Tips London?

19-10-2011 13:41 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve forummers,

Ik ga in november een paar daagjes naar London, vlucht is al betaald en had daarna wat geld gespaard om daar leuke dingen te kunnen doen.

Ik zou bij een vriendinnetje daar verblijven en we zouden samen wat leuke dingen gaan doen (zij woont daar, dus zou me London eens van een andere kant laten zien dan de toeristische). Nu heeft ze echter op het laatste moment laten weten dat ze moet werken en dat ik niet bij haar kan blijven.

Een groot deel van het geld dat ik gespaard heb gaat nu ineens op aan een hostel, en ineens sta ik ook alleen 5 dagen in London zonder plannen om dingen te doen en dus ook met minder geld daarvoor. Ik ben er al een aantal keer geweest dus alle trekpleisters heb ik al wel zo'n beetje gezien.

Mijn vraag is nu of jullie wellicht nog leuke dingen weten die ik zou kunnen doen voor niet al te veel geld, of zelfs gratis. Is er ook ergens een agenda o.i.d. waar in staat of er in de periode dat ik er ben nog leuke evenementen zijn? Weten jullie om London heen nog leuke, goedkope day-trips? Ergens mooie uitzichten, plekken waar je lekker even kunt zitten? Ergens waar je goedkoop kunt eten? Alle tips zijn welkom.

Ik heb me al uren suf gegoogled en wel wat dingen gevonden, maar zie even door de bomen het bos niet meer en dacht misschien zijn er wel forummers die nog leuke dingen weten.
Nog een tip voor de zondag: Sunday Up market! Vlak bij Spitalfields market maar 100x leuker
Rebecca, die ga ik eens proberen, want ik vond Spitalfields echt ontzettend tegenvallen. Dat is gewoon een kledingmarkt, met overal dezelfde kleren en niet echt bijzonder, en ook niet goedkoop. Terwijl die markt zo geweldig schijnt te zijn.

(ik vraag me nog steeds af of ik op een andere markt per ongeluk ben geweest).

Mischien dit weekend maar eens naar jouw aanrader.
Bedankt voor alle tips!

Ik ga aan de hand daarvan nog eens even verder speuren en m'n planning uitbreiden/aanpassen. Ik laat jullie weten wat het gaat worden!

Oh, en tips zijn natuurlijk nog steeds welkom!
Gewoon lekker rondwandelen en de sfeer opsnuiven is ook leuk.

Boekje mee, ergens coffee drinken, broodje halen.

Het zal wel wat kouder zijn, dus echt in het park zitten zal niet lukken. DUs het worden wel goedkope binnen activiteiten.

Alle musea af!

Ik ga morgen naar Tate Modern, das mijn favoriet.

En Museum of Natural History in South Kensington is ook mooi.

Ik ga soms ook meer voor de mooie gebouwen waar ze in zitten ;)
.
Beide dagen zijn druk, maar wel oke.
.
Door de weeks kun je ook heen hoor!

Dan zal het zeker rustiger zijn.

Maar TO kon alleen op zaterdag of zondag dacht ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven