dwaalspoor

22-10-2011 23:45 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor dit rare gedoe, maar ik wil dit onderwerp graag met een aantal mensen bespreken (degenen om wie het gaat weten om wie het gaat) die weten waar het over gaat, een soort privegesprekje dus. Voel je aub niet aangesproken als je niet weet waar ik het over heb.
Wat is er gebreurd? Beetje kort en zonder emotie graag
-
Campari, jij bent in de stemming niet?
Ik weet niet wat jij al weet.
Ben jij wel een beetje goed in je knar?
Wat maakt het uit dat je hem hebt gezien?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Campari, ik ben serieus hoor. Even een communicatieprobleempje denk ik? Ik weet niet of je mijn vorige topic gevolgd hebt onder mijn andere nick.
Was jij dat die iets met je psych had?
-
-
Ik denk dat het hoog tijd werd broken wings. Wel héél toevallig allemaal vind je niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hij heeft de grenzen overschreden zeg maar.
-
En zo is dit topic al weer gelinkt aan en ander, sorry TO, maar als je echt de boel wilt scheiden, verzin een andere manier
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hij heeft je aangerand?

En waarom doe je zo geheimzinnig en mag je vriendin of all people het niet weten? Je zou juist met je vriendin over zoiets moeten kunnen praten lijkt me.

Als jij niks met hem wil, dan houdt 't toch gewoon op, verander van psych en kies voor 'n vrouw de volgende keer. Dan kan er in elk geval geen herhaling komen.
-
Waarom er dan nog over na denken? Jouw vriend merkt niets aan je? Ik kan me indenken dat je anders overkomt dan normaal.
crosspost.
Ik bedoel dit niet vervelend maar of je het nu wilt of niet: je verhaal is denk ik voor heel veel mensen op dit forum al duidelijk.

Toen ik je eerder geopende onderwerp las had je de tekst al weggehaald, maar zelf toen kon ik het verhaal nog volgen door de reacties.

Dat onderwerp heb je nu weg laten halen begrijp ik. Maar iedereen die vanmiddag heeft meegelezen weet precies waar het over gaat. Die vriendin dus eventueel ook.

Het is verder geen kritiek ofzo, maar gewoon een tip: doe er je voordeel mee
Elninjoo, kort door de bocht, het ligt wat gecompliceerder.
En waarom mag je vriend het niet weten?

Beetje raar allemaal hoor, dat geheimzinnige gedoe van je. Zo gaan mensen nog denken dat jij de aanleiding was.
Hallo, doe eens ff normaal vrouw. Dus jij bent verliefd geworden op je psych, wat heel normaal en voorstelbaar is, maar hij heeft dit beaamd??!

Aanklagen die handel.

En bij hem weggaaan en hem zeker niet voor je zien als je met je vriend weg bent.
Die vriendin heeft het nog niet gelezen, echt niet. En dat bij jullie het verhaal bekend is, prima toch, kan ik hier verder praten.
quote:brokenwings schreef op 23 oktober 2011 @ 00:27:

Elninjoo, kort door de bocht, het ligt wat gecompliceerder.Jij maakt 't gecompliceerd. Die man wil of doet iets wat jij niet wil en jij gaat 't geheimhouden voor je vriendin en voor je vriend?
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven