Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Aaarhgh,, wat moet ik aan?
Leuk flodderig jurkje ofzo? Sexy maar ook geschikt voor een chillmiddag op de bank
met buitenactiviteiten is dat lastig, want het is niet heel warm. Wil wel een jurkje aan, nouja...

wat een wereldprobleem weer
Tierney, er zou vandaag best een moment kunnen komen waarop ik het hem gewoon op de man af zou vragen. Al denk ik dat het misschien beter is als ik dat niet doe en mezelf wellicht ook een beetje op de vlakte hou. Ik heb natuurlijk al tegen hem gezegd dat ik hem erg leuk vind, dus eigenlijk is hij nu aan zet...

Waar is de tijd gebleven dat dit soort dingen vanzelf gingen, pffff..!!
Maar waarom zou dat een zet van jou zijn? Zoals ik zei, je moet de vraag wel neutraal houden en hem zijn eigen gevoelens laten uiten. Dus niet vragen hoe hij erin staat, want waarin?? Gewoon vragen wat hij tot nu toe van het daten vind als het gezellig is.
Jurkje lijkt me een beetje koud. De zon schijnt wel, maar het is niet warm toch? (ben nog niet buiten geweest) Of met dikke panty en truitje? Kan ook natuurlijk.

En inderdaad geen serieus gesprek van maken, maar er tussendoor naar vissen.

Hier, geen antwoord op mijn 'hey hoe is het' bericht van gisteren. Dus ik denk dat dat laatste berichtje van hem voor de beleefdheid was, maar dat ie niet geïnteresseerd is. Geeft niet, maakt niet uit, op naar de volgende. Heb alleen geen zin om op zoek te gaan.
Haha, ik dacht net ik zal eens kijken of ik weer bericht heb van die leuke man. Die is nog niet online, maar wel weer drie erg vreemde berichtjes, een oude vent die wel een stevige borrel met me wil doen, van een man die zei dat ik vast niet geinteresseerd in hem was want ik word vast overstelpt met berichtjes van leukere mannen, en de laatste van een man die ook al mijn bril zo stout vond staan. Dat laatste hoor ik vaak, raar hoor, maar wel lachen. 'Delete!'

Zo nu ga ik maar eens wat doen. Deze week was eigenlijk voor wat klusjes bestemd, maar in plaats daarvan heb ik lekker genoten van de vrije tijd. Maandag is dat weer voorbij en ik moet toch echt wat dingen doen haha!

Boebele, veel succes op je date, komt vast helemaal goed!
Tss.. gaat ie opeens toch bellen! Hij had door omstandigheden wel wat anders aan z'n hoofd. Zitten kletsen maar niets afgesproken.. Ik snap er niets meer van.
Vage shit slowdance . Waarom hebben jullie niks afgesproken?

En hoe zou het met boebele zijn?
Jaaa boebele.. hoop dat ze er nog een beetje van kan genieten. Kan niet wachten om haar update te lezen.

idd vage shit. Niks afgesproken omdat dat niet ter sprake kwam.
huh das wel bijzonder dat ie je wel belde maar niet tot een volgende afspraak zijn gekomen slowdance.

En tierney, lekker toch dat je even wat vrije tijd hebt gehad! Nog even een mooi weekendje!

En hihi wel grappig om die reacties te lezen van die mannen die jouw berichtjes sturen.

Ik ben weer thuis, verjaardag gehad vandaag. Hij is nog even in zijn band aan het spelen en komt dan weer terug naar hier :-)

Het voelt gewoon goed, en het is wel lekker om me er wat rustiger onder te voelen. We hebben nog niet echt besproken wat wij nu hebben. Maar daar heb ik nu ook weer minder de behoefte aan nu het gevoel wat rustiger is (wel complete kriebels, en van die geluksmomenten heel de tijd gedurende de dag hoor!) We hebben nog niet 'officieel' voor vanavond afgesproken, maar we zien elkaar wel weer als hij weer hier is.
Misschien is ie stiekem wel verlegen? Ik weet het niet hoor, kan er ook niets zinnigs meer over zeggen.

Eerder vandaag nog even op rp geweest. (Ik hoorde tierney over berichtjes, en ik dacht, laat ik ook maar weer eens gaan kijken) Reactie van een gast die dezelfde opleiding als mij gedaan heeft. Op een of andere manier moet ik daar niet zo veel van hebben.

Ja roosje, word gewoon vanzelfsprekend bij jullie nou Dan heeft het ook geen label nodig. Wat mij betreft zijn jullie vriendje vriendinnetje. :-D
Slowdance, lijkt me ook wel raar om een bekende via deze manier te daten.

En weetje, als hij verlegen was dan had hij vast wel snel gereageerd toen jij smste. Misschien is hij ook gewoon niet helemaal zeker over zijn gevoel bij de date. Hij is niet helemaal stil, maar hij hangt ook niet echt aan je lippen. Maar jij weet het ook niet zo van hem toch, tenminste dat komt zo over.

Misschien toch gewoon even je profiel opleuken weer, nieuwe foto en dan krijg je vast weer leuke nieuwe contacten. En wie weet zie je deze nog eens op een tweede date

Roosje, ik bedoelde omdat je dat een tijdje geleden je afvroeg. Maar wel leuk dat het al zo vertrouwd voelt dat die onzekerheid weggaat. Soms weet je ook gewoon dat het goed zit.

Ik heb nu twee mailcontacten alweer. Ik merk dat ik nog niet echt open sta voor alweer een date, maar praten/flirten is wel leuk tijdverdrijf. En wie weet dat een van de twee me zo weet te boeien voor een date. Oh, ja bijna caravanman vergeten, maar die zie ik niet als mogelijke date.

Ik had het met een van de twee over eerste reacties en versiertrucs. Volgens hem heeft iedereen een bepaalde move of truc om te versieren in die eerste reactie al. Leek me wel een leuke voor dit topic!

Wat gebruik(t)en jullie voor aanpak/move/truc in je eerste reactie op een man, om de aandacht te wekken?

Ik zelf heb vaak wel succes met 'de belediging van een van zijn foto's' of 'twee grappige feitjes over mij, nu jij' (waarbij ik dan gewoon iets grapigs onbenulligs noem, bijvoorbeeld ik kan dat liedje fluiten of deze foto vind ik hilarisch)

Maar het komt wel van een oprechte plek hoor, ik schrijf geen mannen die me niet leuk lijken, en ik zeg alleen dingen die ook echt bij me passen. Maar ik geloof er wel in dat mensen vaak een patroon hebben in hun aanpak ofzo. Jullie?
zou maar zo kunnen toch slowdance dat hij ook een beetje afwachtend is?

nou haha ging al bijna denken dat ik toch alleen ging slapen vannacht. Maar nee hoor. Hij stuurde nog dat hij nog even ging eten bij zijn ouders, dus vroeg me af of hij daar ook ging eten. Krijg ik net terug dat hij zo weer naar onze stad komt rijden (ruim een uur) en of ik nog verwarming nodig heb
Haha, roosje kan nooit heet genoeg toch??
haha tierney, hij mag best mijn ijsklompjes opwarmen

brrrr het is koud!

hmm ik heb niet echt een plan van aanpak gehad, maarja ehm ik ben ook niet echt een ervaren internetdater...date 2 was hij. Die daarvoor durfde ik alleen mee af te spreken omdat hij een goede vriendin van mij bleek te kennen. Wellicht dat ik daardoor wel durfde om ook met N. af te spreken.
Ja ontzettend koud, ik gebruik hier wijn om op te warmen hihi!

Ik heb twee jaar geleden met twee mannen gedate en nu dus met vier alweer. Uiteindelijk is het nog wel 50/50 voor wat betreft succes geworden. Maar ondanks de drie deze twee jaar waar ik wel een leuke (paar) date(s) heb gehad, echt succes dus nog niet, maar gelukkig ben jij er om hoop te strooien
hehe.. de verwarming op 25.. maar jij hebt extra verwarming nodig! Altijd natuurlijk

Ik heb ook geen trucjes of wat dan ook. Soms een beetje bij de hand, maar meestal wel recht door zee. Ik heb persoonlijk ook een hekel aan weetjes en feitjes en goede en slechte punten, daar krijg ik de kriebels van. Niet dat ik geen grapjes maak hoor, heus wel. Maar goed, ben het onderhand ook wel een beetje verleerd, twee jaar geleden zat ik er dik in.

Nu lekker op stap met ex en consorten (betekend voor de rest niets hoor)

Ik heb een goede smoes om hem morgen terug te bellen, als het goed is. Dus zal dan wel wat duidelijkheid vragen of het ooit nog van een tweede date gaat komen.
heel goed slowdance! je doel morgen is duidelijkheid :-)

en veel plezier vanavond!

tierney: ga gewoon lekker door met daten

ik wil best nog wel even blijven schrijven om hoop te geven
we hebben je nodig roooooosje!!!!! geef ons hoop johanna!

VLA geeft ons ook hoop. En boebele ook.. Ben erg benieuwd hoe VEO het gaat hebben dit weekend.
Amen!

Ik ben wel nieuwsgierig naar boebele's verhaal. Zou ze zo nog op de wc forummen? Volgens mij laat ze ons gewoon wachten tot morgen!
haha denk t ook ja dat boebele pas morgen weer met een update komt.

en veo: hopelijk gaat het daar ook goed dit weekend...
zo hij is thuis gaat ons weekendje samen eindelijk beginnen
Boebele... Waar ben je?! ;)
Have fun roosje!!!

Ik ben nog steeds aan het mailen met een van de leuke mannen (ander is niet online). Denk wel dat hij een beetje een verlegen type is, niet goed voor mij dus, maar wie weet of ik er wat uit weet te trekken, ik heb pas een paar mails gewisseld. Hij is wel lief.

Ondertussen schiet ik ook al op met een essay, dus multitasking vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven