Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
Alle reacties Link kopieren
Boerenkool en andijvie kun je als krop kopen?

Nooit maar dan ook nooit gezien ( andvie eet ik niet, boerenkool wel)
Ik heb ook nog 2 unox boerenbont codes. Wie wil ze hebben?
Bij de Lidl heb ik net een krop andijvie gekocht, alle kroppen waren 0,59 eurocent, deze woog 800 gr,
Voor de hamsteraars nog wel een tip, bij de Etos alle mondverzorgingsproducten( alle merken ook huis) 4 halen 2 betalen.
Ik heb net een hele rare aankoop gedaan, vind ik zelf dan. Ik zou dit jaar zo graag eens een kerstboom hebben. Heb ik nooit gehad en ik heb dus ook niets van ballen ofzo om er in te hangen.

Om te voorkomen dat het straks in één keer zo'n grote uitgave gaat zijn, wil ik de komende weken hier en daar kerstversieringen bij elkaar sparen.

Ik heb dus net mn eerste kerstballen gekocht. In oktober
Waarom is dat raar? Geld groeit ons niet op de rug.

Ik kocht voorheen altijd kerstspullen vlak na de kerst, dan zijn ze nog goedkoper.legde ze ijverig weg bij de andere kerstspullen, komen vanzelf wel te voorschijn.

Kijk eens trouwens in een plaatselijke kringloopwinkel, daar hebben ze heel vaak leuke kerstversieringen voor super weinig geld.

Ik heb een keer trouwens in de Karwei bouwmarkt een kunstkerstboom en versierselen gekocht voor minder dan minder, die gasten besloten half december te gaan verbouwen en tot januari dicht te gaan.

Zo wat waren er toen lange rijen met mensen aan het hamsteren voor verbouwen etc.

Zwarte Markt Beverwijk heeft ook leuke kerstspullen voor weinig.
quote:Flashy schreef op 17 oktober 2011 @ 14:06:

Boerenkool en andijvie kun je als krop kopen?

Nooit maar dan ook nooit gezien ( andvie eet ik niet, boerenkool wel)Echt niet? Ze zijn gewoon bij de Lidl en de AH te koop. Zeker de andijvie zie je het hele jaar door.
Net bij ah geweest, kipfilet in de bonus, met 35% kortingsticker, dubbel kassakorting, hamsterennnnnnnn en invriezen maar in kleinere porties.
quote:Gatti schreef op 16 oktober 2011 @ 13:27:

[...]

@ Germanwings, als je de codes nog hebt wil ik ze heel graag.

mijn e-mail: wiebelhobbes@hotmail.comHeb ze gemaild
quote:himalaya schreef op 15 oktober 2011 @ 21:30:

Dank je wel! Ik heb hem gebruikt, weet niet of hij meerdere keren gebruikt kan worden.Ik denk het wel!
quote:-a- schreef op 16 oktober 2011 @ 08:34:

nog een optimelcode voor de liefhebber: srg2xtjlvHij is al gebruikt inmiddels. Maar toch bedankt

als je de codes nog hebt wil ik ze heel graag.

mijn e-mail: *Heb je ook nog 2 unox codes gemaild Gatti.
quote:Jesmitsos schreef op 17 oktober 2011 @ 12:37:

(nu wel op tijd opzeggen). Maar eind deze maand krijg ik het eerste nummer en dat ik toch een klein kadootje.Kan je dat niet gewoon nu al opzeggen dan?
Ook ik snij zelf de meeste groentes:D, Vorige week bij de Lidl 3 kilo rode paprika gekocht. En nog eens 2 grote zakken prei, winterwortel. En laatst de 5 kilo uien voor 50 cent!!!

Ik heb een heel leuk apparaat van Tubber****, stuiter de stuiter duur, maar wát heb ik er een gemak van!! Hij snijd alles mooi klein.

Ze zijn hiet bijna allemaal anti-groente, en op deze manier merken ze het vaak niet eens.

Ik snij alles klein, doe het in boterhamzakjes in portie's in diepvries, en haal voor de bami, nasi, macaroni, spagettie, etc de benodigde zakjes er uit. Wel houd ik altijd wat achter, dat ik niet snijd. Inderdaad om te roerbakken.
quote:Idreamofgenie schreef op 16 oktober 2011 @ 09:36:

Ik vroeg er toevallig gisteren naar en zag net dat het Kruidvat vanaf dinsdag weer treinkaartjes verkoopt.

Ze kosten 12,49 en zijn 1 dag geldig op een zaterdag of zondag tussen 22 oktober en 5 februari.

Ik ben in ieder geval van plan om er 4 te kopen.Perfect dank je wel! Had ik net nodig.
@gipsymom Hoe heet z'n machine of heb je een linkje? Lijkt me makkelijk.
Ik hoorde dat je in december bij Ikea een kerstboom kunt kopen voor 20 euro waar je een cadeaukaart van 19 euro bij krijgt. Kost je boom dus maar 1 euro! Kan er alleen niets over op de Ikea site vinden.

Janna: wil je nog eens je mailadres geven voor de Optimel codes?

[...]

@ Germanwings, als je de codes nog hebt wil ik ze heel graag.

mijn e-mail: wiebelhobbes@hotmail.comyou've got mail!
@Germanwings, Janna en Sacha,

bedankt voor de Unoxcodes!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
@wasdroger, mijn machientje heet "quik chef lll" en kost ongeveer 65 euro. Hij is van hard kunststof, rood in mijn geval, en er zit een molenwiekje met 3 vlijmscherpe mesjes in. Ik ben er super tevreden over, en gebruik m bijna elke dag. Ze zijn ook op marktplaats te koop(kwam ik later achter), en zijn dan flink wat goedkoper..
12twister: mailadres voor optimelcodes: *
[quote]12twister schreef op 17 oktober 2011 @ 20:14:

Ik hoorde dat je in december bij Ikea een kerstboom kunt kopen voor 20 euro waar je een cadeaukaart van 19 euro bij krijgt. Kost je boom dus maar 1 euro! Kan er alleen niets over op de Ikea site vinden.

[quote]

Klopt, staat in de catalogus (blz 379 ook online te bekijken) en is van 5 t/m 10 december.

Ik ga er één halen, die cadeaukaart kom vast wel een keer op!
Mijn moeder gaat de Kruidvatkaartjes voor me veroveren (oftewel zij zorgt dat ik 1-4x op bezoek kom )

Vandaag gehoord dat V*lkskr*nt me heeft uitgeloot voor de premiere van Kuifje (bios). Nu nog iemand vinden die mee kan..

*knoopt zakdoek voor overwegen IKEA-boom*
Ga de treinkaartjes ook weer kopen.

Heb ze onlangs van Jumbo gehad maar de Kruidvatkaartjes zijn het goedkoopst.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
er zijn weer nieuwe productcodes voor yunomi spaarders

8710402271718

8717644379264

toch weer 40 nomi's, ik zit al over de 200!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven