37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:zammm schreef op 17 oktober 2011 @ 18:50:

Nou, Sxsnsl, ik ben eigenlijk wel blij dat er hier ook mannen komen, dat maakt de discussie wat scherper.

Anders wordt het zo'n kippenhok.

Ahh... eindelijk erkenning!!!!!

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 18:50:

Nee wij gaan toch heel leuk met elkaar om he Pal!

Wat heb jij dan gezegd waardoor ik me beledigd zou moeten voelen?

(Andersom wordt lastig, ik ben te lief)...

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Geen idee, ik ben toch altijd heel lief
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 19:06:

Geen idee, ik ben toch altijd heel lief

Absoluut ben je heel lief!

Echt je staat in mijn top 20 hier op dit forum!!

Ik sta in jouw top 1 toch ?
Zammm Sexysexual in het kippenhok met allemaal clandestiene kippen, fantastisch :P Tok! (zachtjes in jouw oor op fluistertoon en eerst kijkend of er niemand in de buurt is)
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 18:22:

Hans Interesseert me geen jota..... Is alleen maar een teken van hun inferioriteit :D Ze doen blijkbaar dus iets niet goed waardoor die chick wegloopt met mij :P En doet ze dat niet, dan is het gewoon chick over de schouder, en laat haar maar gillen en spartelen met d'r beentjes, rok omhoog en billenkoek geven die hap :D

Maar voor jou vind ik het wel klote hoor, want volgens mij ben jij wel een goeie vent. Als ik je real life zou kennen zou ik je zo'n streek niet flikken.Okido. Dan was de enigszins vijandige toon in het bericht van 17:35 niet bedoeld.
World of Warcraft: Legion
quote:zammm schreef op 17 oktober 2011 @ 18:50:

Nou, Sxsnsl, ik ben eigenlijk wel blij dat er hier ook mannen komen, dat maakt de discussie wat scherper.

Anders wordt het zo'n kippenhok.Of haantjesgedrag, hahaha!!
Sxsnsl, 't is geen vijver, he..
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 19:15:

Ik sta in jouw top 1 toch ?

Top 20, Tinkerbell.

Moet je toch een béétje beter je best doen.....

quote:zammm schreef op 17 oktober 2011 @ 20:01:

Sxsnsl, 't is geen vijver, he..

Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt wanneer het kippetje naar het haantje aan de overkant loopt.

Zonder om te kijken.....

Kukelekakel?
Zammm Wablief?
Nou ja, je hengelt natuurlijk wel een beetje, he. Maar 't is je vergeven.
Oh zo bedoel je! Nou, nee hoor :D En ik weet dat jij al aan de man bent (je was eerder in het topic al voorzien van een Alpha Male) dus ik zou überhaupt nooit naar je hengelen Maar het is toch ook wel een beetje een gezellig kippenhok hierzo? ;)

Haha! zekers.
Maar zonder gekheid, komt het hier weleens voor dan dat mensen naar elkaar 'hengelen'? Da's een kwestie van een pb dan toch lijkt me?
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 21:11:

Maar zonder gekheid, komt het hier weleens voor dan dat mensen naar elkaar 'hengelen'? Da's een kwestie van een pb dan toch lijkt me?

Ik heb maanden naar Xallie gehengeld!

Maar zonder gekheid, komt het hier weleens voor dan dat mensen naar elkaar 'hengelen'? Da's een kwestie van een pb dan toch lijkt me?Je kunt geen PBs versturen op dit forum. Of het is veranderd, terwijl ik dat niet weet.

Maar zonder gekheid, komt het hier weleens voor dan dat mensen naar elkaar 'hengelen'? Da's een kwestie van een pb dan toch lijkt me?Ja joh, er zijn zelfs forumbabies geboren.
Hans Als je naar je eigen profiel gaat heb je een soort van mailbox. Het kan dus wel.

Pal Ik heb nog steeds niks van d'r gehoord :D
Je moet elkaar eerst vrienden maken, en vervolgens kun je een pb sturen. Anders kan het idd niet, je moet eerst vrienden zijn. Dat is wat ik ervan begrepen heb, en je weet misschien dat ik hier ook nog maar net op sta.
Zammm neee?????
Er is 1 vrouw op dit forum waar ik zo mee uit zou gaan, aantrekkingskracht die niets te maken heeft met uiterlijk.

quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 21:43:

Hans Als je naar je eigen profiel gaat heb je een soort van mailbox. Het kan dus wel.

Pal Ik heb nog steeds niks van d'r gehoord :D

Van wie heb je nog niks gehoord?

Je moet af en toe de tekstuele draadjes aan elkaar knopen anders raak ik de draad kwijt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven