Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Boomschors schreef op 23 oktober 2011 @ 21:06:

[...]

Hoezo niet?Omdat die huid nu al heel erg uitgerekt is. Als ze dat verwijderen dan hou je nog steeds huid over waar nauwelijks rek in zit.
Haha de olifant is vet dik...
quote:molly74 schreef op 23 oktober 2011 @ 21:09:

[...]

Goeie deal: jij dat kleine heerlijke vrouwtje, ik Sem!

Don't think so

Jij krijgt Radmillo al.
Joehoe Radmilo
Hij leeft nog buiten zichzelf. Te merken aan het feit dat hij praat in de tweede vorm: 'je' zeggen in alle zinnen. 'Als je verliefd bent, dan ga je... ' etc.

En terwijl ik dit typ, zegt ie opeens steeds 'ik'. Ook toevallig.
quote:Tickel schreef op 23 oktober 2011 @ 21:06:

[...]

Oei, kindjes krijgen? Zeg dat nou niet, dan mag je geen operatie!Vorige week was Katelijn bij de plastisch chirurg en daar spraken ze toen ook over. Als ze kinderen wil mag ze de huid-weghaal-operatie pas na de zwangerschap hebben.
Oh! Wat een goed lijf heeft die Romilio!
quote:Tickel schreef op 23 oktober 2011 @ 21:11:

[...]

Don't think so

Jij krijgt Radmillo al.Verandering van spijs doet eten. En aangezien ik (door medicatie) een grotere eetlust heb... tja.
quote:Tickel schreef op 23 oktober 2011 @ 21:10:

[...]

Omdat die huid nu al heel erg uitgerekt is. Als ze dat verwijderen dan hou je nog steeds huid over waar nauwelijks rek in zit.

Oh ja, dat is eigenlijk heel logisch. Eng idee trouwens, want dan kán je dus niet meer zoveel aankomen.

Ik vind trouwens dat naarmate hij meer afvalt hij steeds mooiere ogen krijgt.
quote:sondra_74 schreef op 23 oktober 2011 @ 21:13:

Oh! Wat een goed lijf heeft die Romilio!Ik had ook een heel goed lijf! 8 kilo geleden
quote:sondra_74 schreef op 23 oktober 2011 @ 21:12:

[...]

Vorige week was Katelijn bij de plastisch chirurg en daar spraken ze toen ook over. Als ze kinderen wil mag ze de huid-weghaal-operatie pas na de zwangerschap hebben.Dat zal waarschijnlijk zijn omdat ze tijdens de zwangerschap weer aankomt. En dan heeft ze alsnóg vel over als ze dat eerst gaan verwijderen. Zou zonde zijn.
quote:Tickel schreef op 23 oktober 2011 @ 21:14:

[...]

Ik had ook een heel goed lijf! 8 kilo geleden Zóooo, da's herkenbaar! Hier ook!
quote:Boomschors schreef op 23 oktober 2011 @ 21:14:

[...]

Oh ja, dat is eigenlijk heel logisch. Eng idee trouwens, want dan kán je dus niet meer zoveel aankomen.

Ik vind trouwens dat naarmate hij meer afvalt hij steeds mooiere ogen krijgt.

Iemand die ik ken heeft zich wel eerst laten opereren en daarna zwanger geworden. Weet niet wat er van geworden is, heb haar daarna niet meer gezien.

Zij ging van 130 naar 60 kilo.

[...]

Ik vind trouwens dat naarmate hij meer afvalt hij steeds mooiere ogen krijgt.Grappig! Dat viel me ook op. Ik dacht nog dat ik niet goed keek toen ie eerder zo dik was, maar ik denk inderdaad dat het nu meer opvalt nu hij zoveel afgevallen is

[...]

Ik vind trouwens dat naarmate hij meer afvalt hij steeds mooiere ogen krijgt.Ik denk dat je best nog wel wat aan kan komen, maar de elasticiteit is minimaal. Het zal dus nooit meer "terug veren".
quote:molly74 schreef op 23 oktober 2011 @ 21:14:

[...]

Dat zal waarschijnlijk zijn omdat ze tijdens de zwangerschap weer aankomt. En dan heeft ze alsnóg vel over als ze dat eerst gaan verwijderen. Zou zonde zijn.Volgens mij is het probleem meer dat haar huid niet meer kan rekken na de operatie. Haar huid is enorm uitgerekt en dan snijden ze al het overtollige vel weg waardoor je een platte maar niet-rekbare huid overhoudt. Daarom moeten ze ook eerst een jaar lang bewijzen dat ze op gewicht kunnen blijven.
quote:Tickel schreef op 23 oktober 2011 @ 21:17:

[...]

Ik denk dat je best nog wel wat aan kan komen, maar de elasticiteit is minimaal. Het zal dus nooit meer "terug veren".

Maar stel dat je dan weer een kilo of dertig aankomt, dan vraag ik me echt af of je huid dat trekt, of dat er iets engs gebeurt...

Vandaar dat je dus eerst moet bewijzen dat je op een stabiel gewicht kan blijven.
quote:registreerjenu schreef op 23 oktober 2011 @ 21:16:

[...]

Grappig! Dat viel me ook op. Ik dacht nog dat ik niet goed keek toen ie eerder zo dik was, maar ik denk inderdaad dat het nu meer opvalt nu hij zoveel afgevallen is

Dat vind ik eigenlijk bij allemaal, dat ze naarmate ze afvallen veel meer een echt gezicht krijgen, in plaats van zo'n typisch dikkemensenhoofd met dichtgedrukte oogjes.

Trouwens, ik vind dat ik 8 (eigenlijk 10...) kilo geleden eigenlijk ook een veel frisser hoofd had.
quote:Sugarbaby schreef op 23 oktober 2011 @ 21:19:

[...]

Volgens mij is het probleem meer dat haar huid niet meer kan rekken na de operatie. Haar huid is enorm uitgerekt en dan snijden ze al het overtollige vel weg waardoor je een platte maar niet-rekbare huid overhoudt. Daarom moeten ze ook eerst een jaar lang bewijzen dat ze op gewicht kunnen blijven.Logische reden inderdaad.
Telkens als ik die buik zie van toen hij nog zo dik was, dan denk ik dat ik eerst een kont zie...
Ik vind dat toch iedere keer zo sneu. Ben je zó veel afgevallen heb je nog die onwijs slappe huid.
quote:Dino2306 schreef op 23 oktober 2011 @ 21:21:

Telkens als ik die buik zie van toen hij nog zo dik was, dan denk ik dat ik eerst een kont zie...Wij ook!
Waarom kunnen ze die borsten niet alvast doen?
Jeetje, wat een vel...
Pfff, moedig inderdaad...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven