Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
Vorig jaar heb ik helemaal geweldige laarsjes gekocht bij de Van Haren. Maar goed, zo veel gedragen dat ze nu gewoon echt helemaal op en versleten zijn. Ik ging er eerst van uit dat ze die laarsjes niet meer zouden hebben (want van vorig jaar en zo), en ik ging op zoek naar nieuwe. Stond eerst met andere, duurdere laarsjes in m'n handen, toch verder gekeken, en wat kom ik tegen??? Nou ja, voor minder laarsjes waarvan ik weet dat ze goed zitten dus

Verder niet echt gevrekt, want veel te veel uitgegeven vandaag.
Blokker heeft dukatenfinale (folder geldig tot begin november) weet iemand wat dit inhoudt?

-volgende dukatenfolder in 2012

-geen dukatenfolder meer na deze

(heb nog paar dukaten uit het jaar 0, zo vaak kom ik bij Blokker...)

Kruidvat

-2e fotokalender/-agenda halve prijs met code kalender50

-10% korting op Kruidvat Canoncartidges

Blokker/Blueband

Sparen voor kinderbordjes en -schaaltjes http://spaarkaart.blueband.nl/#/home
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat ze dr mee stoppen.

Op bladzijde 2 van de dukatenfolder staat dat dit de laatste is.

Op de voorkant trouwens ook, duidelijk genoeg.

Ik krijg ze sowieso nooit vanuit hun zelf maar moet er altijd om vragen.
@noa_lynn

Ik was van plan om begin november te gaan en natuurlijk weer met kerst. Ik zal eens op marktplaats kijken, de jumbo kaartjes zouden dan nog wel geldig moeten zijn.
Semper ubi sub ubi
Ok, dan heb ik een paar dukaten te geef (2 of 3 als ik ze tenminste terug kan vinden). Kon pagina 2 niet vergroten alleen product bestellen, maar op volledig scherm is het nog net leesbaar.. (11 inch scherm nu)
Bol.com gratis verzenden: CRM-195-UYVEA
Hoi,

Ik heb vandaag de voordeelagenda 2012 van de Postcodeloterij ontvangen, maar ik maak er nooit gebruik van.

Dus als iemand nog interesse heeft?

Hij past door de brievenbus, dan komen de verzendkosten op

¤ 2,76.

Als iemand interesse heeft, hoor ik het graag!
Ik heb nog geen agenda, dus ben wel geinteresseerd.

watervrouw2 at gmailpuntcom
Ik heb nog 4 codes van un@x voor het servies,

als je je mail adres hier neer zet mail ik ze door.
quote:Janna_ schreef op 15 oktober 2011 @ 16:41:

Bol.com gratis verzenden: CRM-195-UYVEADank je wel! Ik heb hem gebruikt, weet niet of hij meerdere keren gebruikt kan worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Van 20 t/m 23 oktober krijg je tot 20% VIP korting op bijna alle aankopen bij V&D (ook merken).

Bij online bestellingen is de code merken20.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:watervrouw2 schreef op 15 oktober 2011 @ 16:23:

Ok, dan heb ik een paar dukaten te geef (2 of 3 als ik ze tenminste terug kan vinden). Kon pagina 2 niet vergroten alleen product bestellen, maar op volledig scherm is het nog net leesbaar.. (11 inch scherm nu)

11 inch is wel heel klein dan met die lettertjes in de folder .

Ik heb dr ook nog een hele verzameling van liggen..
quote:janne38 schreef op 15 oktober 2011 @ 16:45:

Hoi,

Ik heb vandaag de voordeelagenda 2012 van de Postcodeloterij ontvangen, maar ik maak er nooit gebruik van.

Dus als iemand nog interesse heeft?

Hij past door de brievenbus, dan komen de verzendkosten op

¤ 2,76.

Als iemand interesse heeft, hoor ik het graag!Je hebt alleen de coupons nodig, die zitten achterin, dan zijn de verzendkosten nog lager.
nog een optimelcode voor de liefhebber: srg2xtjlv
Ik vroeg er toevallig gisteren naar en zag net dat het Kruidvat vanaf dinsdag weer treinkaartjes verkoopt.

Ze kosten 12,49 en zijn 1 dag geldig op een zaterdag of zondag tussen 22 oktober en 5 februari.

Ik ben in ieder geval van plan om er 4 te kopen.
Semper ubi sub ubi
@watervrouw: you've got mail
Heb de mail gezien. Nog even bedenken of ik incl of excl agenda wil...

De enige Kruidvat die ik weet in mijn stad is bij het station, dus da's helaas vrij kansloos na werktijd... Heb deze maand nog wel een AH-kaartje uit te geven
quote:germanwings schreef op 15 oktober 2011 @ 20:04:

Ik heb nog 4 codes van un@x voor het servies,

als je je mail adres hier neer zet mail ik ze door.

@ Germanwings, als je de codes nog hebt wil ik ze heel graag.

mijn e-mail:
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Vorige week werd ik tijdens de lunch vreemd aangekeken omdat ik vertelde dat ik mijn andijvie zelf klein snijd. Nu vind ik het zelf idioot om gesneden groente te kopen want dat kost veel meer. Ook hoorde ik dat dit vaak in chloorwater wordt gewassen voordat het in het winkelschap ligt. Nu weet ik niet of dit laatste waar is maar goed wel iets om over bij na te denken. Hoeveel moeite is het nu om je eigen andijvie, ui etc te snijden? Of ben ik een te gote vrek?

