37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 21:46:

Zammm neee?????Ja!
quote:zammm schreef op 17 oktober 2011 @ 21:06:

Nou ja, je hengelt natuurlijk wel een beetje, he. Maar 't is je vergeven.

Ik denk dat we Sexy maar naar Thailand moeten sturen, wat denk jij?

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Ik wil uit met de chick op dat plaatje hier rechts. Wat een pop is dat zeg! Heerlijk! I could show her a good time!
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 21:43:

Hans Als je naar je eigen profiel gaat heb je een soort van mailbox. Het kan dus wel.Goed dat het alleen kan als je elkaars vrienden bent (zoals door jou bedoeld), want dan krijg je geen ongewenste PBs. Weer wat geleerd. Dat zou ik wel moeten weten als ik hier bijna 12 jaar lid van ben!
World of Warcraft: Legion
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 21:53:

Ik wil uit met de chick op dat plaatje hier rechts. Wat een pop is dat zeg! Heerlijk! I could show her a good time!

Dat is toch een actrice of zo?

Ze komt me vagelijk bekend voor.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Zammm Lol

Pal Vind ik lief van je, maar no tnx bro.
quote:justme_37 schreef op 08 oktober 2011 @ 22:25:

Zelf zit ik er aan te denken om een kindje te adopteren en dmv van mijn financiële zekerheid hem/haar van een goede toekomst te voorzien met vele mogelijkheden.

Ik heb het hele topic verder niet gelezen, maar dit vind ik echt heel erg lief!

Moest het even kwijt.
Hans Ja dat hebben ze idd goed bedacht, anders zit je fanmail in no time vol zeg maar.

Pal Oh ik heb geen idee, maar ze hebben er wel een leuk grietje voor uitgekozen! Maar ze heeft idd wel wat weg van bijvoorbeeld een Cameron Diaz als je er met 1 oog naar kijkt. Zelfde snoetje zeg maar. Wat vind jij trouwens van Penelope Cruz?
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 21:56:

Zammm Lol

Pal Vind ik lief van je, maar no tnx bro.

*Grinnikt*

Is niet lief bedoeld.

Mijn antwoord was cynisch bedoeld ;)
Niet alles gelezen hoor maar TS ken je het www.hondenforum.nl ?

( niet als dating site bedoeld)

Maar daar zitten vele vrouwen dir net als jij gek op honden zijn en daar zijn eerder relaties onstaan

En ja zit zelf op dat betreffende forum
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 22:09:

Mijn antwoord was cynisch bedoeld ;)Dan zitten we weer op 1 lijn!
Penelope Cruz?

Neuh, vind ik niet zo bijzonder....

Ik heb meer met Jennifer Lopez in haar jonge jaren...
Oooow met wie dan??
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 22:36:

Oooow met wie dan??

Je hebt zeker tegen mij?

Jaaahaaa
Ze heeft wel lekker veel temperament. Caroline Dhavernas en Jennifer Connolly zijn schoonheden van het eerste uur! Jennifer Lopez heeft voor mij ontzettend afgedaan, met d'r fur doens't hurt anybody! tsss.... Ik heb haar sowieso nooit echt wat gevonden. Is m'n type niet. Veel mannen lopen bijvoorbeeld ook weg met Doutzen Kroes, naja, ik vind er niks aan. Ik vind de onderdelen elk voor zich in haar gezicht wel mooi, maar voor mijn gevoel klopt het totaalplaatje niet. Het is ook geen vrouw waar dreiging van uit gaat, het type vrouw dat aan je gewaagd zou zijn weet je wel? Brigitte Bardot toen ze jong was vind ik dan weer wél het einde. Die onafhankelijke blik in d'r ogen en zo. Ze straalt kracht uit.
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 22:38:

Jaaahaaa

*Grinnikt*

Kun je niet een beetje vissen, uithoren, subtiele druk uitoefenen, me onverhoeds een antwoord ontfutselen.....

Of zoiets?

Nou ik ben razend benieuwd, vertel
Neem plaats...

Jezus Sexy!

Jij bent wel geobsedeerd, man!

Zelf dacht ik nooit aan vrouwen wanneer ze niet in de buurt waren.

Dan had ik heel andere bezigheden, maar ja; ik werd wel geobsedeerd door dat balletje op het schoolplein!

Door de jaren heen heb ik ook nog wat liefhebberijen ontwikkeld om mijn gedachten van vrouwen af te houden.

Het lijkt erop dat jij alleen maar vrouwen 'on your mind hebt'.

Dat vinden vrouwen toch errug onaantrekkelijk, over het algemeen.
Ga je het nog zeggen?
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 22:49:

[afbeelding]

Hij is leuk!!

Hebben jullie meiden een externe server ingehuurd voor al dat fotomateriaal????

Maarreh, ik ben natuurlijk niet onder de indruk....

quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 22:52:

Ga je het nog zeggen?

Uhm..... nee!?

Gooi er een bijbeltekst tegenaan, daar ben ik nogal gevoelig voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven