Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:molly74 schreef op 23 oktober 2011 @ 20:39:

[...]

Euh... oeps?

Trouwens, dan nóg. Mij een beetje jaloers zitten maken en ik kwijn hier weg op de bank. :(

Ik wíl 'm zo graag! Please, jij hebt hem al de hele avond! Nou mag ik even!Moest jij niet een ander programma kijken?
Radmilo Soda is in 1972 geboren in Kroatië, het land dat hij op zijn 16e verruilde voor wat dan zijn tweede vaderland zou worden: Nederland. Hij werkte lange tijd als kok om geleidelijk aan kennis te maken met de’noble art of selfdefense’, het boksen. Soda’s talent bleef binnen de geledingen van het beroemde Albert Cuyp boksteam niet onopgemerkt en al snel schopte hij het tot 5 keer Nederlands kampioen bij de amateurs. Het duurde vervolgens niet lang,of de mogelijkheid om professioneel bokser te worden deed zich voor. Soda heeft dit enkele jaren gedaan naast zijn ‘gewone werkzaamheden’ met als uitschieter zijn wereldtitelgevecht in Praag. Inmiddels heeft hij zijn bokshandschoen aan de wilgen gehangen en heeft hij gekozen om zijn kennis en ervaring op topsportgebied aan te wenden om mensen individueel te begeleiden in het beoefenen van sport, variërend van beginnende sporters tot ervaren wedstrijdboksers. Radmilo Soda is getrouwd en heeft drie kinderen.
quote:choca schreef op 23 oktober 2011 @ 20:36:

Dat zou echt super zijn zo'n Ramila, dan zou ik ook size 0 hebben Ik zou ook wel mijn eigen Radmilo willen hebben
Dan moeten jullie m maar delen, toch?
quote:choca schreef op 23 oktober 2011 @ 20:36:

Misschien is z'n tong/wang ook wat dikker? Of is dat gek?Ik weet niet of het gek is, maar daar zat ik ook aan te denken. Ik dacht: d'r zit zoveel vet om z'n nek / hals, misschien praat dat wel moeilijk.
Deels genetisch Choca. Was al groot geboren, terwijl hij nota bene te vroeg was. En moeder dik, ouders gescheiden (psychische schade vermoed ik) en veel vreten.
quote:phoolan schreef op 23 oktober 2011 @ 20:40:

Radmilo Soda is in 1972 geboren in Kroatië, het land dat hij op zijn 16e verruilde voor wat dan zijn tweede vaderland zou worden: Nederland. Hij werkte lange tijd als kok om geleidelijk aan kennis te maken met de’noble art of selfdefense’, het boksen. Soda’s talent bleef binnen de geledingen van het beroemde Albert Cuyp boksteam niet onopgemerkt en al snel schopte hij het tot 5 keer Nederlands kampioen bij de amateurs. Het duurde vervolgens niet lang,of de mogelijkheid om professioneel bokser te worden deed zich voor. Soda heeft dit enkele jaren gedaan naast zijn ‘gewone werkzaamheden’ met als uitschieter zijn wereldtitelgevecht in Praag. Inmiddels heeft hij zijn bokshandschoen aan de wilgen gehangen en heeft hij gekozen om zijn kennis en ervaring op topsportgebied aan te wenden om mensen individueel te begeleiden in het beoefenen van sport, variërend van beginnende sporters tot ervaren wedstrijdboksers. Radmilo Soda is getrouwd en heeft drie kinderen.Heb ik kinderen?
Thanks!
quote:Boomschors schreef op 23 oktober 2011 @ 20:41:

[...]

Ik weet niet of het gek is, maar daar zat ik ook aan te denken. Ik dacht: d'r zit zoveel vet om z'n nek / hals, misschien praat dat wel moeilijk.Dacht ik vorige week ook toen ik zijn omvang zag: hij práát er zelfs naar.
Haha, jaaa Tickel, die was je ff vergeten he?
Zo, hij reageert wel heel onderkoeld steeds...
quote:Lalie74 schreef op 23 oktober 2011 @ 20:43:

Zo, hij reageert wel heel onderkoeld steeds...Ja, al het gevoel geblokt..
Mijn god!
"Radmilo Soda is getrouwd en heeft drie kinderen."

Wat een belachelijke zin! Komt vast uit zo'n roddelblad waar niets dan onzin in staat. Ik geloof er niets van!

Oh, en ja Tickel, ik kijk ook naar een ander programma (Hawai Five-0), maar ik blijf in gedachten bij Obese Radmilo.
Oh my god!
Het lijkt wel of hij in alles zo gelaten is. Alsof emotie iets heel engs is voor hem.
quote:molly74 schreef op 23 oktober 2011 @ 20:44:

Wat een belachelijke zin! Komt vast uit zo'n roddelblad waar niets dan onzin in staat. Ik geloof er niets van!

Oh, en ja Tickel, ik kijk ook naar een ander programma (Hawai Five-0), maar ik blijf in gedachten bij Obese Radmilo.Og]h ik vind die ene zo lekker, die ook vampier was.
quote:molly74 schreef op 23 oktober 2011 @ 20:44:

Oh, en ja Tickel, ik kijk ook naar een ander programma (Hawai Five-0), maar ik blijf in gedachten bij Obese Radmilo...Staat op zijn eigen Linkedin profiel, sorryyyy
Molly, krijg jij Radmillo, neem ik Alex wel.

Vampier?? Die ken ik niet geloof ik. Maar lekker zijn ze inderdaad Tickel. Nou, als Radmilo zo nodig getrouwd moet zijn, mét kinderen nota bene, nou... nou... dan euh... dan pak ik die van Hawai Five-0 wel, puh!
Haha!
quote:Tickel schreef op 23 oktober 2011 @ 20:47:

Molly, krijg jij Radmillo, neem ik Alex wel.

[afbeelding]Leuk, maar dat het prijsje nog aan zijn ketting zit vind ik een beetje 'n afknapper.
Oh die is ook lekker Tickel, wie is dat?
Oei, die foto is wel oud. Maar ik herken hem nu wel, hij is er alleen maar mooier op geworden! Dus nou wordt Radmilo bj jou van de bank geschopt en mag ik het afdankertje. Tja... doe dan maar, als er niets beters is...
Wel gek dat hij iets met het meisje van vorige week iets krijgt, zij leek zo spontaan en hij niet echt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven