Obese RTL4
vrijdag 23 september 2011 om 00:05
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 16 oktober 2011 om 21:37
maandag 17 oktober 2011 om 12:02
Haar vriend is ook flink afgevallen.
Ze sporten elke dag 2 uur dus reken maar uit 14 uur per week sporten levert in 8 maand tijd flink wat spiermassa op daarom wegen ze meer dan ze lijken.Het teveel vel weegt ook tussen de 10 en 15 kilo.Bij haar kan ze het mooi verdoezen door de wat grotere slip eroverheen,bij haar zag je veel minder flubbervel dan bij de vorige dame wiens benen er lelijk uit kwamen te zien door de spataders.
Ze sporten elke dag 2 uur dus reken maar uit 14 uur per week sporten levert in 8 maand tijd flink wat spiermassa op daarom wegen ze meer dan ze lijken.Het teveel vel weegt ook tussen de 10 en 15 kilo.Bij haar kan ze het mooi verdoezen door de wat grotere slip eroverheen,bij haar zag je veel minder flubbervel dan bij de vorige dame wiens benen er lelijk uit kwamen te zien door de spataders.
maandag 17 oktober 2011 om 12:06
Ze hebben ook nog een sportvakantie in Frankrijk gehad,zouden we dat ook nog uitgebreider te zien krijgen?
Ik heb me ook bij de sportschool aangemeld met een personal coach,ik begin woensdag,sportschema's zijn al gemaakt,morgen eerst nog sportkleding halen,vandaag begin ik al met het gezondheidsdieet:-))
Ik ga 5x per week sporten.
Ik heb me ook bij de sportschool aangemeld met een personal coach,ik begin woensdag,sportschema's zijn al gemaakt,morgen eerst nog sportkleding halen,vandaag begin ik al met het gezondheidsdieet:-))
Ik ga 5x per week sporten.
maandag 17 oktober 2011 om 12:23
Trouwens wel interessant,ik ga 2 uur per dag trainen,eerst krachttraining om spiermassa op te bouwen en daarna cardio om vet te verbranden.
Velen gingen de fout in om eerst cardio te doen en dan pas krachttraining zei de personal coach,dan ging juist je spiermassa eraan ipv vet.
Ik dacht dat je altijd om en om moest doen maar nee dus.
Velen gingen de fout in om eerst cardio te doen en dan pas krachttraining zei de personal coach,dan ging juist je spiermassa eraan ipv vet.
Ik dacht dat je altijd om en om moest doen maar nee dus.
maandag 17 oktober 2011 om 13:35
Moonlight: dat vroegen meer mensen zich af laatst. Wat ik me kan herinneren van de uitzending gisteren, is dat er op een bepaald moment wel een psycholoog aan te pas kwam. En misschien laten ze dit niet uitgebreid in beeld, omdat dit te privé is.
En wat Uitzending Gemist betreft: misschien komt dat pas ná de herhaling op tv. Zolang het nog op tv te zien is, kun je het op internet nog niet zien (tenminste, dat was onlangs met een serie ook zo).
En wat Uitzending Gemist betreft: misschien komt dat pas ná de herhaling op tv. Zolang het nog op tv te zien is, kun je het op internet nog niet zien (tenminste, dat was onlangs met een serie ook zo).
maandag 17 oktober 2011 om 13:37
Ik heb trouwens niet de gehele uitzending gezien, laatste stuk ben ik overgezapt i.v.m. ander tv-programma wat ik graag kijk. Maar hier in dit topic wordt gesproken over 'haar vriend'. Het laatste wat ik zag op tv was dat zij en Wendy op een parkbankje zaten en dat die meid zei 'hoe ik er nu uitzie wil ik geen vriend'. Is die er later toch nog gekomen?
maandag 17 oktober 2011 om 13:57
Ja meestal komt het ong 20 min na het aflopen van de uitzending. Gisteren niet maar misschien deed mijn pc iets raars.
Was beetje sarcastisch, iedere uitzending hebben we het er idd over. Nu was er wel een pscycholoog maar ze deden alsof ze daar vlak voor het einde voor het eerst heen ging.
En de nadruk lag op omgaan met eetbuien. Niet over wat ze vroeger meegemaakt heeft, terwijl wel telkens terugkwam dat dat met die familie zo pijnlijk was. (maar misschien buiten beeld, dat weet ik niet..)
Ja Molly een man uit hetzelfde programma Hij is volgende week aan de beurt.
Wel heel leuk voor ze.
Ik vind haar heel mooi aan het einde.
Was beetje sarcastisch, iedere uitzending hebben we het er idd over. Nu was er wel een pscycholoog maar ze deden alsof ze daar vlak voor het einde voor het eerst heen ging.
En de nadruk lag op omgaan met eetbuien. Niet over wat ze vroeger meegemaakt heeft, terwijl wel telkens terugkwam dat dat met die familie zo pijnlijk was. (maar misschien buiten beeld, dat weet ik niet..)
Ja Molly een man uit hetzelfde programma Hij is volgende week aan de beurt.
Wel heel leuk voor ze.
Ik vind haar heel mooi aan het einde.
maandag 17 oktober 2011 om 15:30
quote:Tickel schreef op 16 oktober 2011 @ 21:38:
Tssssssssssssss volgens de bmi meter mag ik tussen de 58 en 85 kilo wegen om een "gezond" gewicht te hebben.
Als ik 58 weeg breek ik af bij windkracht 3
Tickel, staar je niet blind op die BMI-meter. Het ligt ook aan je bouw. Als je brede heupen hebt (net als ik) ziet het er niet uit als je een lat bent.
Volgens die meter moet ik onder de 70kg gaan wegen. Nou ik kanje zggen dat dat er niet uitziet met brede heupen. Verder telt de spiermassa ook mee.
Tssssssssssssss volgens de bmi meter mag ik tussen de 58 en 85 kilo wegen om een "gezond" gewicht te hebben.
Als ik 58 weeg breek ik af bij windkracht 3
Tickel, staar je niet blind op die BMI-meter. Het ligt ook aan je bouw. Als je brede heupen hebt (net als ik) ziet het er niet uit als je een lat bent.
Volgens die meter moet ik onder de 70kg gaan wegen. Nou ik kanje zggen dat dat er niet uitziet met brede heupen. Verder telt de spiermassa ook mee.
maandag 17 oktober 2011 om 23:05
Ik kon het vanmiddag al wel bekijken via uitzending gemist, dus volgens mij hoef je niet tot woensdag te wachten om het te zien hoor!
Ik vond haar er echt heel mooi uitzien. Bij haar tekende het afvallen ook niet zo in haar gezicht als bij de vorige kandidaten, maar dat komt misschien ook omdat ze nog wat jonger is.
Ik vond haar er echt heel mooi uitzien. Bij haar tekende het afvallen ook niet zo in haar gezicht als bij de vorige kandidaten, maar dat komt misschien ook omdat ze nog wat jonger is.