Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
Met twee actiecodes van Arla kiezen uit 50% korting op biologisch pakket (op=op) of 2e hoofdgerecht gratis. (actieperiode t/m 11 december, voucher inwisslen t/m april). Arla gebruikt wel je gegevens 'om je op de hoogte te houden van acties' (ofzo).

Codes te vinden op de literverpakkingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:roosje4 schreef op 18 oktober 2011 @ 15:53:

Zo, ik heb al 240 nomi's. Bedankt nog Mugske voor je code's. Over twee weken weer:)?

ik sta niet in de supermarkt die codes over te schrijven hoor

vind ze altijd op een andere site, maar zal ze hier plaatsen als ik ze heb.
quote:Janna_ schreef op 19 oktober 2011 @ 09:58:

12twister, had je m'n emailadres al overgenomen (nav de optimel punten)? Hij stond nu al weer op de vorige pagina, dus heb em weer weggehaald. Maar anders zet ik em opnieuw neer!Ah, nee, net te laat. Nog een keertje? Mail ik je vanmiddag!
Ik baal van de AH bij mij op de hoek. Overal groots in de winkel: garage-sale. Maar welke produkten dat zijn is een volkomen raadsel, bovendien is lang niet alles geprijsd. Ik heb van de week al meer mensen horen mopperen hierover tegen het personeel.

Mugske, fijn als je het wilt doen, maar anders kan ik ook wel even zoeken hoor.
quote:roosje4 schreef op 19 oktober 2011 @ 14:02:

Ik baal van de AH bij mij op de hoek. Overal groots in de winkel: garage-sale. Maar welke produkten dat zijn is een volkomen raadsel, bovendien is lang niet alles geprijsd. Ik heb van de week al meer mensen horen mopperen hierover tegen het personeel.

Mugske, fijn als je het wilt doen, maar anders kan ik ook wel even zoeken hoor.dat zijn toch twee non-food artikelen per week waarmee ze op de site ook steeds adverteren? Dus geen algemene uitverkoop.
Vanmiddag een financiele workshop gehad in mijn dorp.

Ik hoopte er een stukje wijzer te worden door goede aanwijzingen, ben dr uiteindelijk weggegaan (gewoon aan het eind) met een supergroot compliment, een rekenmachine en wat naslagwerk.

Ik doe het allemaal heel erg goed en heb ook overzicht over mijn inkomsten en uitgaven..

Erg fijn om te horen van iemand die van financien zijn beroep heeft gemaakt .
Fijn Noa! En heb je nog tips voor ons van die workshop? Dingen die zij benadrukten, slimmigheidjes?
Pinks, bedankt voor de tip!
Er komt zaterdag bijna niemand op mijn verjaardag. Lekker goedkoop dus. ( jammer dat ik er speciaal een hotelbon voor laat verlopen)
quote:Flashy schreef op 19 oktober 2011 @ 15:31:

Er komt zaterdag bijna niemand op mijn verjaardag. Lekker goedkoop dus. ( jammer dat ik er speciaal een hotelbon voor laat verlopen)

Oww das wel jammer.

Kan je niet iets last-minute boeken of iemand anders nu nog blij maken ermee?

Weinig visite op je verjaardag is wel goedkoop en het hoeft niet eens minder gezellig te zijn.

Soms vind ik het juist gezelliger met een kleine groep dan met een grotere groep.

Op mijn verjaardag heeft eigenlijk iedereen het veel te druk om langs te komen, later alsnog gezellig langskomen komt er dan niet van.

Vrektechnisch kan ik mij dr op instellen en ga zelf naar een andere verjaardag, heb dr genoeg in december .
quote:pinks schreef op 19 oktober 2011 @ 15:24:

Fijn Noa! En heb je nog tips voor ons van die workshop? Dingen die zij benadrukten, slimmigheidjes?

Ik ga mijn best doen.. weet nog niet wanneer hoor .

Wil een verslagje maken van de workshop en tips en de dingen die hun zo heel erg goed vinden hoe ik het doe.

Zo kan ik na een paar maanden ook mijn voortgang zien .
Jamaar je hebt klein en heel klein...... mensen reageren ook gewoon niet, erg raar dit jaar.

Ben nog in dubio of ik het niet afzeg ( verjaardag) op mijn man na komen er 3 mensen een uurtje. 2 daarvan zien we de week erna ook die zijn mensen aan het helpen dus komen maximaal een uurtje en die ander is een kennis van mijn man en die komt ook even tussendoor.

Al mijn vriendinnen/vrienden verder kunnen/willen niet of laten niks horen.....
Oja, onze ouders komen de dag erna ( we gaan gourmetten, niet vrekwaardig weten ze nog niet) dus zo zielig ben ik niet. Ben alleen in dubio.
Bij mij komt naast mn ouders, broertje en zus met evt. vriend/vriendin ook niemand.

Vieren doe ik dus ook niet meer, wil dr iemand langskomen dan wil ik daar best een gebakje/tompouce/ plakje cake voor regelen.

Punt is bij mij ook dat mijn zus en ik echt de dag na elkaar jarig zijn en in de week voor kerst.

Bij mijn zus komt de familie trouwens ook niet.

Ik denk er wel over om mijn ouders, broertje en zus met evt. vriend/vriendin uit te nodigen voor een leuk dinertje thuis ofzo.

Qourmetten is dan ook heel leuk om te doen, on-vrekwaardig of niet .
quote:12twister schreef op 19 oktober 2011 @ 14:01:

Ah, nee, net te laat. Nog een keertje? Mail ik je vanmiddag!*
quote:Flashy schreef op 19 oktober 2011 @ 16:05:

Jamaar je hebt klein en heel klein...... mensen reageren ook gewoon niet, erg raar dit jaar.

Ben nog in dubio of ik het niet afzeg ( verjaardag) op mijn man na komen er 3 mensen een uurtje. 2 daarvan zien we de week erna ook die zijn mensen aan het helpen dus komen maximaal een uurtje en die ander is een kennis van mijn man en die komt ook even tussendoor.

Al mijn vriendinnen/vrienden verder kunnen/willen niet of laten niks horen.....Stom dat ze niet reageren! Dan zou ik het denk ik afzeggen en lekker die hotelbon gaan gebruiken!
Janna, beter laat dan nooit maar je hebt mail!
Kan ik nog iemand blij maken met slankiecodes:

HGNKVRS

THHZLPT

WCDPHZK

SSWRWHT
quote:Max.Daffie schreef op 19 oktober 2011 @ 20:21:

Kan ik nog iemand blij maken met slankiecodes:

HGNKVRS

THHZLPT

WCDPHZK

SSWRWHTJa, bedankt!
voor de yunomi spaarders:

je verdient 30 nomi's als je meedooet aan de zedium prijsvraag (6 vragen over tandenpoetsne beantwoorden).
...ik koop altijd Arla biologische karnemelk en melk en heb de actie compleet gemist. Maar misschien krijgen wij in het boerenland de oudere pakken .

Gisteren andijviestamppot gegeten (ook gewoon van de krop...de krop kostte 30 cent terwijl zo'n zak 2 euro is. Daar wil ik wel vijf minuten voor snijden) en er nog een restje rucola doorheen gedaan: aanrader!

@ guinnevere: verjaardagscadeaus kunnen op zich goedkoper, je kunt van alles en nog wat gebruiken om pakketjes te maken. Ga dan vooral naar de action en de wibra, daar hebben ze zelfs kookboeken voor ongeveer 2 euro. Samen met een snijplank (hehe) en een theedoek niet meer dan 5 euro. Of denk in thema's: koop een pakketje om muffins te maken inclusief een pak muffinmix. Eigenlijk komt het bij alles op hetzelfde neer: kijk eens creatief naar wat je koopt en wat je óók zou kunnen kopen.

@ Flashy: wel vreemd dat ze dan niet reageren? Ik zou denk ik afzeggen en van je cadeaubon gebruik maken.
quote:12twister schreef op 19 oktober 2011 @ 18:30:

Janna, beter laat dan nooit maar je hebt mail!Dank je wel!!
quote:Fes schreef op 20 oktober 2011 @ 10:44:

...ik koop altijd Arla biologische karnemelk en melk en heb de actie compleet gemist. Maar misschien krijgen wij in het boerenland de oudere pakken . Ik heb ook pas net de pakken waar het opstaat, daarvoor blijkbaar nog oude verpakkingen...
Wat ook een heel goedkoop cadeautje is en zeer gewaardeerd wordt: Ik maak altijd bloemenkransen. Ik koop bij action oase kransen en in de tuin groeit vanalles! Ik prik hem eerst vol met klimopblaadjes en wat er op dat moment in de tuin staat hortensia , rozebottels sierappeltjes enz........het kost weinig en iederen is er blij mee , en moeilijk is het ook niet!
Naast de Optimel codes ga ik nu ook de Arla (melk, yoghurt enz) codes sparen, dus als iemand die over heeft; graag!

Spaart er iemand de Blue Band bordjes? Daar heb ik ev. nog 2 zegeltjes voor. (moeten opgestuurd worden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven