Wanneer ben jij dronken?
zondag 16 oktober 2011 om 20:58
quote:Tomatensoep schreef op 16 oktober 2011 @ 20:03:
Als ik één soort drank blijf drinken kan ik een hoop hebben maar zodra ik ga mixen gaat het fout.
Hier hetzelfde, bier kan ik vrij veel van hebben wil ik echt dronken worden..moet dan meer dan 1.5 liter op drinken wil ik echt dronken worden. Met mix-drankjes gaat het wel veel sneller, maar hangt af van wat voor drankjes, rum-cola zo'n 3/4 maar whiskey gaat veel sneller.
Maar sowiezo ben ik tegenwoordig bijna niet meer dronken, drink veel minder en probeer de kater te vermijden dus drink tussendoor veel water en fris.
Als ik één soort drank blijf drinken kan ik een hoop hebben maar zodra ik ga mixen gaat het fout.
Hier hetzelfde, bier kan ik vrij veel van hebben wil ik echt dronken worden..moet dan meer dan 1.5 liter op drinken wil ik echt dronken worden. Met mix-drankjes gaat het wel veel sneller, maar hangt af van wat voor drankjes, rum-cola zo'n 3/4 maar whiskey gaat veel sneller.
Maar sowiezo ben ik tegenwoordig bijna niet meer dronken, drink veel minder en probeer de kater te vermijden dus drink tussendoor veel water en fris.
zondag 16 oktober 2011 om 20:59
Ik kan in principe goed tegen alcohol, maar ik vind het niet ladylike en zeker niet stoer om dronken te worden, dus ik drink hooguit 3 glazen rosé of rode wijn op een avond als ik uiteten ga, een feestje heb of uitga en overdag op een terrasje hooguit 2 glazen. Dan ben ik lekker ontspannen en meer niet.
Veel hoogopgeleide vrouwen van 35+ schijnen een alcoholprobleem te hebben en dat vind ik best zorgelijk.
Veel hoogopgeleide vrouwen van 35+ schijnen een alcoholprobleem te hebben en dat vind ik best zorgelijk.
zondag 16 oktober 2011 om 22:14
quote:friezinnetje schreef op 16 oktober 2011 @ 22:12:
Tss, Egeltje. De vorige keer was bij 2 flessen
2 flessen water?
zelfs daar kan ik dronken van worden geloof ik.
afgelopen oud&nieuw was de 1e keer in mijn leven dat ik dronken was. meestal stop ik na 1 glas. Vind dat lichte gevoel in mijn hoofd heel erg naar.
Maar gister dus na 2glazen, helemaal wappie.
en had echt goed gegeten!
Tss, Egeltje. De vorige keer was bij 2 flessen
2 flessen water?
zelfs daar kan ik dronken van worden geloof ik.
afgelopen oud&nieuw was de 1e keer in mijn leven dat ik dronken was. meestal stop ik na 1 glas. Vind dat lichte gevoel in mijn hoofd heel erg naar.
Maar gister dus na 2glazen, helemaal wappie.
en had echt goed gegeten!