dwaalspoor

22-10-2011 23:45 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor dit rare gedoe, maar ik wil dit onderwerp graag met een aantal mensen bespreken (degenen om wie het gaat weten om wie het gaat) die weten waar het over gaat, een soort privegesprekje dus. Voel je aub niet aangesproken als je niet weet waar ik het over heb.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 oktober 2011 @ 00:52:

[...]

Wie is vries? Vriend of psieg (psych)? Oh, betrok het op mezelf
-
En terecht ShamRock, dit kan echt niet.
brokenwings ik heb je voorgaande topics een beetje gevolg en begreep daaruit dat je flinke klachten had.

Ik vind het dan ook erg om te lezen dat dit je overkomt. Je had het al moeilijk genoeg zonder dit erbij.

Je bent inderdaad kwetsbaar en dit kan desastreus zijn lees is in de tekst die je hier neerzet. Snap je dan ook dat je dit zo snel mogelijk moet delen met je vriend?

Heb je hier ook over gesproken met je nieuwe psych?

Ik kan me voorstellen dat je in jouw situatie hier hulp bij nodig hebt!

Je kunt nu al niet eens over straat zonder te gaan beven als je denkt dat je hem ziet.

Ik ben bang dat wij je niet kunnen helpen. Het enige wat we kunnen doen is aangeven dat je hier open over moet zijn en hier hulp bij moet zoeken.
quote:brokenwings schreef op 23 oktober 2011 @ 00:54:

Maar aangezien ik zo'n idiote titel voor dit topic heb gekozen, lijkt het me geen goed plan om hiermee door te gaan. . Eens
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:dezedanmaar13 schreef op 23 oktober 2011 @ 00:51:

[...]

Ik begrijp het wel en vind het rot voor je.

SterkteZeker meer dán vervelend, dat snap ik ook. Maar ik zou meteen een andere psych aanvragen en het wel bespreekbaar maken met je vriend. Wat schiet je ermee op als je straks een geheim hebt voor je vriend, of nog erger dat hij er achter komt. Jij hebt toch niets fouts gedaan?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Brokenwings, hoop dat jij de jouwe weer vindt.
Ik ken je verhaal niet. Ik dacht dat de verliefdheid het enige was.

Dan kan ik er natuurlijk niets over zeggen, hoeft ook niet.

Ik hoop dat je steun krijgt van bekenden.
Wat erg ShamRock. Heb je daarvan nog een melding/klacht in kunnen/willen/durven dienen?

Brokenwings, je doet vooral jezelf tekort zo te lezen.
blond
Nee ik heb geen klacht ingediend ... ik kon het vrij snel naast mij neerleggen... Niet echt bedacht hoe onprofessioneel het eigenlijk was en dat ik er eigenlijk wel wat mee had moeten doen.

Maakt niet uit nu, mijn bijdrage was vooral bedoeld om in te leven in situatie van TO, met de vraag of hij haar misschien ook gestuurd heeft vanuit zijn persoonlijke gevoelens voor haar. Dat moet ontzettend onveilig voelen.
Here I am - now what are your other two wishes...
Wat zou je kunnen helpen?
anoniem_136106 wijzigde dit bericht op 23-10-2011 01:04
Reden: naam weg :)
% gewijzigd
Yes Shamrock, dat heeft ie, heeft ie ook gezegd.
-
Ik kan best begrijpen dat het pijnlijk is TO maar de manier die je nu kiest houdt de pijn en de verwarring in stand en maakt het gebeuren nodeloos groter en erger dan het is.

Speel open kaart met de mensen die je na staan en bespreek deze ervaring met je nieuwe psych ipv hier op het forum.

Echt, hier help je jezelf niet mee.
En onveilig? Ik voel me verraden en in de steek gelaten.
En daarom was je op je kwetsbaarst. Flinke pech dus dat juist in deze periode zijn gevoelens de boel kwamen verstoren. Heel zuur maar het is niet anders. Richt je op de volgende want echt je hebt je energie nodig voor je herstel.

Vind je het lastig het contact te verbreken of wat is nu je grootste probleem wat hem betreft?

Als je je nog steeds niet safe voelt, bespreek dit dan met je nieuwe psycholoog.
Oke ShamRock helder.

Ben benieuwd naar het antwoord op je vraag maar ik weet niet of het wel zo verstandig is voor TO om hierover nog verder te schrijven op Viva.
Blondie, gebruik je hersens eens.
bliksemse bende, zou je mijn oude nick uit je post willen halen, dank je wel! Ik besef dat ik mezelf hier niet mee help, ik ga dit deze week ook bespreken met mijn nieuwe psych. Het contact met degene waar het om gaat is echter nog niet verbroken.
Eigenlijk ben je boos op hem omdat je je door hem in de steek gelaten voelt?
quote:brokenwings schreef op 23 oktober 2011 @ 01:06:

En onveilig? Ik voel me verraden en in de steek gelaten.Jij moet plaats bepalen, wat ga je doen?
-
quote:brokenwings schreef op 23 oktober 2011 @ 01:06:

En onveilig? Ik voel me verraden en in de steek gelaten.Je schreef eerst nog dat je trilde van angst. In feite kun je het moeilijk plaatsen wat er met je gebeurd.
Misschien kun je beter je vriend (niet vries ) hierover informeren. Ik ga ervan uit dat hij een veilige persoon is in jouw omgeving. Vaak is het prettig om daar je gevoelens van onveiligheid mee te delen.

Verder is het een kwestie van slijten. En dat slijten moet gebeuren bij een therapeut waar je je wel veilig bij voelt en die het vertrouwen terug weet te winnen.

Waarom deel je het niet met je vriend?

En heb je al een nieuwe therapeut?

Edit: lees dat je al een nieuwe hebt.

Blijf niet teveel in het gevoel hangen en deel het zoveel mogelijk, des te eerder ben je ervan af!

En verbreek asap het contact!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven