VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Morrie schreef op 11 februari 2008 @ 20:56:

Pebbles, lijk je nou zo op je moeder??? Die foto van jullie twee samen, het lijkt net 1 gezicht maar dan jaren jonger/ouder.

Ik weet het niet. Soms vind ik opeens van wel, maar het wordt eigenlijk nooit gezegd. We hebben wel dezelfde kin. Maar mama was altijd hartstikke donker en ik blond. En mama heeft een dikkere neus. :-)

Van mijn zusje wordt/werd altijd gezegd dat zij op mijn moeder lijkt. wacht, ik heb ook foto van zelfde feestje van ons drieën...
Misschien is roodblond goudblond?
quote:Pebbles schreef op 11 februari 2008 @ 20:41:

Ik denk dat ik Pammie heb uitgenodigd, maar wellicht is het een andere muts. Of helemaal geen muts.Je hebt de goede hoor Pebbles! Wat ben jij anders dan ik me had voorgesteld. Mille ook trouwens, ik had iets groots en blonds in mijn hoofd . Grappig, mijn zwager heet zoals jij, alleen dan +s aan het eind.
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 11-02-2008 23:17
Reden: ik ben een muts
% gewijzigd
haha, en ik dacht dat jij donker was, met een boblijn. Suf, maar ik had vroeger een Pamela als collega, die zag er zo uit en werd Pam genoemd en vandaar mijn associatie.

Groot en blond...

Blond ben ik wel, groot meer in de breedte dan in de lengte (1.66m). :-)
Je hebt een groot hart Pebbles.
Ik dacht dat Mille groot en blond was en mijn zwager heet ook als Mille. Bij jou had ik iets donkers, maar in het echt ben je leuker

Iedereen denkt dat ik donker ben, weet niet wat dat is. Ben al mijn hele leven haske blont.
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 11-02-2008 23:16
% gewijzigd
Nou, groot ben ik dus daar zat je goed

Maar blond... gelden de uitgezakte high lights van afgelopen zomer ook?

En mijn naam met een s?!?!
Jouw echte naam maar dan met een extra s aan het eind. Ik ben weer heel duidelijk geweest
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 11-02-2008 23:15
% gewijzigd
Mille, ik bedoelde Mille de hele tijd!! Sufferd die ik ben. Als je mijn postings nu terugleest dan is het waarschijnlijk een stuk duidelijker

Mén, ik moet echt naar bed...
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 11-02-2008 23:20
% gewijzigd
Lekker geslapen, Pammie?

Wat is het lekker weer!

Vanmorgen KW op de fiets naar de psz gebracht en was even lekker zeg! Bries slaapt dus.......... ZENNNNNNNN!

Of...

Forummen

Dinsdag is volgens mij een stille dag hier.

Mmmhh..
Stille dag, juist ja.

Nou, topicvulling van mijn kant dan.

Wat is het MOOI weer en wat jammer dat de meeste van jullie er niet van kunnen genieten en ik wel

Thermometer in de tuin geeft 17 graden aan. 17 graden! Dat is lente! Het was zo warm buiten dat ik net de zomerjassen van zolder heb gehaald. Bries ligt te slapen en dadelijk weer lekker naar buiten.

Mmhh.. ik geniet!

Mooi weer is zo goed voor de mens!

PS. Bries loopt de trap op!
Hier dichte mist en vrieskoud, brrr.....
Meen je niet, Nippo!

Hier schitterend weer en een kind dat besluit lang te slapen.
Hier ook al heel de dag prachtig, maar wel aan het werk. Wel op de stoep gelunched en heen en weer gefietst naar kapper. Heb geen pony, toch een soort van lok. En ben blond. Heb hier geen spiegel, en ben steeds banger dat ik straks thuis in de spiegel kijk en toch constateer dat ik er uitzie als een blonde sloerie...
Ach Pebbels, wie weet heeft dat onvoorziene voordelen .

Hele dag geen zon gezien hier.
Ahya, een hoogblonde Pebbles dus! Ik ben benieuwd.

Hier echt schitterend mooi weer gehad de hele dag. Rare is wel dat vanmorgen vroeg autoruitje bevroren was. Lang leve de antivries spray!

Leuk Wind dat hij de trap oploopt. Hij wordt ook alweer 1 volgende maand, wat gaat het hard. Hoe is het met werkperikelen tegenwoordig?

Nah, het hangt in de lucht! Vandaag vertelde vriendin dat ze gister had getest en dat ze zwanger is. Schoonzus, buurvrouw en nu al vriendin. Drukke bedoening in de herfst.
Peb, sloeriefoto in ak graag!

Vrolijk, ik vind kleren voor de kinderen kopen ook best leuk. En topic met de vraag om leuke tips zou ik ook nog wel snappen, maar 'wat dragen jullie kids'? Het interesseert me echt geen hout dat de kindjes van forummer X in dat en dat merk rondlopen en forummer Y van van H&M is terwijl Z ervan gruwelt ofzo.

Maar gezien het aantal reacties ligt dat aan mij

En Pammie:en bedankt, ik klink dus groot en blond

Waarom? Wat doe ik fout? Hoe moet ik donker en niet zo groot schrijven dan?

Jij zag er wel jonger uit dan ik me had voorgesteld, maar verder was ik niet verbaasd ofzo eigenlijk.

Lekker weer inderdaad vandaag! Eigenlijk al vanaf vrijdag ofzo. Van mij mag het zo blijven, en dan elke week een graadje erbij!
Ik vind dat ook zo stom: Wat dragen jullie kids. Nou, kleren?

Ik heb stress. Zo druk op het werk. Gisteren pas om 19 uur naar huis. Vandaag moest ik wel om 17.45 weg want Harrie smste dat hij vandaag aan de beurt was om over te werken. Dus ik heb uiteindelijk mijn laptop mee naar huis genomen, voor het eerst in het kleine jaar dat ik hier werk. Begin van het einde voor mij.

Eenmaal thuis kon ik de installatie cd van het draadloze netwerk niet vinden dus ik kon wel janken. Nu heb ik hem en forum ik via mijn laptop . Nu ga ik maar eens kijken of een VPN verbinding kan opzetten met het werk. En hopen dat ik dan nog puf heb om te werken.

Zo, dat was mijn klaagzang.

Waarom zie ik Pammie nou niet op hyves? Kan iemand een hint geven?
O ja, Bries die de trap oploopt? Bries is een baby!
Morrie, op mijn hyves en dan zoeken naar een blond lekker wijf dat gezoend wordt door een klein kereltje.
Tuurlijk lukt het niet. VPN verbinding is er, maar ik kan nog nergens bij. Stom gedoe. Of misschien wel fijn. Nu kan ik lekker internetten op de bank. Morgen systeembeheer maar bellen voor bijstand.

Eens kijken of Meave een blond lekker wijf op haar hyve heeft staan.
Kleine kereltje hangt boven haar, trouwens.

Peb, ik vind jou en je moeder ook behoorlijk op elkaar lijken op de foto's!
Je hebt hyvesmail Morrie.
Pammie is nog 'maar' 30, dus die is ook gewoon jong.
Iedereen aan Pammie!

Ik mis nog een aantal musten op Hyves of hebben jullie er ook Liens tussen zitten?

Vrolijk, met werkperikelen gaat het eh... zie ak?

Ja, zie ak. Maar dan nog even geduld eerst dit posten.

Ik ben morgen vrij en wil iets leuks gaan doen met de jongens (dierentuin/speeltuin), maar al mijn vriendinnen hebben al een date staan voor morgen Ga denk ik maar naar Plaswijckpark. Is zo leuk!

Eh... verder even niets.

Oh, ja Peb.. hoe is het met je haar afgelopen?

En nu naar de ak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven