Help, kan gmail niet op door ex
maandag 17 oktober 2011 om 01:07
Hij kent vanuit onze tijd samen mijn passwords.
De eerste keer heb ik op 2 accounts mijn controlevraag ingevuld. Ja, daar weet ik alleen het antwoord op.
Dus weer toegang. Met nieuwe passwords erbij.
De tweede keer (vandaag) blijkt dat hij de controlevragen heeft veranderd.
Hij kent die nieuwe passwords niet. Wat nu?
Ik kom er niet uit met gmail.
De eerste keer heb ik op 2 accounts mijn controlevraag ingevuld. Ja, daar weet ik alleen het antwoord op.
Dus weer toegang. Met nieuwe passwords erbij.
De tweede keer (vandaag) blijkt dat hij de controlevragen heeft veranderd.
Hij kent die nieuwe passwords niet. Wat nu?
Ik kom er niet uit met gmail.
maandag 17 oktober 2011 om 01:19
Klopt Ritmeester, maar dat heb ik de eerste keer weer weten te herstellen met de controlevraag. Daar kent hij echt de antwoorden niet op. Dus nieuwe passwords ingevuld.
Toen ik weer geen toegang kreeg op mijn nieuwe passwords bleek dat OOK de controlevragen waren veranderd. Waarop ik natuurlijk het antwoord niet weet.
Toen ik weer geen toegang kreeg op mijn nieuwe passwords bleek dat OOK de controlevragen waren veranderd. Waarop ik natuurlijk het antwoord niet weet.
maandag 17 oktober 2011 om 09:24
Nou ja, je moet je partner toch kunnen vertrouwen? Ik vind het gewoon super kinderachtig van je ex. Hoe oud zijn jullie? Bel hem op en zeg tegen hem dat hij het weer aanpast/jou verteld wat je wachtwoord is. Of zet op zijn facebook wall dat je het echt niet tof vind dat hij dit heeft gedaan (en ja, leg ook duidelijk uit wat hij heeft gedaan, je moet er wel heel zeker van zijn natuurlijk). Blijven posten (desnoods bij zijn vrienden als hij jou blokkeert) tot hij je je mail account terug geeft. Ook heel kinderachtig, maar wat moet je anders?
maandag 17 oktober 2011 om 09:44
maandag 17 oktober 2011 om 11:22
Of gmail een bericht sturen dat je account gehackt is.
Ik denk wel dat je je moet aanwennen om wat betere (ingewikkeldere) wachtwoorden te verzinnen.
Als hij dit wachtwoord kon raden, of het antwoord op je controlevragen toch best wist (als de vraag is 'wat is de meisjesnaam van je moeder?', dan weten veel mensen daar best het antwoord op!), dan is het te makkelijk.
Overigens vraag ik me af of je ZEKER weet dat hij dat gedaan heeft (en dit kunt hardmaken), of dat je het aanneemt omdat hij jou de meest waarschijnlijke oorzaak lijkt.
Wat heeft jouw ex overigens te winnen bij het lezen van je emails?
Ik denk wel dat je je moet aanwennen om wat betere (ingewikkeldere) wachtwoorden te verzinnen.
Als hij dit wachtwoord kon raden, of het antwoord op je controlevragen toch best wist (als de vraag is 'wat is de meisjesnaam van je moeder?', dan weten veel mensen daar best het antwoord op!), dan is het te makkelijk.
Overigens vraag ik me af of je ZEKER weet dat hij dat gedaan heeft (en dit kunt hardmaken), of dat je het aanneemt omdat hij jou de meest waarschijnlijke oorzaak lijkt.
Wat heeft jouw ex overigens te winnen bij het lezen van je emails?
maandag 17 oktober 2011 om 11:24
Oh een keylogger, dat zou nog wel eens kunnen. (overigens vraag ik me nog steeds af waarom dan).
Ehm , ik zou heel drastisch mijn PC opnieuw installeren (het OS dus). En daarna pas een nieuwe account aanmaken.
Maar als je iets kunt vinden op je PC, als bewijs zeg maar, kun je dan iets? Zoals aangifte doen? Tis op zijn minst inbreuk op je privacy, en misschien nog veel erger.
Ehm , ik zou heel drastisch mijn PC opnieuw installeren (het OS dus). En daarna pas een nieuwe account aanmaken.
Maar als je iets kunt vinden op je PC, als bewijs zeg maar, kun je dan iets? Zoals aangifte doen? Tis op zijn minst inbreuk op je privacy, en misschien nog veel erger.
woensdag 19 oktober 2011 om 08:23
Ik ben totally not into digi. Dank voor alle bijdragen. Dat keyloggerverhaal (btw,geen idee wat dat is) zou wel eens helemaal waar kunnen zijn. Hij heeft ook een nieuw hotmailadres (ter vervanging van) ontoegankelijk gemaakt.
De antwoorden op de controlevragen die ik had ingevoerd waren totaal onbekend bij ex.
Haha, toen ik de vraag kreeg: Hoe heet je vlieg? Dacht ik nog: dit kan echt niemand weten.
Ik kreeg dus bij de tweede poging tot herstel totaal andere controlevragen.
Ik heb een digiwinkeltje dichtbij. Ga ik vandeweek ff langs. Denk idd dat opnieuw installeren de oplossing is.
De antwoorden op de controlevragen die ik had ingevoerd waren totaal onbekend bij ex.
Haha, toen ik de vraag kreeg: Hoe heet je vlieg? Dacht ik nog: dit kan echt niemand weten.
Ik kreeg dus bij de tweede poging tot herstel totaal andere controlevragen.
Ik heb een digiwinkeltje dichtbij. Ga ik vandeweek ff langs. Denk idd dat opnieuw installeren de oplossing is.