VRLK
dinsdag 12 februari 2008 om 21:00
dinsdag 12 februari 2008 om 21:07
dinsdag 12 februari 2008 om 21:32
Die oud LG is dat NB? Of zit ik me nou heel erg ergens mee te bemoeien waar ik helemaal niets vanaf weet .
Ik ga morgen naar een binnenspeeltuin, terwijl het gewoon weer mooi weer wordt volgens mij. Nou ja, we zullen daar toch niet de hele dag zijn....
Ik heb trouwens dorst, wie haalt er even een lekker koud glas water voor me?
Ik ga morgen naar een binnenspeeltuin, terwijl het gewoon weer mooi weer wordt volgens mij. Nou ja, we zullen daar toch niet de hele dag zijn....
Ik heb trouwens dorst, wie haalt er even een lekker koud glas water voor me?
dinsdag 12 februari 2008 om 21:36
Ik heb Pammie gezien op hyves:)
Maar Pammie, nu ben ik wel benieuwd, of jij er zonder aanwijzingen achter kunt komen wie ik ben;-)
Peb, leuke foto met mama!
Thanks voor alle felicitaties, Zo lief!
Heerlijk dagje gehad met Zeefje, lekker gefietst enzo. En natuurlijk emosjioneel teruggedacht aan vorig jaar.
Echt zo raar, ik weet nog precies wat er allemaal gepost is. Dat ik om 23.00 uur ongeveer mijn bevallingsverhaal op forum heb geknald, hihi
Maar Pammie, nu ben ik wel benieuwd, of jij er zonder aanwijzingen achter kunt komen wie ik ben;-)
Peb, leuke foto met mama!
Thanks voor alle felicitaties, Zo lief!
Heerlijk dagje gehad met Zeefje, lekker gefietst enzo. En natuurlijk emosjioneel teruggedacht aan vorig jaar.
Echt zo raar, ik weet nog precies wat er allemaal gepost is. Dat ik om 23.00 uur ongeveer mijn bevallingsverhaal op forum heb geknald, hihi
dinsdag 12 februari 2008 om 21:39
Klinkt als lekker dagje met 't Zeefje Elyane. Grappig dat je zo emotioneel was, dat was ik ook toen Schorrie 1 werd. Sommige mensen kijken me echt aan alsof ze water zien branden als ik dat vertel.
En raar ook dat het bij de volgende verjaardagen toch minder is.
Wat heeft ze eigenlijk cadeau gekregen van jullie?
Aagje ben ik he.l En ik ken NB niet eens, maar ze staat nog in ons CRM systeem dus ik kom haar naam nog vaak tegen. Gister bijvoorbeeld, toen ik gebeld werd door LW. Hahaha, leuke cryptische stukjes tekst zijn dit .
Nog steeds dorst.
En raar ook dat het bij de volgende verjaardagen toch minder is.
Wat heeft ze eigenlijk cadeau gekregen van jullie?
Aagje ben ik he.l En ik ken NB niet eens, maar ze staat nog in ons CRM systeem dus ik kom haar naam nog vaak tegen. Gister bijvoorbeeld, toen ik gebeld werd door LW. Hahaha, leuke cryptische stukjes tekst zijn dit .
Nog steeds dorst.
dinsdag 12 februari 2008 om 21:42
Trouwens, voor de waterwratjeskinderen onder ons. Bij Schorrie zijn ze zomaar ineens allemaal verdwenen. Het heeft precies een jaar geduurd. En uiteindelijk zijn ze allemaal tegelijk weggegaan zonder spray away of ander middeltje. Dus het klopt toch dat ze er op een gegeven moment een soort antistof tegen ontwikkelen en dat ze er dan vanaf zijn.
Schorrie had wel weer wat eczeemplekjes dus we smeren weer flink met Cetomacrogol. Dat spul helpt altijd goed bij hem, ook nu weer.
Schorrie had wel weer wat eczeemplekjes dus we smeren weer flink met Cetomacrogol. Dat spul helpt altijd goed bij hem, ook nu weer.
dinsdag 12 februari 2008 om 21:43