Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Kan op haives niet reageren

schrikken maya maar gelukkig lijkt het goed te gaan

deze maya, alleen dan in het donker blauw.
quote:germanwings schreef op 18 oktober 2011 @ 13:47:

Als verzenden gratis is kan ik ook zelf wel bestellen of geldt minimum bedrag ?

minimum bedrag 30pond.

ik ga rond uur of 8 denk ik bestellen (en 5 over 8 slapen).
quote:duveltje82 schreef op 18 oktober 2011 @ 13:39:

Laat maar even weten hoeveel en waarheen ik de kosten over kan maken!ik wacht gewoon mijn credit card afschrift af, dan weet ik de pondenkoers.
mooi duowagen duvel!
Ja, en ze vroegen er maar 125 euro voor. Hij ziet er super uit en rijd heel fijn ( nou ja wel wat moeilijker dan gewone buggy natuurlijk) compleet met alles erbij. ze moesten hem kwijt, ze gaan deze week verhuizen.
Oh ja, heb het al 30 keer gevraagd, maar onder het mom van de zwangerschapsdementie nog maar een keer..

Dit is een doek waar S nu al in kan toch?

draagdoek
Stoofpeertjes weer? Hier zijn ze klaar en echt verrukkelijk! Heb alweer teveel ervan gegeten.
Volgens mij wel hoor Duuv!

Oh GW maar hoe doe jij dat dan met H. en zonder wandelwagen?? Ik heb dan weer van die douchende I. visioenen als ik haar heel even niet in de gaten hou. Of een I. die ergens kinderen ziet voetballen en dan dus spontaan de andere kant op rent om mee te doen. Ze wil echt niet langer dan een paar minuten aan de hand meelopen.
Hus: hier ook kleine dondersteen die alle kanten oprent. Ga eerst buggyboard kopen en proberen. Anders ook duowagen. Maar, S is dan natuurlijk al 2,5. Dus hopelijk luistert ze dan ook beter.

Hoe is het met R op moment?
quote:DJ.Momo schreef op 18 oktober 2011 @ 13:34:

geefnie...

*staat genoteerd, bruin L.Moom, wil je voor I. een witte L meebestellen??
Rain, R. heeft zich gisteren op het kdv van top tot teen ondergepoept! Wel steeds nog die lactulose, morgen belt de kinderarts en dan wil ik vragen of er ook iets anders is. Als ze tandjes krijgt moet ze namelijk ander spul, omdat lactulose zo zoet is. Nu heeft ze nog geen tandjes, maar ze vindt het zoooo vies, gister kwam ze er van aan het overgeven. Dus misschien mag ze nu wel vast wat anders dacht ik.
Oh crosspost met Char! met R. gaat het goed dus!
Char, ik heb zo'n plankje van de buren van mijn ouders geleend. De heenweg naar de supermarkt vond I. het erg interessant en ging het goed. In de supermarkt, ging ik te snel door de bocht, donderde I. eraf, zei ze "missepoes!" en had ze dus in de gaten dat ze er zelf op en af kon.

Op de terugweg naar huis liet ze zich er zo af vallen als ze ergens een tuin zag met grind en ging ze daar lekker steentjes zoeken. Bij een speelveldje liet ze zich er weer afvallen en rende het gras op. Heb uiteindelijk mijn vader gebeld die met mijn moeder's fiets gekomen is en haar achterop de fiets mee naar huis genomen heeft terwijl ik met R. in de kinderwagen naar huis ben gelopen.

Het plankje heb ik dus al weer terug gegeven...
quote:husky schreef op 18 oktober 2011 @ 14:58:

[...]

Moom, wil je voor I. een witte L meebestellen??*noteert
quote:husky schreef op 18 oktober 2011 @ 15:09:

Char, ik heb zo'n plankje van de buren van mijn ouders geleend. De heenweg naar de supermarkt vond I. het erg interessant en ging het goed. In de supermarkt, ging ik te snel door de bocht, donderde I. eraf, zei ze "missepoes!" en had ze dus in de gaten dat ze er zelf op en af kon.

Op de terugweg naar huis liet ze zich er zo af vallen als ze ergens een tuin zag met grind en ging ze daar lekker steentjes zoeken. Bij een speelveldje liet ze zich er weer afvallen en rende het gras op. Heb uiteindelijk mijn vader gebeld die met mijn moeder's fiets gekomen is en haar achterop de fiets mee naar huis genomen heeft terwijl ik met R. in de kinderwagen naar huis ben gelopen.

Het plankje heb ik dus al weer terug gegeven... I
Haha, die I! Dat zou ook een actie voor S kunnen zijn...

We zien tegen die tijd wel hoe we het gaan doen, duurt immers nog 5 mnd.

Fijn dat het goed gaat met R!
Wij hebben ook zo'n plankje, D wil er niet op staan of is het nog zo. Scheelt dat we hem gekregen hebben.

Wat een heerlijk meisje is i toch, moet altijd zo lachen om je verhalen!

Gadver, zit net spruitjes te maken, zitten er onderin het zakje een soort van witte rupsjes (lijken net maden, maar zijn het volgens mij niet) brr, ik hoef niet meer. Patat dus vanavond!

Zal D maat L wel passen dan? Welke maat schoenen heeft I nou hus?
Oh duuv, ik gokte eigenlijk op maat L omdat daar bij leeftijd 2 bij staat en jij dat voor D. ook zei. I. heeft pas nieuwe schoenen, maat 25. Haar oude schoentjes zijn kleiner, maar ze moppert nog niet als ze die aan moet
Ik zal I. haar voetjes wel even opmeten nog straks Duuv!
quote:husky schreef op 18 oktober 2011 @ 14:51:

Volgens mij wel hoor Duuv!

Oh GW maar hoe doe jij dat dan met H. en zonder wandelwagen?? Ik heb dan weer van die douchende I. visioenen als ik haar heel even niet in de gaten hou. Of een I. die ergens kinderen ziet voetballen en dan dus spontaan de andere kant op rent om mee te doen. Ze wil echt niet langer dan een paar minuten aan de hand meelopen.

Ik laat H niet uit het oog, daarvoor vind ik dat we in een te grote stad wonen, voor je het weet rent ze onder een tram oid,

maar als ik naar een supermarkt loop is de eerste helft een fiets/wandelpad achter onze huizen waar bijna geen verkeer is (er fietst hier toch niemand ) dus daar kan ze vrij vrij rondlopen aan de ene kant is onze haag en die van de buren andere kant zit ook een hek, stuk is redelijk breed (meter of 5-6?) dus daar mag ze gewoon zelf lopen zo snel/langzaam als ze wil. Daarna komen we bij grote straat met tram, maar wel met heel brede stoep dus daar kan ze ook gewoon lopen en als we straat oversteken hou ik haar handje vast.

In de winkel gaat ze dan in de winkelwagen.

En als ze moe wordt gaat ze terug in de manduca, maar ze kan al best goed hele stukken lopen.

Man neemt wel altijd de wagen, hij heeft hier geen geduld voor, want het duurt natuurlijk wel eeuwig zo, want dan besluit ze ineens dat ze toch weer terug gaat lopen etc.....

Maar ik zou bij nog een kleintje er dan denk ik eerder voor gaan om de verse baby in de doek te doen dan een duowagen.

Maar goed duowagen hebben we hier sowieso niet nodig, mocht er al een 2e komen dan is H al minsten 3-3,5 dan kan ze wel lopen.

En ik hoop zo wel een beetje te trainen dat ze leert naast me te lopen, bij me te blijvan als ik dat zeg.

Zo, zal nu nog even een blik op de sloffen werpen.
Jakkes duvel, spruitjes vind ik sowieso al vies, met beestjes hoef ik ze zeker niet.Mjammie patat daar heb ik dan ook wel weer zin in

Wat goed dat H gewoon bij je blijft gw! als J1 bedenkt dat er iets leukes aan de overkant vd straat is steekt hij zo over. ik heb J2 in t begin ook veel in doek/drager gehad en dan J1 in de buggy. duowagen wordt hier niet veel gebruikt. ook omdatb ik hem wel vrij zwaar vind als ik niet over vlakke weg loop en aangezien als ik in dit gat alle stoepen gehad heb ik in 30min weer thuis ben. buitenuit kun je hier heel mooi wandelen. maar dat doen we nu niet zo vaak meer, vind J2 al vrij zwaar in drager worden

husk, watfijn dat t zo goedd met R gaat. bij ons krijgen clienten lactulose in poeder vorm (weet niet of dat minder schadelijk voor tanden is) of movicolon. mss dat I dat krijgen kan. als ze straks toch wat anders moet kan dat nu vast ook wel
Even correctie, h blijft echt nog niet altijd bij me hoor! Maar ik probeer het wel te trainen dus door haar vrije stukken te laten lopen waar dat kan en haar dicht bij mij te laten waar het nodig is.
Svp om half 8 slofberichten!
Ben ik nog op tijd?

Ik had graag de bruine beer, maat M

(L is toch voor 3-4 jaar als ik het goed lees?)

En nu maar hopen dat de post deze keer dan sneller is.... nog geen boekenpost hier, had het wel echt verwacht vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven