37jarige man, advies gevraagd

maandag 17 oktober 2011 om 18:51
quote:zammm schreef op 17 oktober 2011 @ 18:50:
Nou, Sxsnsl, ik ben eigenlijk wel blij dat er hier ook mannen komen, dat maakt de discussie wat scherper.
Anders wordt het zo'n kippenhok.
Ahh... eindelijk erkenning!!!!!
Nou, Sxsnsl, ik ben eigenlijk wel blij dat er hier ook mannen komen, dat maakt de discussie wat scherper.
Anders wordt het zo'n kippenhok.
Ahh... eindelijk erkenning!!!!!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
maandag 17 oktober 2011 om 19:01
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 18:50:
Nee wij gaan toch heel leuk met elkaar om he Pal!
Wat heb jij dan gezegd waardoor ik me beledigd zou moeten voelen?
(Andersom wordt lastig, ik ben te lief)...
Nee wij gaan toch heel leuk met elkaar om he Pal!
Wat heb jij dan gezegd waardoor ik me beledigd zou moeten voelen?
(Andersom wordt lastig, ik ben te lief)...
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
maandag 17 oktober 2011 om 19:11
maandag 17 oktober 2011 om 19:48
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 18:22:
Hans Interesseert me geen jota..... Is alleen maar een teken van hun inferioriteit
Ze doen blijkbaar dus iets niet goed waardoor die chick wegloopt met mij
En doet ze dat niet, dan is het gewoon chick over de schouder, en laat haar maar gillen en spartelen met d'r beentjes, rok omhoog en billenkoek geven die hap 
Maar voor jou vind ik het wel klote hoor, want volgens mij ben jij wel een goeie vent. Als ik je real life zou kennen zou ik je zo'n streek niet flikken.Okido. Dan was de enigszins vijandige toon in het bericht van 17:35 niet bedoeld.
Hans Interesseert me geen jota..... Is alleen maar een teken van hun inferioriteit

Maar voor jou vind ik het wel klote hoor, want volgens mij ben jij wel een goeie vent. Als ik je real life zou kennen zou ik je zo'n streek niet flikken.Okido. Dan was de enigszins vijandige toon in het bericht van 17:35 niet bedoeld.
World of Warcraft: Legion
maandag 17 oktober 2011 om 19:49
maandag 17 oktober 2011 om 20:02
maandag 17 oktober 2011 om 20:04
quote:zammm schreef op 17 oktober 2011 @ 20:01:
Sxsnsl, 't is geen vijver, he..
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt wanneer het kippetje naar het haantje aan de overkant loopt.
Zonder om te kijken.....
Sxsnsl, 't is geen vijver, he..
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt wanneer het kippetje naar het haantje aan de overkant loopt.
Zonder om te kijken.....
maandag 17 oktober 2011 om 21:09
maandag 17 oktober 2011 om 21:23
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 21:11:
Maar zonder gekheid, komt het hier weleens voor dan dat mensen naar elkaar 'hengelen'? Da's een kwestie van een pb dan toch lijkt me?
Ik heb maanden naar Xallie gehengeld!
Maar zonder gekheid, komt het hier weleens voor dan dat mensen naar elkaar 'hengelen'? Da's een kwestie van een pb dan toch lijkt me?
Ik heb maanden naar Xallie gehengeld!
maandag 17 oktober 2011 om 21:35
maandag 17 oktober 2011 om 21:52
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 21:43:
Hans Als je naar je eigen profiel gaat heb je een soort van mailbox. Het kan dus wel.
Pal Ik heb nog steeds niks van d'r gehoord
Van wie heb je nog niks gehoord?
Je moet af en toe de tekstuele draadjes aan elkaar knopen anders raak ik de draad kwijt...
Hans Als je naar je eigen profiel gaat heb je een soort van mailbox. Het kan dus wel.
Pal Ik heb nog steeds niks van d'r gehoord

Van wie heb je nog niks gehoord?
Je moet af en toe de tekstuele draadjes aan elkaar knopen anders raak ik de draad kwijt...