goedkope Sinterklaas kadootjes
donderdag 20 oktober 2011 om 13:09
Ik heb drie kinderen en deze zijn in november en december jarig. Ook sinterklaas komt eraan.
Nu keek ik van de week in de speelgoedwinkel en schrok me rot. Zo duur. Ik kan dat echt niet betalen.
Bij de kringloop al wat wat van Cars gekocht en op marktplaats een bijna nieuwe puzzel maar verder kan ik niet goedkoop slagen.
Ik wil ze zo graag een leuke verjaardag en sinterklaas geven.
Mijn jongste zoontjebis gek van Cars en autotjes maar ook cars is zo duur!
Wie heeft er leuke goedkope tips voor mij?
Nu keek ik van de week in de speelgoedwinkel en schrok me rot. Zo duur. Ik kan dat echt niet betalen.
Bij de kringloop al wat wat van Cars gekocht en op marktplaats een bijna nieuwe puzzel maar verder kan ik niet goedkoop slagen.
Ik wil ze zo graag een leuke verjaardag en sinterklaas geven.
Mijn jongste zoontjebis gek van Cars en autotjes maar ook cars is zo duur!
Wie heeft er leuke goedkope tips voor mij?
vrijdag 21 oktober 2011 om 19:32
vrijdag 21 oktober 2011 om 20:37
vrijdag 21 oktober 2011 om 23:27
Ik heb geen kinderen, maar ik koop dus ook het hele jaar door al dingen. Ik vind het altijd zo moeilijk om iets te vinden voor mijn ouders in december. De rest an het jaar ben ik regelmatig in het buitenland, en daar zie ik dan wel leuke dingen. Mijn moeder krijgt dus cadeautjes uit Italie en Canada, en mijn vader uit Ierland. Niet duur, origineel en ik hoef niet last minute iets te verzinnen, handig!
En oh ja, het beste cadeau dat ik ooit gekregen heb: een cassettebandje van Ministars (remember anyone ). Ik was groot fan, maar wist helemaal niet dat die cassette bestond. Ik vond het zoooooo knap dat Sinterklaas wist dat ik dat leuk vond, zonder dat het op mijn lijstje stond, haha.
En oh ja, het beste cadeau dat ik ooit gekregen heb: een cassettebandje van Ministars (remember anyone ). Ik was groot fan, maar wist helemaal niet dat die cassette bestond. Ik vond het zoooooo knap dat Sinterklaas wist dat ik dat leuk vond, zonder dat het op mijn lijstje stond, haha.
zondag 23 oktober 2011 om 02:20
Marktplaats,
Dan zit het misschien niet meer in de originele verpakking, maar dat maakt ook niet uit.
Afgelopen jaarheb ik 1,5 vuilniszak megablocks gekocht voor ¤10, alles was netjes en compleet. Nu krijgt ze af en toe een extra onderdeel of ik ruil wat om zodat er wel afwisseling is.
Op marktplaats kun je ook op afstand selecteren, das soms handig. Succes!
Dan zit het misschien niet meer in de originele verpakking, maar dat maakt ook niet uit.
Afgelopen jaarheb ik 1,5 vuilniszak megablocks gekocht voor ¤10, alles was netjes en compleet. Nu krijgt ze af en toe een extra onderdeel of ik ruil wat om zodat er wel afwisseling is.
Op marktplaats kun je ook op afstand selecteren, das soms handig. Succes!
zondag 23 oktober 2011 om 08:56
Idd Marktplaats is echt super. Mijn zoontje wil zo graag zo'n grote autogarage van Wader met autoweg erbij. De garage alleen al kost 70 euro. Dus ik even kijken op marktplaats. Stond er zo'n garage met autoweg erbij. Stond een bod van 15 euro. Ik dacht, probeer het gewoon. Dus 16 euro geboden, en wat denk je! Ik mocht hem ophalen! Dat scheelt me gewoon 54 euro!! Eigenlijk meer, omdat de autobanen er ook bij zitten.
Bij de Kruidvat actie ook erg leuke dingen gekocht, nog een spel erbij. Kost ook bijna niets. Gisteren nog Cars auto'tjes gekocht bij de Blokker. Scheelde met een andere speelgoed winkel al 4 euro en ik kreeg er nog 15 % vanaf! Dus ik ben bijna klaar voor Sinterklaas!
Bij de Kruidvat actie ook erg leuke dingen gekocht, nog een spel erbij. Kost ook bijna niets. Gisteren nog Cars auto'tjes gekocht bij de Blokker. Scheelde met een andere speelgoed winkel al 4 euro en ik kreeg er nog 15 % vanaf! Dus ik ben bijna klaar voor Sinterklaas!
woensdag 27 november 2013 om 22:26
Na enkele jaren sinterklaas weet ik ook steeds strategischer mijn inkopen te doen. Vanaf september zijn er altijd veel acties, ook door uitverkoop van zomerspeelgoed. In september komt er weer een nieuw assortiment, dus daarvoor sla ik altijd mijn slag. Ik heb gemerkt dat Blokker toch erg voordelig is, en een erg leuk assortiment heeft. Zo kocht ik Hotwheels monstertrucks, die normaal 19 euro kosten in een actie 3 halen, 2 betalen, en 30 %kassakorting eroverheen. ( eind augustus) Das leuk shoppen. Verder is in oktober de duplo en lego altijd met 25 % korting, en zijn er veel kortingsbonnen van 15 % in de speelgoedfolders van november. Bart Smit heeft de laatste week van oktober altijd een "familie"koopavond waar je ook 15 % korting op al je aankopen krijgt. En verder heeft kruidvat altijd leuke speelgoedacties. Ook daar wordt een paar keer alles extra in de opruiming gegooid en doen ze alles voor de helft. Zo heb ik in augustus veel leuke verjaardagscadeautjes gekocht.
Ook AH heeft vaak leuke dingen.
Het loont wel om tijdig te beginnen. De eerste keer dat ik Sint inkopen ging doen wilde ik de week voor sinterklaas actieartikelen uit de speelgoedfolder kopen, maar die zijn vaak wel weg.
Ook AH heeft vaak leuke dingen.
Het loont wel om tijdig te beginnen. De eerste keer dat ik Sint inkopen ging doen wilde ik de week voor sinterklaas actieartikelen uit de speelgoedfolder kopen, maar die zijn vaak wel weg.