VRLK
dinsdag 12 februari 2008 om 21:47
Nieuwe b systemen zegt me niets. Wij hebben een oud TT systeem enigszins opgekallefaterd (of hoe je dat ook schrijft). Wij vinden het maar lelijk maar binnen jullie bedrijf is men er enthousiast over. Ga wel volgende week met LW praten over meer opdrachten, dat vind ik wel erg leuk.
O wacht, b systeem daarmee bedoel je denk ik het systeem waar wij uiteindelijk tweede zijn geworden in de race. We waren duurder dan de partij die het geworden is omdat wij een heel nieuw systeem moesten bouwen en zij hadden al iets, en zitten ook al binnen bij jullie met soortgelijke systemen.
O wacht, b systeem daarmee bedoel je denk ik het systeem waar wij uiteindelijk tweede zijn geworden in de race. We waren duurder dan de partij die het geworden is omdat wij een heel nieuw systeem moesten bouwen en zij hadden al iets, en zitten ook al binnen bij jullie met soortgelijke systemen.
dinsdag 12 februari 2008 om 21:50
quote:Elyane schreef op 12 februari 2008 @ 21:47:
Pammie, wat grappig! Ja ik sta met Zeefje op de foto.
Waar ik benieuwd naar ben, kun je als je niet mijn hyvesvriend bent, ook de andere foto's zien?
En zie ik er uit, zoals je me verwacht had?
Pammie denkt natuurlijk wel heel goed na voordat ze hier op gaat schrijven dat ze je moddervet, groot en blond had voorgesteld
Pammie, wat grappig! Ja ik sta met Zeefje op de foto.
Waar ik benieuwd naar ben, kun je als je niet mijn hyvesvriend bent, ook de andere foto's zien?
En zie ik er uit, zoals je me verwacht had?
Pammie denkt natuurlijk wel heel goed na voordat ze hier op gaat schrijven dat ze je moddervet, groot en blond had voorgesteld
dinsdag 12 februari 2008 om 21:57