweg schoner; zo heb ik gisteren heel veel gesopt).

Morgen ga ik trouwens naar de kapper met Hanna. Ik ben haar lange haar (ze wil het vrijwel altijd los dragen en dat staat zo onverzorgd, daarbij ben ik geen held met vlechtjes etc. en ze vindt het doorkammen altijd vreselijk, ook met spray) zo zat, en nu vindt ze het zelf ook goed dat er een stuk afgaat. Ik wil een boblijn laten knippen. Ik zal foto's plaatsen op Hyves. Ik ben zo benieuwd naar haar koppie met de nieuwe coupe!
het raakt me zeker. Heb nog geen contact ghad met mijn vriendin. Ze heeft nu (gelukkig) heel veel steun aan een andere vriendin. Ik ken haar al sinds mijn twaalfde. De laatste jaren is het contact iets minder frequent geworden. Het doet niets af aan het gegeven dat ze een goede vriendin is, maar we spreken elkaar niet meer wekelijks. Ik heb haar gisteren een smsje gestuurd met dat ik er altijd voor haar sta. Weet verder ook niet wat ik moet doen. Ze namen de telefoon niet op.

Wij zijn gisteren met z'n allen naar de kapper geweest. De jongens weer kort. Lief ook. Ik weer een kleurtje (donkerbruin met blonde lokjes) en in model geknipt. Een oud-collega van mij knipt ons. Scheelt veel geld. Was nu 60 euro kwijt voor ons allemaal en gelukkig is ze ook heel goed. Hahaha.
Tjizus Krook dat zijn berichten waar het kippenvel je van op de armen komt te staan.

Ik denk dat je met je sms hebt aangegeven er voor ze te zijn wanneer het nodig is. Misschien volgende week een kaartje sturen oid. Kan me voorstellen dat ze nu even de tijd aan zichzelf willen hebben.

Hebben jullie het trouwens gelezen op NU.nl dat er afgelopen nacht hier in het dorp een schiet partij is geweest? Kon het eerst niet plaatsen, omdat de verkeerde straatnaam werd genoemd, maar het blijkt dus maar een paar 100 meter hier vandaan te zijn geweest (heb ook wel donkerbruin vermoeden waar en dat is helemaal dichtbij) niks gehoord of wat dan ook......maar het bevestigd wel weer mijn gevoel hier weg te willen (in het buurdorp gebeurt ook regelmatig van dat soort ongein)

Gisteravond hebben we schoonvader en zwager en schoonzusje te eten gehad. Om te bespreken waar we schoonmoeder haar laatste rustplaats willen gaan geven. Schoonvader heeft dit lang voor zich uit geschoven, maar nu schoonma's verjaardag er aan zit te komen, wilden Lief en zijn broertje dat er nu toch eens wat actie in de taxi zou komen. Dus we hebben een mooie urn uitgezocht en komende zondag gaan we kijken bij de urnenmuur of we daar een mooi plekje kunnen vinden.

vanmiddag met de meisjes naar het theater (kip ik heb je) ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden......
net nog even internet gechecked en die schietpartij is idd zo rond de plaats waar ik had gedacht. Het stomme is dat het vlak achter ons is en we hebben dus echt niks gemerkt van het hele gebeuren.
Wow Ringel, dat is wel heftig, zo dichtbij je huis! Gelukkig maar eigenlijk dat je er niets van meegekregen hebt.

@Krokus: Man, wat een ellende voor die vriend van jullie. Af en toe even bellen of een kaartje sturen lijkt mij idd het beste. Kan me zo voorstellen dat ze op het moment genoeg hebben aan zichzelft...Sterkte!

@Mirjam: Lekkere vakantie heb je gehad zo te zien op Hyves. Dat filmpje van de minidisco was heel herkenbaar, Jasmijn stond de eerste avonden ook altijd zo en de laatste avond pas op het podium mee te doen...en dat is nog wel zo'n bijdehandte tante. Jammer dat je ook regen gehad hebt...zat je niet aan de zuidkust dan?

