Natuurlijk laminaat

22-10-2011 15:01 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben samen een huisje gekocht. We kunnen er pas over drie maanden in, maar zijn al druk bezig met nadenken over de inrichting.

We vinden een houten vloer allebei erg mooi voor in de woonkamer, maar het parket dat we tot zover hebben gezien valt vrijwel allemaal buiten ons budget. We zijn allebei net klaar met studeren, en hebben dus een redelijk beperkt budget..

Nu zitten we er sterk aan te denken om laminaat te nemen, maar dan willen we wel graag een soort laminaat dat er natuurlijk uitziet, en niet zo plastic-achtig als het laminaat dat je bijvoorbeeld bij gamma of ikea ziet, liefst wel voor een soortgelijke prijs. Heeft iemand een idee waar zo'n soort laminaat te koop is?
Er is van de week een topic geopend waar forummers het hadden over een bedrijf dat echte houten vloeren levert voor de prijs van laminaat. Ik weet niet meer hoe dat topic heet helaas, maar je zou eens rond kunnen neuzen of misschien is er nu iemand online die het nog wel weet.

Succes.
Mss bij de laminaat outlet? Iig wel scherpe prijzen.
Ik heb het voor je gevonden.

Ik vind de vloer ook heel erg duur!

Voor een echt goede deal moet je bij beboparket.nl zijn.

Daar heb je voor het zelfde geld een echt eiken vloer of voor een fractie van de prijs een laminaatvloer. Geen idee waar je woont maar het is echt de moeite om een keer langs te rijden, zelfs als het heel ver weg is.

Ken diverse mensen die voor een habbekrats daar een schitterende vloer gekocht hebben.
Wij hebben laminaat van de Gamma (was vorige week toevallig weer in de aanbieding en dat is het erg vaak. Kost dan rond de 8 euro de vierkante meter.) en dat ziet er prima uit hoor. Misschien niet voor 15 jaar maar dat zien we dan wel weer.

Veel laminaat dat echt mooi is heeft zowat dezelfde prijs als een eenvoudige houten vloer. Dan zou ik liever daar voor gaan.
Bij Gamma zijn we inderdaad al geweest, maar dat laminaat vonden we niet zo mooi. Het voelt niet hout-achtig aan, en glimt! We zoeken een laminaatvloer die er echt uit ziet als een geoliede houten vloer, dus met een houtnerven reliëf en een matte uitstraling.

@Cateautje: bedankt voor de tip! We gaan er zeker eens een keer kijken.
Meister melango, supermooi en net echt hout. Ons bevalt t heel erg goed!
Wij hebben onlangs een wat duurdere laminaatvloer voor de slaapkamers gekocht bij de Carpetright. Ziet er erg mooi uit, ik snap goed wat je bedoelt met dat neppe plastieke, en wat wij nu hebben heeft dat absoluut niet. Inderdaad de goedkope vloeren hebben dat wel.
Cibo breda
Cateuatje was mij al voor. Ik was het die dat zei.

Je moet echt naar beboparket.nl.

Het is ver weg (voor mij dus)maar daar hebben ze dus prachtige echt houten vloeren voor minder als je ergens anders voor laminaat betaald!

En ze bezorgen keurig thuis.

(Heb niks te maken met die zaak verder hoor)
Als je een beetje op internet zoekt, kom je genoeg sites tegen die laminaat aanbieden tegen hele lage prijzen.

Wij hebben hier laminaat liggen wat in de winkel ¤ 40,- per m2 kost, en waar wij ¤ 23,- per m2 voor hebben betaald.

Nu ben ik van mening dat er geen laminaat bestaat dat er echt als hout uitziet. Maar dat van ons is wel heel mooi laminaat. Het zit een soort structuur op/in waardoor het lijkt op hout.

Destijds heb ik ook ergens een site gevonden waar je stukjes laminaat kon bestellen om te kijken wat je van de kleur vond. Daar heb ik er toen een aantal van besteld.
Ben onlangs bij beboparket geweest en je moet goed meerekenen. De prijzen zijn namelijk zonder btw en elke behandeling, kleurtje, olie erop kost (uiteraard) geld. De totaalprijs is niet zo laag. Wij hebben een mooiere en goedkopere vloer gezien in Tiel (Fairwood). Maar als je weinig budget hebt, heb je ook zeer weinig te kiezen en dus aangewezen op ikea/gamma en dergelijke.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Wij hebben Balterio elegante eik, lijkt erg op echt hout. Ben er supertevreden over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven