Welke winterjas?
zondag 23 oktober 2011 om 13:51
Ok ik ben eigenlijk helemaal geen fan van gewatteerde jassen, maar ik heb t nu al 2 jaar koud gehad in de winter en met de gedachte dat de winters steeds kouder worden moet ik er toch maar aan geloven. Mijn leren jasje en wollen jas zijn beide echt te koud voor de koudere winterdagen. Ik twijfel tussen deze 2. De 1e vind ik wat leuker, maar die is 100 euro duurder. Wel is die voor 90% gevoerd met dons en de Vila jas voor 50%
Welke zouden jullie kiezen?? De eerste 3 zijn dus dezelfde jassen, maar twijfel over de kleur. De laatste is een jas van Vila. Bontkraag kan er evt af..
Welke zouden jullie kiezen?? De eerste 3 zijn dus dezelfde jassen, maar twijfel over de kleur. De laatste is een jas van Vila. Bontkraag kan er evt af..
zondag 23 oktober 2011 om 14:19
Snap het niet helemaal want de middelste 2 zijn hetzelfde maar dan ander kleurtje? Vind de laatste het leukst maar als je écht een goede winterjas wil zonder dikke gewatteerde toestanden moet je een Elvine jas nemen (Zalando). Zweeds merk en zelfs voor de Zweedse winter geschikt. Mijne kostte 180 euro maar gaat zijn 4e jaar in.
zondag 23 oktober 2011 om 14:27
zondag 23 oktober 2011 om 14:29