Vandaag ook een tijdschrift opgezegd. Ik had deze ooit aangesmeerd gekregen toen een dame van Felicitas langs kwam om mij te feliciteren met de geboorte van mijn dochter. Nu moet ik daar meestal niet veel van hebben maar onder de invloed van hormonen werd ik helemaal vrolijk van de gedachte dat mijn moeder vol plezier zat te lezen in een opa/oma tijdschrift. Mijn moeder gaf aan dat ze het blad leuk vond maar nu toch al wel vaak een beetje van het zelfde had gelezen dus hoog tijd om het op te zeggen. Alleen dat abonnement ging door tot halverwege volgend jaar. En toen kwam de aangename verrassing: ik mocht het omruilen voor een ander blad. Betaald was het al dus dan maar meteen een leuk blad. Dus joepie ik heb de Delicious voor een paar maanden (nu wel op tijd opzeggen). Maar eind deze maand krijg ik het eerste nummer en dat ik toch een klein kadootje.
Ik snij mijn andijvie ook altijd zelf en dan kan ik er twee dagen van eten. Kost me 0,46 ct voor twee dagen.

Ook heb ik mijn abonnement van de V*ra opgezegd met pijn in mijn hart. Ik was er al twintig jaar lid van. Mooi blad maar ja, ik kan op internet wel zien wat er op tv komt. Ook de L*nda heb ik eruit gegooid. Eveneens een goed tijdschrift, maar bijelkaar heb ik toch 120 euro per jaar bezuinigd.

Mocht ik ooit weer meer gaan verdienen dan neem ik weer een abonement op het tijdschrift. Heb er destijds een prachtige koffer als welkomsgeschenk gekregen.
Hallo medevrekkers, ik las al een tijdje mee, maar heb nu eindelijk eens de moeite genomen om een account aan te maken. Vond het namelijk zo zonde om de drie unox-codes ongebruikt te laten als een ander ze kan gebruiken. Iemand? Geef je e-mailadres even, dan geef ik ze aan je door.
quote:Jesmitsos schreef op 17 oktober 2011 @ 12:37:

Vorige week werd ik tijdens de lunch vreemd aangekeken omdat ik vertelde dat ik mijn andijvie zelf klein snijd. Nu vind ik het zelf idioot om gesneden groente te kopen want dat kost veel meer. Ook hoorde ik dat dit vaak in chloorwater wordt gewassen voordat het in het winkelschap ligt. Nu weet ik niet of dit laatste waar is maar goed wel iets om over bij na te denken. Hoeveel moeite is het nu om je eigen andijvie, ui etc te snijden? Of ben ik een te gote vrek?

......

Ik vind het eerder vreemd dat mensen jou vreemd aankijken wanneer jij vertelt dat jij je eigen groenten zelf snijdt. Waarom oordelen mensen toch zo snel?

Maar antwoord op je vraag: nee ik vind dat niet raar. Ikzelf koop verse boerenkool en andijvie wel in zak (gemakzucht) Maar ik koop ze net zo lief wel als krop. Voordelen is niet alleen het geld, maar ook de versheid en zelf kunnen bepalen hoe groot/grof je ze snijdt.

Ik snij bijna alles zelf. Ik vind die zakjes met wokgroenten enzo maar niks. Veel wortel en prei zit erin, vaak erg grof en beetje bruinig/oud al.

Gewoon lekker rond blijven vertellen dat jij je eigen groenten snijdt hoor
@Oog op de toekomst

Wat leuk dat je een account hebt gemaakt en gelijk zo lief bent om je Unoxcodes te delen
Ik heb hier een tijdje ook mee geschreven...misschien ook goed om weer eens mee te beginnen

Ik heb unox codes, niet veel, maar wie ze wil mag mailen naar tinkeldelletje at hotmail com. Die het eerst komt, die het eerst maalt.
quote:Lovestar schreef op 17 oktober 2011 @ 12:50:

[...]

Gewoon lekker rond blijven vertellen dat jij je eigen groenten snijdt hoor

Tja ik vind dat zelf ook de normaalste zaak van de wereld. Komt misschien bij dat ik een groente- en fruitpakket heb en mijn boer echt niet de groente gaat voorwassen en snijden.

Maar veel mensen gaan toch voor gemakszucht. Dat moet ieder voor zich weten. Ik maak bijna alles zelf, behalve dan brood. Maar ik vind het ook leuk om zelf te koken en te bakken.

Ik heb overigens wel een trend op werk gezet. Langzaam maar zeker neemt iedereen zijn eigen lunch mee en wordt het kantine-eten gelaten voor wat het is. Goed voorbeeld doet dus goed volgen. Ik ben zelf een paar maanden geleden mee begonnen om mijn eigen lunch mee te nemen omdat ik merkte dat het geld uit mijn portomonnee vloog. 5 euro voor een lunch was heel normaal en dan had je niets bijzonders. Ik bedacht dat ik voor dat bedrag het zelf beter en lekkerder kon. Pluspunt is dat ik nu gevarieerder lunch en ook hierdoor een paar kilootjes ben kwijtgeraakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven