Bank kopen via internet (Wehkamp)

21-10-2011 12:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over enige tijd, binnen nu en een jaar, zal ik gaan verhuizen.

Ik ben me dus al flink aan het orienteren qua inrichting en heb via MP al aardig wat meubeltjes op de kop getikt (salon- en eettafel, tv-kast en nog wat klein meubel) wat opgeknapt gaat worden.

Sommige dingen koop ik nieuw maar niet te duur (heb een bepaald budget) Nou heb ik al een aantal malen gekeken naar een bank bij Ikea (ektorp) en zag tot mijn verbazing net zo'n bank voorbij komen bij de reclame van Wehkamp. Nou schelen de prijzen niet veel, maar de kleuren wel. Bij Ikea zat niet echt "mijn" kleur en bij Wehkamp wel. Nadeel is natuurlijk dat je er niet op kan zitten, testen kan pas thuis (14 dagen)

Zijn er mensen met "blind" kopen via internet of de boeken van Wehkamp/Otto of wat anders???

En nu ik toch een topic heb geopend, kunnen jullie me helpen mijn lijstje aan te vullen (lijkt alsof ik met mijn 1e uitzet bezig ben)

Zal veel keuken/bad gerei opnieuw gaan aanschaffen maar niet alles (neem ook het eea mee, wat weet ik nog niet precies)

Als jullie nou wat roepen wat echt niet gemist kan worden, kan ik mijn lijstje aanvullen (ben zo'n chaooooot hierin) Alvast bedankt
Als de bank je niet bevalt, kun je hem binnen een bepaalde periode weer op laten halen, volgens mij zonder bijkomende kosten.
Ik zou het gewoon bestellen ja. Je kan hem altijd kosteloos terugsturen. Kan je meteen zien hoe het bij de rest van de inrichting staat!
Kijk gewoon even de algemene voorwaarden na op Wehkamp, dan weet je zeker waar je aan toe bent.
Er staat dat er 14 dagen zicht is, daarna kan het gratis retour.

De bank die ik bij Ikea heb gezien moet je zelf in elkaar(!) zetten.......of dat nou wat is!?

Maar gaat me natuurlijk ook om het zitcomfort.

Het is nog niet zover dus bestellen kan nu nog niet maar was benieuwd of er mensen zijn die dit wel eens gedaan hebben
En ook de kleuren, op foto's of internet is het net altijd ff anders.
Is hij toevallig van Montel?

Want wij hadden op de site van Wehkamp een bank gezien die we mooi vonden, maar voor veel minder en zonder bezorgkosten te koop bij Montel dus. En dan kun je hem ook uittesten en de kleur bekijken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee niet van Montel. Het merk is Assendorp of Millingen (lijken sterk op elkaar, maar de eerste heeft meer keuze)

Heb al op google gekeken maar nog niets gevonden waar ze dze nog meer verkopen
Jaren geleden heb ik idd een bank van wehkamp gehad. Zag het wel voor me dat ik 'em met een stalen gezicht weer op zou laten halen omdat de tint me niet beviel of zo Heb ik trouwens niet gedaan, hij beviel goed en bleek ook bestand tegen twee klauterende, knoeiende peuters ( hoes was uitwasbaar, ideaal) We hebben hem zeker een jaar of zeven gehad en hij staat nu al aan paar jaar op de studentenkamer van de buurjongen, prima dus!
In ieder geval al 1 (positieve) ervaring. Dank je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven