Obese RTL4
vrijdag 23 september 2011 om 00:05
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 19 oktober 2011 om 22:51
woensdag 19 oktober 2011 om 22:57
woensdag 19 oktober 2011 om 23:02
quote:evelise schreef op 19 oktober 2011 @ 22:57:
Ik snap het wel hoor SD, die knop gaat niet in één keer om. Als het makkelijk zou zijn voor haar om de knop om te zetten, dan was ze nooit zo dik geworden.
Sorry, noem me maar heel kortzichtig maar ik snap dat dus niet
IK heb jaren lang ruim een pakje peuken per dag gerookt.
Ik wist dat het slecht was, ik wist dat ik moest stoepen, maar ik wilde het niet.
Dus het lukte ook niet
RUim 5 maanden geleden wilde ik het wel
IK heb mijn peuken weggegooid en nooit meer een sigaret aangeraakt
En ja, ik heb ook 2 weken amper geslapen van de ontwenningsverschijnselen.
Maar je kan het wel.
En niet dat ik nou zo fantastisch ben,maar ik begrijp dat huilie huilie gedrag gewoon niet.
Want kijk nu maar, het moment dat ze de knop dus WEL omzet kan ze het wel!
Heeft alles te maken met het positief kijken naar dingen
Nu zegt ze, ik kan het wel, ipv ik kan het niet....
Ik snap het wel hoor SD, die knop gaat niet in één keer om. Als het makkelijk zou zijn voor haar om de knop om te zetten, dan was ze nooit zo dik geworden.
Sorry, noem me maar heel kortzichtig maar ik snap dat dus niet
IK heb jaren lang ruim een pakje peuken per dag gerookt.
Ik wist dat het slecht was, ik wist dat ik moest stoepen, maar ik wilde het niet.
Dus het lukte ook niet
RUim 5 maanden geleden wilde ik het wel
IK heb mijn peuken weggegooid en nooit meer een sigaret aangeraakt
En ja, ik heb ook 2 weken amper geslapen van de ontwenningsverschijnselen.
Maar je kan het wel.
En niet dat ik nou zo fantastisch ben,maar ik begrijp dat huilie huilie gedrag gewoon niet.
Want kijk nu maar, het moment dat ze de knop dus WEL omzet kan ze het wel!
Heeft alles te maken met het positief kijken naar dingen
Nu zegt ze, ik kan het wel, ipv ik kan het niet....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 19 oktober 2011 om 23:09
Zoals jij sta ik er ook in SD, maar ik kan haar ook begrijpen.
Mensen hebben allemaal andere gedachten, andere gevoelens en een andere perceptie. Het is niet zo simpel dat als ik het kan, de ander het ook kan.
Die man die zoveel was afgevallen, succesvolle zakenman. Hij sloeg door in het sporten later. Die man die had alles voor elkaar in zijn leven, alles lukte hem, behalve dat gewicht en de daarmee samenhangende problemen. Maar op andere vlakken had hij het wél weer voor elkaar gebokst.
Mensen hebben allemaal andere gedachten, andere gevoelens en een andere perceptie. Het is niet zo simpel dat als ik het kan, de ander het ook kan.
Die man die zoveel was afgevallen, succesvolle zakenman. Hij sloeg door in het sporten later. Die man die had alles voor elkaar in zijn leven, alles lukte hem, behalve dat gewicht en de daarmee samenhangende problemen. Maar op andere vlakken had hij het wél weer voor elkaar gebokst.