The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
Haha Giulietta! :D

Ik zou de keuken graag willen inrichten naar mijn smaak. Leuke kleur op de muur, mooie kast erin. Zwart-wit vloertje...

Waar heb jij 't laatst om gehuild?
quote:Julia2 schreef op 17 oktober 2011 @ 23:00:

JAAAA!! Suske en Wiske! Hadden een hele verzameling! Mijn favorieten waren...... De speelgoedspiegel en... De krachtige krans! En die van jou Twis?? Das pas nostalgie!Ik weet mijn favorietjes niet meer, maar vond het wel heel leuk om te lezen
I am surrounded by morons
quote:Lizzl schreef op 17 oktober 2011 @ 23:46:

Sophie een beetje groezelig? Groezeliger ga je ze niet krijgen! Past leuk bij Jeroen Pauw - ook groezelig.

I know! Maar ik wilde me nog een beetje aardig uitdrukken. Ik vind haar echt heel smerig op een of andere manier
"Oud" verdriet

Geef jij jezelf makkelijk bloot?
Tot op zekere hoogte. Ik lijk heel open, maar er zit nog een stuk achter die maar weinig mensen zien.

Wanneer ben je voor het laatst ziek geweest?
Een paar maanden geleden. Griepje.

Wat vind jij goed van jezelf? (bijv. iets bereikt, gestopt met roken, etc)
Elynn, alles weer fris en wit? Hier blinkt alles weer!

Ik vind het goed dat ik lief ben voor mezelf. Dat ik aan 't afvallen ben en dat ik voor kwaliteit ga in mijn leven!

Waar schaam jij je voor?
Dat ik af en toe zo kan zeuren

Vooral m'n vriend moet het dan ontgelden. Dan zeur ik dat ik moe ben ofzo. Echt iets waar hij niets mee kan...

Wat heb je echt geleerd de afgelopen tijd/jaren?
Dat het geen zin heeft om energie te steken in iets waar je niks aan kunt veranderen.

En jij?
Dat je echt moet proberen de dag te plukken, het kan zo voorbij zijn, kwaliteit is zo belangrijk, en gezondheid, vrienden waardevol. Niet uitstellen, wat je wilt doen ook nu doen.....

Wat is het volgende dat je gaat eten?
Ik denk een appel.

Ben jij het meisje hiernaast ook zat?
eten: Heb net een muesli-rozijnenboterham met boter en kaas op. En heb nu thee. 't volgende is hopelijk gewoon m'n avondeten!

Lauren: valt mee, ik negeer haar gewoon. Morgen komt er een andere...

Heb je ook een onuitstaanbare oma? (oom/tante/ouder...)
Mooi verhaal over Jammie Ljungberg, Liz.

Yep, hier ook een oogverblindend blinkend gebit, Julia. Voelt ook heel glad en schoon aan. Lekker. Jammer dat ik het al gauw weer verpest door koffie, rode wijn en sigaretten. Maar ja, wat is het leven zonder koffie, rode wijn en sigaretten?

Ja. Ik heb een onuitstaanbare tante die meent dat de wereld exclusief om haar draait. Zie haar gelukkig nooit.

Lees jij weleens boeken over zelfontwikkeling?
Toevallig gister nog in een boekhandel nog voor 't schap "Psycholgie" staan kijken.. Een hoop boeken die me wel aanspraken. Maar uiteindelijk koop ik toch niets... Ik moet er gewoon 1x een goede ervaring mee hebben gehad. Maar ben bang voor een naar hersenspoelboek.

Wat eet je vanavond?
Bloemkool met een kaassausje, rundersaucijs en geroosterde aardappelen in de schil. Lekkere Hollandse pot voor bij dit herfstweer. Zin in.

Wat vind je lekker ruiken?
rijst met groente. Hopen dat dochter nu ook weer eens gewoon gezellig mee eet.

Lekker ruiken van eten? Eh.. nu zeg ik oliebollen!

Heb jij wel eens ergens iets gegeten dat je zó vies vond dat je nu nog rilt bij de gedachte?
Is je dochter een moeilijke eter, Lot? Dochter hier heeft ook zo'n fase gehad. Nu gaat het wel, maar de groenten die erin gaan zijn nog steeds heel beperkt, helaas.

Ja, vissoep die we twee jaar geleden van vakantie in Frankrijk mee hadden genomen. Echt heel smerig (terwijl ik echt van goede vissoep houd; deze was niet in orde, denk ik). Krijg serieus kokhalsneigingen als ik eraan terugdenk.

Wie zou je wel eens flink de waarheid willen vertellen als dat verder geen negatieve consequenties zou hebben?
't Heeft de hele dag een beetje geknarst tussen m'n tanden. Wel lekker glad hoor, maar die fijne korreltjes zijn minder prettig, haha!

Ja... ik kreeg van mijn oma als verwennerij een boterham met heeeeeeeel veeeeeel boter en 3 hagelslagjes.... Uit dankbaarheid heb ik m maar op gegeten... Maar als ik er nog aan denk.. BAH! Mijn vaders smeerde ze net zo. Viespeuken.

Mijn beide managers!

Hoe ziet jouw avondplanning eruit?
Ja Elynn, ze at voorheen zo makkelijk, echt alles, nu bijna niets meer. Soms zelfs geen brood. En ze wil alleen kant en klare prutjes, niet als ik het zelf maak :'- Ze eet best stukjes, soja bijvoorbeeld, maar bij fruit lukt dat helemaal niet.(

De waarheid? Mijn zwager.. O.. heerlijk lijkt me dat! Maar dat kan niet.

Avondplanning? Eh zometeen even naar de buurvrouw, daarna koken en eten, in bad met doch tttttttter (die nu meetypt haha), dan die naar bed en dan nog een aflevering Masterchef kijken.

En jij?
Lijkt me heel lastig. En er is helaas ook weinig aan te doen als je het goede voorbeeld al geeft, lekker kookt en je kind desondanks écht niet wil eten. Moet echt uit haarzelf komen. Het waait vast over. Hoop voor je dat het gauw komt.

Eten, eten even laten zakken, naar yoga, met een glas wijn onderuit op de bank, even lezen in bed en dan slapen.

Wat voor sieraden draag je (niet per se nu, maar gewoon in het algemeen)?
Altijd 2 ringen en een horlogen. Soms een armbandje, maar dat laatste is soms onhandig (met de muis van de computer).

En wat draag jij dagelijks qua sierraden?
Altijd 1 zilveren ring. Soms 2 (ligt eraan of m'n r-ringvinger een beetje heel is, ivm eczeem) Heel soms een dun zilveren kettinkje van mijn moeder's oma geweest.

Is tv kijken een standaard item in de avond? Of staat ie ook wel eens een avondje uit?
Gaaf zo'n kettinkje wat van je overgrootmoeder is geweest!

TV staat hier eigenlijk wel elke avond aan.

Ben je erg milieubewust?
Niks dagelijks, maar 2 ringen heb ik bijna altijd om. Hebben een speciale betekenis voor me.

Plak een plaatje van een outfit die jij zelf zou dragen.
Hoe laat kan je zijn?

Niet heel erg milieubewust. Was wel altijd op 30 of 40 graden en doe meestal wel aan gescheiden afval.

Opdracht blijft staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven