Winterjas... Help?!
zondag 23 oktober 2011 om 22:26
Deze winter wil ik eens echt een warme winterjas kopen. Nou heb ik een leuke op marktplaats zien staan, maar ik weet niet waar ik deze kan kopen. Weet één van jullie waar deze te koop zijn? Verder nog mensen een idee voor een leuke en betaalbare winterjas? (geen echt bont)
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-10-2011 10:20
Reden: Reclame
Reden: Reclame
% gewijzigd
zondag 23 oktober 2011 om 23:39
Oh, en nu ik toch aan het zaniken ben en het lijkt me in dit topic wel thuishoren: ik erger me eraan dat bij topics als 'jassen, één enkel puistje, schoenen, nieuw vriendje' of wat dan ook voor eenvoudig onderwerp, het woordje HELP erbij staat. Laat dat 'help' maar gewoon door mensen gebruikt worden die echt een probleem hebben (en geen 'dilemma' overigens, ook zo'n ergernis-puntje).
zondag 23 oktober 2011 om 23:45
quote:molly74 schreef op 23 oktober 2011 @ 23:39:
Oh, en nu ik toch aan het zaniken ben en het lijkt me in dit topic wel thuishoren: ik erger me eraan dat bij topics als 'jassen, één enkel puistje, schoenen, nieuw vriendje' of wat dan ook voor eenvoudig onderwerp, het woordje HELP erbij staat. Laat dat 'help' maar gewoon door mensen gebruikt worden die echt een probleem hebben (en geen 'dilemma' overigens, ook zo'n ergernis-puntje).Ach joh, wees blij dat er geen 'dillema' staat.
Oh, en nu ik toch aan het zaniken ben en het lijkt me in dit topic wel thuishoren: ik erger me eraan dat bij topics als 'jassen, één enkel puistje, schoenen, nieuw vriendje' of wat dan ook voor eenvoudig onderwerp, het woordje HELP erbij staat. Laat dat 'help' maar gewoon door mensen gebruikt worden die echt een probleem hebben (en geen 'dilemma' overigens, ook zo'n ergernis-puntje).Ach joh, wees blij dat er geen 'dillema' staat.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 24 oktober 2011 om 07:42
Oranges: niks, maar elegant en warm gaan meestal niet samen. Ik zoek al zo lang naar een winterjas die mooi EN warm genoeg is, maar ben er nog geen 1 tegengekomen. Wol te koud en onpraktisch als ik met m'n dochter de sneeuw in moet, leer te koud.. Hier wordt t waarschijnlijk ook een gewatteerde jas. Maar dan wel een parka denk ik. Ik vind deze jas ook niet mooi.
maandag 24 oktober 2011 om 11:09
quote:Superhuisvrouw schreef op 24 oktober 2011 @ 09:14:
Ligt er ook aan wie het draagt.
Maxima heb ik ook weleens gezien dat ze een tijgerprint aan had en een leren jurk maar stond overigens niet ordinair.
Zo'n jas vind ik dan eerder goedkoop ogen dan ordinair. Klopt al vond ik het zelfs bij Maxima niet mooi, maar dat was meer omdat ik vond dat het haar niet stond en omdat ik het geen kleding voor een prinses vind (protocol enzo).
Ligt er ook aan wie het draagt.
Maxima heb ik ook weleens gezien dat ze een tijgerprint aan had en een leren jurk maar stond overigens niet ordinair.
Zo'n jas vind ik dan eerder goedkoop ogen dan ordinair. Klopt al vond ik het zelfs bij Maxima niet mooi, maar dat was meer omdat ik vond dat het haar niet stond en omdat ik het geen kleding voor een prinses vind (protocol enzo).