37jarige man, advies gevraagd

donderdag 20 oktober 2011 om 22:22
donderdag 20 oktober 2011 om 22:23
quote:sexysexual schreef op 20 oktober 2011 @ 22:21:
Pop, what's there to be denied? Ik kan moeilijk weglopen voor iets (bv. een vaste aka monogame relatie) dat er niet is is hé
Tsja, wanneer je het niet herkent terwijl je erover struikelt !?
Pop, what's there to be denied? Ik kan moeilijk weglopen voor iets (bv. een vaste aka monogame relatie) dat er niet is is hé

Tsja, wanneer je het niet herkent terwijl je erover struikelt !?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
donderdag 20 oktober 2011 om 22:28

donderdag 20 oktober 2011 om 22:32
quote:sexysexual schreef op 20 oktober 2011 @ 22:15:
Poppedop Like we all already agreed on: psychisch niet helemaal ok....
Geeft niet, zijn er meer TO! no offense. Zit je in een dip? Dan neem je Dipperon!
En mocht je apparaat dienst weigeren, dan is er Mycoxafailin, Dixafix, Mycoxafluppin, Illbepokin, of Mydixadrupin.
Oh nee hoor dat geeft niet. Wat jij vind, vind ik niet zo relevant.
ik kan je ook niet serieus nemen aangezien je de rol aanneemt van een rokkenjager. Je kan populair gaan zitten doen hier op forum maar ik ben er niet van onder indruk.
Poppedop Like we all already agreed on: psychisch niet helemaal ok....
Geeft niet, zijn er meer TO! no offense. Zit je in een dip? Dan neem je Dipperon!

Oh nee hoor dat geeft niet. Wat jij vind, vind ik niet zo relevant.
ik kan je ook niet serieus nemen aangezien je de rol aanneemt van een rokkenjager. Je kan populair gaan zitten doen hier op forum maar ik ben er niet van onder indruk.
donderdag 20 oktober 2011 om 22:33
Hey Sexy,
Zoals je ongetwijfeld al gemerkt hebt is de aantrekkingskracht tussen Xallie en mij van magnetische aard.
Jij vind dus dat ik van bedenkelijk allooi ben wanneer de liefde (onvermijdelijk) tot bloei komt?
Zoals je ongetwijfeld al gemerkt hebt is de aantrekkingskracht tussen Xallie en mij van magnetische aard.
Jij vind dus dat ik van bedenkelijk allooi ben wanneer de liefde (onvermijdelijk) tot bloei komt?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
donderdag 20 oktober 2011 om 22:35
quote:xalliesuper schreef op 20 oktober 2011 @ 22:30:
Dus je bent 41?
sh*t, schelen we nu al 14 jaar??
Was ik niet uitgenodigd voor je verjaardag??
Je hoeft niet zo verlegen te doen, hoor!
Dus je bent 41?
sh*t, schelen we nu al 14 jaar??
Was ik niet uitgenodigd voor je verjaardag??
Je hoeft niet zo verlegen te doen, hoor!
donderdag 20 oktober 2011 om 22:43
donderdag 20 oktober 2011 om 22:49
quote:xalliesuper schreef op 20 oktober 2011 @ 22:48:
Ja ieder mens wordt toch ouder niet een jaar jonger
Ik snap er geen hout van
Ik kan me alleen maar voorstellen dat jij gejokt hebt....
Misschien vond je jezelf te jong voor mij en wilde je compenseren, al was het maar een jaartje.
Had niet gehoeven hoor.
Ik neem je zoals je bent!
Ja ieder mens wordt toch ouder niet een jaar jonger
Ik snap er geen hout van
Ik kan me alleen maar voorstellen dat jij gejokt hebt....
Misschien vond je jezelf te jong voor mij en wilde je compenseren, al was het maar een jaartje.
Had niet gehoeven hoor.
Ik neem je zoals je bent!