Wie herkent dit?
zondag 23 oktober 2011 om 19:33
Je begint aan een nieuwe baan, maar moet onder je niveau werken. Je wordt ingezet als notulist en weet niet waar ze het over hebben omdat je niet bent bijgepraat over het project. Ze gaan er maar vanuit dat je alles weet, zonder uitleg....
Daar heb je dan universiteit voor gedaan en 10 jaar werkervaring. Denk er hard over om de opdracht terug te geven. Ben er helemaal klaar mee, en dat na een paar maanden.
Daar heb je dan universiteit voor gedaan en 10 jaar werkervaring. Denk er hard over om de opdracht terug te geven. Ben er helemaal klaar mee, en dat na een paar maanden.
zondag 23 oktober 2011 om 19:36
zondag 23 oktober 2011 om 20:32
Je snapt niet waar ze het over hebben en kunt niet notuleren.
Als je niet in staat bent om de aan jou gevraagde taken uit te voeren dan is het geen baan onder jou niveau maar ben je gewoon niet geschikt voor de baan.
Als het een baan onder je niveau zou zijn dan had je dit met twee vingers in de neus fluitend kunnen uitvoeren en dat kun jij dus niet.
Ik zou dus eerder zeggen dat het boven je niveau is dan onder je niveau.
Als je niet in staat bent om de aan jou gevraagde taken uit te voeren dan is het geen baan onder jou niveau maar ben je gewoon niet geschikt voor de baan.
Als het een baan onder je niveau zou zijn dan had je dit met twee vingers in de neus fluitend kunnen uitvoeren en dat kun jij dus niet.
Ik zou dus eerder zeggen dat het boven je niveau is dan onder je niveau.
maandag 24 oktober 2011 om 19:37
Ik ben zelf ook begonnen met taken als notuleren en andere administratieve werkzaamheden. Het zou best kunnen dat ze eerst willen zien wat je op dit gebied kan voordat ze je andere taken laten uitvoeren?
Het is inderdaad erg lastig om notulen te maken over een voor jou onbekend onderwerp.Het heeft mij erg geholpen om na de vergadering de dingen die ik niet begreep even aan een collega te vragen. Na een tijdje ga je het waarschijnlijk wel meer begrijpen en dan wordt het notuleren makkelijker.
Het is inderdaad erg lastig om notulen te maken over een voor jou onbekend onderwerp.Het heeft mij erg geholpen om na de vergadering de dingen die ik niet begreep even aan een collega te vragen. Na een tijdje ga je het waarschijnlijk wel meer begrijpen en dan wordt het notuleren makkelijker.
dinsdag 25 oktober 2011 om 17:47
Je denkt dat je een enorm niveau hebt, omdat je een opleiding hebt afgerond, en niet-relevante werkervaring. Je krijgt eenvoudige taken waar je je neus voor ophaalt, maar die je vervolgens niet afdoende weet uit te voeren. En dan overweeg je het bijltje er bij neer te gooien omdat in de spiegel kijken en proberen iets te leren vervelender is dan jezelf overschatten en de werkgever/werksituatie aan te wijzen als oorzaak van je falen.
Ja, dat herken ik wel. Van mezelf, en van de talloze zichzelf overkwalificerenden die meenden dat ze te goed waren voor KKK.
Inmiddels weet ik gelukkig beter.
Ja, dat herken ik wel. Van mezelf, en van de talloze zichzelf overkwalificerenden die meenden dat ze te goed waren voor KKK.
Inmiddels weet ik gelukkig beter.