Trainer en ik?

25-09-2011 16:12 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg reacties, ik weet wat me te doen staat.
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:53:

Tja, als ik niet weet waarom ik word geband kunnen ze niet verwachten dat ik geen kloon aan ga maken. Dan zeggen ze ook maar waarom. Actie reactie.

Maar nu weet je wel waarom je nog een keer geband zou kunnen worden; je schrijft net zelf dat je weet dat dubbelnicken niet mag.

Beetje nadenken bij wat je doet, zou je goed doen.
quote:ccake schreef op 16 oktober 2011 @ 17:51:

En een ban van een maand?! Das knap gelogen
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:52:

[...]

Oh. Ik dacht per pc. Nou, dan word ik sowieso weer geband.

Nee, ik denk dat je het verkeerd gelezen hebt, want je eerste ban is echt altijd 24 uur. Daarom kun je gewoon nu weer een nieuwe nick aanmaken op hetzelfde IP adres

Als je nu probeert je een beetje te gedragen en niet zo boos op iedereen te worden, dan kun je vast gewoon blijven en is er niets aan de hand.

@Ruza, ik heb geen idee, ik heb geen mail gehad of iets van modjes over TO ?
We kunnen je deze pagina niet tonen - You are banned ikbenlief, until 18-10-2011 16:30

Hier. En eerst was ik geband tot 14-11-2011. Een mod heeft het dus net veranderd, wat een onzin. Maar goed. Ik ben weg.
Hilarisch dit!
quote:_yellowlove_ schreef op 05 oktober 2011 @ 18:25:

Gek dat je wel een reactie geeft op Aubrey, maar niet op Baby Ernie die zo haar best gedaan heeft voor je?! en speciaal voor jou een boost voor je
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:56:

We kunnen je deze pagina niet tonen - You are banned ikbenlief, until 18-10-2011 16:30

Hier. En eerst was ik geband tot 14-11-2011. Een mod heeft het dus net veranderd, wat een onzin. Maar goed. Ik ben weg.Alsof het je eigen idee is om weg te gaan, whoehahahahahaha. Yeah right.
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:56:

Hier. En eerst was ik geband tot 14-11-2011. Een mod heeft het dus net veranderd, wat een onzin. Maar goed. Ikbenweg.
Nou je krijgt in ieder geval de kans om het goed te maken, mag je best blij mee zijn ;)
Rozenstruikje:
quote:rozenstruikje schreef op 16 oktober 2011 @ 17:57:

[...]

...weten we meteen wat de volgende nick is .
Nou, dikke doei dan!
LOL @Rozenstruikje
Rozenstruikje...haha
Tranen over mijn wangen hier

aardbei aardbei aardbei toch
WHAHAHAHAHHAHA

Boontje komt om zn loontje
Is het erg dat ik HEEL hard om dit topic moet lachen? Niet alleen een troll, maar nog dom ook.

Ik ben er trouwens wel weer ingetrapt want ik heb ons lieve vruchtje vandaag schrijfadviezen zitten geven in een van haar actueel-topics. Zonde van mijn tijd dus. Moraal van dit verhaal: I need to get a life.
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:45:

Ik dacht van de computer/laptop en niet van de locatie.

Ik ben een maand geband, reden weet ik niet. Kan ik dat zien? Ik denk omdat ik jou voor bulldozer en waggelende heb uitgescholden aangezien ik verder niemand persoonlijk aanval of gekke topics open (juist actuele).

Een waarschuwing was trouwens beter geweest, dan had ik geweten wat ik fout had gedaan. Ik ben nu doorgegaan met iets wat ik blijkbaar fout deed, terwijl ik geen idee heb wat.

Ik denk dat ik nu trouwens voor altijd geband ga worden omdat ik nu een kloon heb.Een mens mag hoop hebben, ik heb dat ook.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik mis d'r toch wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven