VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Maar dat geeft haar nog niet het recht om mij groot en blond te noemen Vrolijk

En 30? Afgaande op de foto zou ik 5 jaar jonger denken.
Gelukt! Via de hyve van Meave ging het wel. Die heeft zeker minder vrienden dan Wind ofzo
Ik werk morgen ook Wind. Jammer met dit weer.

Gisteren wel in speeltuin rondgehangen en dat vonden ze erg leuk.

Nano heeft voor de eerste keer sinds vorige zomer een hap zand geprobeerd maar hij was er nu toch beduidend minder enthousiast over
Mille, jij bent klein en fijn :-)

He Wind, had jij jou een abonnement op Plaswijckpark? Haal jij dat eruit?
Ff naar beneden voor gezelligheid met mijn man.

O ja Wind, wist jij dat jouw oud lg zwanger was? :-)
En donker Vrolijk, vergeet donker niet.

Fijn zou ik niet willen zeggen, maar donker wel
Werkverhaal op ak.

Ja, dat wist ik al een tijdje. Leuk hé?

Eind van de maand gaan we met elkaar eten.

Ja, ik heb een abonnement op PLaswijck en dat heb ik er allang uit! Het is 20 minuten rijden en we gaan ook vaak voor een uurtje. Echt een aanrader, vooral die verkeerstuin is supervetcool.
TIP! Heb van de week zulke leuke slingers besteld op internet!

Moet je maar eens kijken op hetleveniseenfeestje.nl

Niet goedkoop, maar ik ga ze dan ook tot ze het huis uit zijn ieder jaar ophangen.
quote:Mille schreef op 12 februari 2008 @ 20:56:

En 30? Afgaande op de foto zou ik 5 jaar jonger denken.Mille, ik hou van jou!
Die oud LG is dat NB? Of zit ik me nou heel erg ergens mee te bemoeien waar ik helemaal niets vanaf weet .

Ik ga morgen naar een binnenspeeltuin, terwijl het gewoon weer mooi weer wordt volgens mij. Nou ja, we zullen daar toch niet de hele dag zijn....

Ik heb trouwens dorst, wie haalt er even een lekker koud glas water voor me?
Er missen een aantal mutsen inderdaad, die vinden zich te oud om te hyven. Tssk.

Ik snap nu Wind d'r krabbel trouwens... (Wind, ik was hier nog niet geweest!).
Hmpff, en nou wil je zeker horen dat het wederzijds is? Groot en blond, tssk
Ik heb Pammie gezien op hyves:)

Maar Pammie, nu ben ik wel benieuwd, of jij er zonder aanwijzingen achter kunt komen wie ik ben;-)

Peb, leuke foto met mama!

Thanks voor alle felicitaties, Zo lief!

Heerlijk dagje gehad met Zeefje, lekker gefietst enzo. En natuurlijk emosjioneel teruggedacht aan vorig jaar.

Echt zo raar, ik weet nog precies wat er allemaal gepost is. Dat ik om 23.00 uur ongeveer mijn bevallingsverhaal op forum heb geknald, hihi
Ja, NB is NB, aagje ;)

Mille, Pammie heeft je gekwetst hé?

Groot en blond
Morrie, je water, alsjeblieft.

Voor verdere bestellingen moet je bij Wind zijn want ik meld me af. Ik ga nog even sociaal doen hier.

Dag!
Mea Culpa Mille. Ik zal nooit meer denken dat je groot en blond bent. Misschien was ik wel gewoon een beetje in de war, ik ben niet zo bij de laatste dagen. Heb je misschien wel gemerkt :P
Klinkt als lekker dagje met 't Zeefje Elyane. Grappig dat je zo emotioneel was, dat was ik ook toen Schorrie 1 werd. Sommige mensen kijken me echt aan alsof ze water zien branden als ik dat vertel.

En raar ook dat het bij de volgende verjaardagen toch minder is.

Wat heeft ze eigenlijk cadeau gekregen van jullie?

Aagje ben ik he.l En ik ken NB niet eens, maar ze staat nog in ons CRM systeem dus ik kom haar naam nog vaak tegen. Gister bijvoorbeeld, toen ik gebeld werd door LW. Hahaha, leuke cryptische stukjes tekst zijn dit .

Nog steeds dorst.
quote:Wind schreef op 12 februari 2008 @ 21:36:

Ja, NB is NB, aagje ;)

Mille, Pammie heeft je gekwetst hé?

Groot en blond

Dat blond, dat deed het 'm Wind

Ben nu echt weg, dus hai en bye Ely (leuk, je Zeefjedagverslag ).
Heee, water, lekker Mille, dank!

En mutsen die zich te oud vinden om te hyven? Tegenwoordig zijn we al in de hyves fase dat de moeders en vaders van onze generatie op hyves zitten. Dus te oud????
Pammie, ik vergeef het je hoor

Zo, dit was mijn laatste comeback voor deze avond
Trouwens, voor de waterwratjeskinderen onder ons. Bij Schorrie zijn ze zomaar ineens allemaal verdwenen. Het heeft precies een jaar geduurd. En uiteindelijk zijn ze allemaal tegelijk weggegaan zonder spray away of ander middeltje. Dus het klopt toch dat ze er op een gegeven moment een soort antistof tegen ontwikkelen en dat ze er dan vanaf zijn.

Schorrie had wel weer wat eczeemplekjes dus we smeren weer flink met Cetomacrogol. Dat spul helpt altijd goed bij hem, ook nu weer.
Heb twee weken geleden denk ik het project gezien waar jullie aan hebben gezeten (of nog zitten). Dat is toch de nieuwe b systeem? Zag er goed uit!

Baai, grote blonde Mille!

Denk dat ik GW even naar de keuken stuur voor wat drinken, zou het lukken?
Ah Morrie, dat wilde ik nog vertellen, bij Zen zijn ze nu ook ineens allemaal weg.

Ook zonder spul er voor.
En herken het herbeleven van de bevalling (of de uren ervoor) op de 1e verjaardag! Ben dus net zo'n kneus... Fijn dat het leuk is geweest, Ely!
Ik heb je gevonden Ely! Meteen de eerste die ik dacht. Jij staat ook met een mooie kleine dame op de foto toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven