Dat ik later nog weleens spijt zou krijgen (als ik stout was geweest ofzo, als in: als wij er later niet meer zijn.). Zoiets gemeens om te zeggen. Maakte ook altijd zo´n indruk op me
Wat hebben je ouders goed gedaan in jouw opvoeding?
Anoniem_110773
maandag 17 oktober 2011 om 17:03
Ze zijn altijd duidelijk geweest. Nee is nee en zeuren heeft geen zin. Ze waren altijd bereid om dingen uit te leggen of om me te helpen met dingen. En ze gaven complimentjes, blijkbaar is dat niet standaard zo
Ik ben eigenlijk best trots op hoe ze het gedaan hebben!
Wat wil je je (eventueel toekomstige) kinderen meegeven?
Kweenie. Geloof eigenlijk niet in alternatieve geneeswijzen, maar iemand die ik goed ken en die ik hoog heb zitten doet aan reiki. Ze kan er ook goed over vertellen, en als ik haar zo hoor, zit er wel wat in.
Ik wil toch graag nog even de vraag van Janna beantwoorden: Ik zou mijn potentiële kinderen graag mee willen geven dat ze er mogen zijn. Dat ze welkom zijn. Dat ze alle ruimte krijgen om zich te ontwikkelen. Met veel positiviteit. Regelmatig zeggen dat ik trots op ze ben, of hoeveel ik van ze hou.
Oei Jooppie.. Dat is een pittige vraag bij alle nuchtere viva-dames.. Ehm.. Zonder er een Jomanda idee bij te krijgen, denk ik wel dat als je op je pijnlijke plek wrijft (wat je in feite al doet als je je bezeerd hebt) dat de pijn/klacht dan minder kan worden.
Nou, gooi ik er ook een zweverige tegenaan...Heb jij wel eens een reading gehad bij een paragnost? Hoe vond je dat?