@Pebbles: Op zich vind ik het heel leuk om bij je langs te komen maar morgen is wel kort dag. Ik moet er even over nadenken en met mmman overleggen. Jasmijn wil graag met Floor spelen maar klaagt nu al dat ze niet zo lang in de auto wil zitten Kun je evt. ook zaterdag of niet? Dan kan ik misschien Thijmen thuis laten en alleen met Jasmijn komen, dat zou misschien ook een keer een idee zijn?

Vanmorgen is hier een vriendin van me geweest die ik ken van de pufclub van Jasmijn. Haar zoontje is toendertijd te vroeg geboren en wordt over 2 weken dus al vier, en hij zit bij Jasmijn in de klas. Ze hebben nog een tweede kindje gekregen, ook een jongen, en die is weer iets jonger dan Thijm. Ze hebben de hele ochtend heel leuk samen gespeeld maar ook erg druk en met veel rommel...mijn hele huis lag onder het speelgoed. Net toen ze naar huis wilden gaan op de fiets regende het heel erg dus bleven ze maar hier een broodje eten. Het was erg leuk en nu zitten we hier te relaxen, Thijm in bed en Jasmijn speelt met Polly Pocket hele verhalen uit. Ik ga wat spullen op MP zetten, dat komt er steeds maar niet van.
@mmmoi: ik bedoelde ook eigenlijk om naar jou toe te komen. Mijn kinderen zijn denk ik wat makkelijker in de auto en ik vind het zelf ook leuk om auto te rijden.

Het lijkt me een leuk idee om een keer met alleen Jasmijn en Floor af te spreken maar op het moment heb ik dan zowiezo Valentijn bij me vanwege de voedingen.

@ringel: wordt het dan al wat met de verhuis plannen? Een tijdje terug was je er wel mee bezig maar ik hoor er verder niks meer over. Ik zag net op Hyves foto's van je meiden. Ik vind ze zo leuk met die guitige koppies.

@mirjam: klinkt heerlijk. Zo'n relax vakantie na de drukke tijd met de verhuizing.

Ik ben nog maar af en toe in het nieuwe huis omdat er nog niet zoveel gedaan kan worden. De keuken moet er nog in en de badkamer. Daarna kunnen we echt met inrichten en verhuizen beginnen. Er moeten nog wel een paar muurtjes geschilderd worden, een laminaatje in de slaapkamers, wat lampen etc. Maar de keuken en badkamer gaan nog wel een paar weken duren dus we hebben geen haast.

Gisteren heb ik bij de kringloop een oude stofzuiger gehaald en heb ik het huis gezogen en het nieuwe parket zoveel mogelijk afgeplakt met stucloper. Valentijn lag heerlijk te slapen in mijn jas (zie foto's op FB) en de meiden hebben rondgerend, verstoppertje gespeelt, over de grond gerold etc. Nu de vloer er in zit is het meteen een stuk "warmer" en gezelliger. Het voelt echt als een fijne plek met al het groen om ons heen. Ik ben ook zo benieuwd hoe het er met de keuken en badkamer uit gaat zien.

Valentijn doet het nog steeds heel erg goed. Het is een heerlijk, vrolijk ventje maar hij groeit zo hard ;). Hij mag van mij nog wel wat langer klein blijven.

Eva is wel erg jaloers de laatste 2 weken. Zodra ik Valentijn vast heb of hem aan het voeden ben dan wil ze ook meteen op schoot en gaat ze een beetje lomp aaien en kusjes geven. Ik probeer nu wat vaker iets met haar alleen te doen.

Floor is nog steeds de allerliefste grote zus. Ze is nooit jaloers geweest toen Eva geboren werd en nu weer niet.

Ze pakt hem ook rustig op alsof het haar eigen kind is.
Leuk veel geschreven.

Benieuwd naar het koppie van Hanna. Vond een bob altijd wel leuk bij haar. Wil Aimee haar er ook weer af, zelfde verhaal en met die klitboel van haar. Of wachten na Afrika, misschien krijgen we daar tips.

Pebbles wat een cutie Valentijn in jouw jas gerold. Ik wil nog meer foto's, ook van je huis!

Ringel, Krokus wat een berichten.

Verder heb ik zo'n snotkop en hoofdpijn, dus het blijft bij korte bericht. Even een shotje paracetamol doen

Mijn Zachieboy staat nu in de VIVA mama. Grappig.

Annie waar ben je, nog niet stiekem bevallen ))
Ja! Ik heb Zach in de viva gezien!!! Leuke foto! En toch wel bijzonder dat je een artikeltje hebt over hem, mooi bewaren voor later!

Niet veel puf, ben moe en zit morgen voor mezelf de halve dag in het zkh. Ga dus nu maar slapen, moet om half 8 al weg.

Krook,wat je doet is goed, sms of mail lijkt onpersoonlijker dan bellen, maar dan kunnen zelf bepalen wat ze doen met je mail of berichtje. Knuffel voor jou!
Gisteren even telefonisch contact gehad met Pebbs en als het goed is komt ze vandaag hierheen, gezellig! Ik weet nog niet wat we gaan doen maar dat komt wel goed.

Ik heb de Viva mama nog niet gezien, ik zal hem gelijk gaan kopen vandaag! Moet zo toch even boodschappen doen dus dan kan ik dat gelijk doen.

Verder weinig te vertellen. Ik ga Pebbs even bellen hoe laat ze komt. Fijne dag allemaal!
Hahaha, Babba, nee hoor, ben as dinsdag pas 37 weken dus flup moet nog even blijven zitten.

Vandaag wel de verloskundige aan huis gehad. Heb sinds een paar dagen een bult in mijn lies en veel pijn. Dacht dat het gewoon bekkenproblemen waren, maar daar krijg je geen bult van. Dus toch maar even gebeld met de VK, die moest toevallig een paar huizen verderop zijn dus ze wilde graag langskomen. Gelukkig geen liesbreuk, wat ik zelf dacht. Maar wel een ontsteking. Dus in ieder geval afwachten hoe zich dat ontwikkeld.

Verder een superleuke vakantie gehad met Mats en Sverre, maandag naar Ernst en Bobby in de schouwburg, dinsdag gezwommen samen met vriendin en dochter, woensdag en donderdag met de trein naar mijn ouders en gelogeerd, daar was Sverre ook bij. Vanmorgen leuke PR-acties voor de musical in de stad gehad.

Mmmoi en Pebbs, was het gezellig vandaag? leuk dat jullie meiden zo klikken!!!!!

Babba, ik wil die vivamama ook, morgen even halen. Wat zul je trots zijn op je mooie mannetje!!!

Ach krokus, wat verdrietig zeg. Jeetje, wat oneerlijk.

Mirjam, is het haar van Hanna leuk geworden? Vast wel, mooie dame. Tis echt een meisje-meisje aan de foto's te zien van Turkije, leuk hoor.

Ris, hoe was het in het ziekenhuis? Je had een nieuwe pomp toch? Bevalt die goed?
Hey,

ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar toen ik vanavond thuis kwam van m'n werk, ging ik even journaal kijken. Kwam het nieuws bericht dat het meisje wat laatst in china is aangereden en waarbij 19 NEGENTIEN!!!!! mensen aan voorbij zijn gelopen en haar voor oud vuil hebben laten liggen is overleden. Mijn God.....ze lieten het filmpje ook zien en ik had niet moeten kijken......ben er helemaal kapot van...helemaal over de zeik. in wat voor wereld leven we eigenlijk?

ben er stil van en zit alweer te janken.....arm arm wichie......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven