Betaalde seks, no. 2
zondag 10 september 2006 om 12:00
Hallo allemaal,
Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd
was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik
graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een
zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle
afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact
te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus
Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at
yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie
uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb
dat ik een hoop van je kan leren.
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals
BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone
heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het
met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.
Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar
Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus
ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?
Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te
houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,
geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,
dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.
Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?
Groeten, Nessuna
Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd
was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik
graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een
zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle
afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact
te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus
Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at
yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie
uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb
dat ik een hoop van je kan leren.
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals
BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone
heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het
met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.
Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar
Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus
ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?
Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te
houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,
geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,
dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.
Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?
Groeten, Nessuna
vrijdag 24 november 2006 om 16:25
Ja, ik ben terug. Het was zeer vermoeiend, en ook lastig om de komedie te spelen. De vrouw van de Indiase zakenpartner had heel veel over mijn klant gehoord, en ging ervan uit dat ik alles over zijn leven wist. Ik ben maar heel afstandelijk en vaag gebleven. Dat was jammer, want het was een heel vriendelijke vrouw. India was druk, warm, en ik heb er niet echt van kunnen genieten. Veel in hotels gebleven, en niet echt iets van het land gezien. De klant was ook nog eens erg handtastelijk, en dat is daar not done. Ik had ook nog moeite al mijn condooms te verklaren toen ik op het vliegveld werd gecontroleerd. Ik vertrouw de Indiase condooms niet. We hebben heel veel seks gehad, en op een gegeven moment heb ik het dan wel weer gezien. Hij ging maar door, alsof hij uitgehongerd was. Elke avond, elke ochtend, en zelfs ook nog overdag als hij tijd kon vinden. Hij heeft zijn prijs er goed uit. En hij is niet best in bed, dus dat verveelt heel snel. Zijn persoonlijkheid ging ook goed op mijn zenuwen werken, ik had het idee dat zijn zakenpartners dat ook niet zo op prijs konden stellen. Een van die zakenpartners leek me een heel goeie klant, ik heb bijna met hem geflirt. Uiteindelijk heb ik toch maar de schijn opgehouden. Je moet immers je beroepseer houden. Ik heb me van mijn beste kant laten zien, maar ik ben erg blij dat het nu voorbij is.
Mijn bureau heeft gewoon nog boekingen voor me aangenomen, dus toen ik terugkwam was het ongelooflijk druk. Ik heb een heleboel klanten gehad de laatste dagen. Vooral vaste klanten, nieuwe aanwas zie ik niet zoveel. Ik ga morgen en overmorgen ook weer een weekend doen met twee klanten. Een ervan ken ik wel, dat is een fijne man. Ik houd mijn hart vast voor de andere. Je weet immers maar nooit wat je krijgt, en in je eentje twee mannen bezighouden is altijd al zwaar.
Natalya, ik bewonder dat je je stem hier laat horen. Aan de andere kant moet je niet rekenen op bijval, omdat de aanwezigheid van de Oostblokmeiden onze bedrijfstak heeft verpest. Ik denk dat je best een leuke meid bent, maar ik kan je geen gelijk geven als je denkt dat we gewoon samen moeten werken. Ik vind het interessant om te lezen hoe een Oosteuropees meisje onze business beleeft.
Fee, Tegengif heb ik ooit eens ingezien, maar het toont niet echt iets herkenbaars voor me. Ik vond het wel leuk geschreven, maar de professionaliteit mist toch uiteindelijk. Dat is wel waar het om gaat bij een beroeps.
Angrycat, waarom je man een prostituee heeft bezocht kan ik je niet vertellen. Veel van mijn klanten zijn getrouwd, maar gaan dan toch buiten de deur. Soms is de reden duidelijk, als hun vrouw niet meer wil of kan, of als de man iets wil wat niet gewoon is. Maar soms gaat een man ook gewoon voor de variatie, of omdat hij het spannend vindt. Omdat ik je man niet ken, weet ik ook niet waarom hij het doet. Heb je het hem wel eens gevraagd?
Jenniefer, die nieuwe meid zouden wij in mijn oude huis een schaap hebben genoemd. Die verpesten de regels van de kunst. Als zo'n domme snol zich zonder condoom laat naaien, en slechte service geeft, dan verpest je de verwachtingen van de mannen. Wij professionelles moeten een front vormen, waar je alleen redelijke dingen aan de klanten toelaat, en er geen meisjes zijn die domme dingen doen en daar vraag naar maken..
Persephone, maak je geen zorgen over het nachtje uit. Je hoeft niet de hele nacht lang te presteren, je kunt even rustig aan doen. Kom er vooral niet mee dat je nog weet dat hij vorige keer niet kon presteren, dat levert alleen maar druk op. Neem je tijd, en geef hem aandacht. Als ik je inschat dan wil je misschien teveel haast maken voor de oudere mannen. Die hebben even de tijd nodig. Een nachtje is minder werk dan je denkt, je slaapt immers ook nog. Bij een onzekere man is het belangrijk professioneel te blijven. Dat stelt hem gerust. Leef niet met hem mee, dan maak je de spanning bij hem ook alleen maar erger.
De eerste topic zou gearchiveerd moeten worden. Er staat zoveel in dat nuttig is. Deze rare site gooit de populairste topics weg, en twee van de drie keer kan je niet eens je berichtje plaatsen! Waarom werkt deze site zo raar? Kunnen ze niet dezelfde opzet gebruiken als Hookers.nl? Dat werkt veel beter.
Vanavond heb ik een klant die ik zes maanden terug voor de eerste en enige keer had. Het ging echt niet lekker tussen ons. Ik verbaas me dat hij het opnieuw wil proberen. Dat maakt me eigenlijk wel weer nieuwsgierig.
Mijn bureau heeft gewoon nog boekingen voor me aangenomen, dus toen ik terugkwam was het ongelooflijk druk. Ik heb een heleboel klanten gehad de laatste dagen. Vooral vaste klanten, nieuwe aanwas zie ik niet zoveel. Ik ga morgen en overmorgen ook weer een weekend doen met twee klanten. Een ervan ken ik wel, dat is een fijne man. Ik houd mijn hart vast voor de andere. Je weet immers maar nooit wat je krijgt, en in je eentje twee mannen bezighouden is altijd al zwaar.
Natalya, ik bewonder dat je je stem hier laat horen. Aan de andere kant moet je niet rekenen op bijval, omdat de aanwezigheid van de Oostblokmeiden onze bedrijfstak heeft verpest. Ik denk dat je best een leuke meid bent, maar ik kan je geen gelijk geven als je denkt dat we gewoon samen moeten werken. Ik vind het interessant om te lezen hoe een Oosteuropees meisje onze business beleeft.
Fee, Tegengif heb ik ooit eens ingezien, maar het toont niet echt iets herkenbaars voor me. Ik vond het wel leuk geschreven, maar de professionaliteit mist toch uiteindelijk. Dat is wel waar het om gaat bij een beroeps.
Angrycat, waarom je man een prostituee heeft bezocht kan ik je niet vertellen. Veel van mijn klanten zijn getrouwd, maar gaan dan toch buiten de deur. Soms is de reden duidelijk, als hun vrouw niet meer wil of kan, of als de man iets wil wat niet gewoon is. Maar soms gaat een man ook gewoon voor de variatie, of omdat hij het spannend vindt. Omdat ik je man niet ken, weet ik ook niet waarom hij het doet. Heb je het hem wel eens gevraagd?
Jenniefer, die nieuwe meid zouden wij in mijn oude huis een schaap hebben genoemd. Die verpesten de regels van de kunst. Als zo'n domme snol zich zonder condoom laat naaien, en slechte service geeft, dan verpest je de verwachtingen van de mannen. Wij professionelles moeten een front vormen, waar je alleen redelijke dingen aan de klanten toelaat, en er geen meisjes zijn die domme dingen doen en daar vraag naar maken..
Persephone, maak je geen zorgen over het nachtje uit. Je hoeft niet de hele nacht lang te presteren, je kunt even rustig aan doen. Kom er vooral niet mee dat je nog weet dat hij vorige keer niet kon presteren, dat levert alleen maar druk op. Neem je tijd, en geef hem aandacht. Als ik je inschat dan wil je misschien teveel haast maken voor de oudere mannen. Die hebben even de tijd nodig. Een nachtje is minder werk dan je denkt, je slaapt immers ook nog. Bij een onzekere man is het belangrijk professioneel te blijven. Dat stelt hem gerust. Leef niet met hem mee, dan maak je de spanning bij hem ook alleen maar erger.
De eerste topic zou gearchiveerd moeten worden. Er staat zoveel in dat nuttig is. Deze rare site gooit de populairste topics weg, en twee van de drie keer kan je niet eens je berichtje plaatsen! Waarom werkt deze site zo raar? Kunnen ze niet dezelfde opzet gebruiken als Hookers.nl? Dat werkt veel beter.
Vanavond heb ik een klant die ik zes maanden terug voor de eerste en enige keer had. Het ging echt niet lekker tussen ons. Ik verbaas me dat hij het opnieuw wil proberen. Dat maakt me eigenlijk wel weer nieuwsgierig.
zaterdag 25 november 2006 om 01:48
Angrycat mannen die bij ons komen willen sex.
En er komen zoveel mannen die een vriendin of vrouw
hebben.Bij de werkende dames is het simpel,,,betalen
en je hebt sex zonder het risico dat je partner er achter
komt.Rot situatie voor jouw .En ik snap best dat het aan je vreet.
Meestal loopt een klant juist bij ons een soa op omdat we toch
heel erg op onze veligheid passen.Behalve dan als er dan een meisje
werkt zoals in mijn vorige posting beschreven.
Wildthing fijn dat je terug bent.Jammer dat je niet veel van India
zelf hebt gezien.Vermoeiend zijn die klanten die alles er uit
willen halen.
Pers ik zou me niet zo druk maken.Misschien zoekt die man wel wat gezelsschap en wil hij niet heel de nacht sex.
Neem een lekkere fles wijn mee en voer hem een beetje dronken.
Dan valt hij lekker snel in slaap.
Ben het met Wild thing eens over Natalya.Leuk om reactie te horen van de andere kant.Maar omdat ik ook al veel Russiche en Oostblok klanten heb meegemaakt weet ik dat ze best mee vallen.En uit ervaring weet ik dat toch veel Nederlanders ook zonder condoom willen.Hoe stom zijn ze?
En dat het dus ook niet meer zo is dat ze standaard goed betalen en
respect voor je hebben.Jullie zien hier de pot met goud.Mogen niet meer werken en duiken onder met lage prijsjes.En verzieken inderdaad de hele
markt.Niks tegen jouw persoonlijk maar wel tegen marktverziekers
en vrouwen die alles ontduiken terwijl wij belasting moeten afstaan en geen
risico wilen lopen om een forse geldboete te krijgenDaarbij gaat die handel
in meisjes als jullie via maffia en mensenhandel.Nee sorry dat vindt ik niks.
Daarbij weten de klanten heel goed dat jullie makkelijk zijn in diensten verlenen zonder condoom en veel doen voor weinig geld.En daarom zijn jullie zo populair.Want de Nederlandse vrouw verzorgt haar zelf ook goed
en er zijn zat vrouwen die ook plastische chirugie ondergaan.
Las trouwens op Hookers een stukje over een meisje in Rijswijk die
zonder condoom werkt.Was geschokt hoeveel mannelijke lopers haar aanprezen als fantastischs.Getver zeg.Dat is echt russische roulette spelen.Mimi heeft het blijkbaar druk en pakt de een naar de ander zonder
condoom.Dat noemen ze goed ik noem het zwaar gevaarlijk.
Op mijn werk is de rust weergekeert.We zijn zo close geworden sinds dat
laatste meisje .Kijken hoe lang de rust in de tent blijft.Heb vandaag zeven
klanten gehad.Een Italiaan en de rest allemaal Nederlanders.Waarvan zes
een vriendin of vrouw hebben.Nu lekker een paar daagjes vrij.Heb ik hard nodig.Een paar daagjes lekker mezelf zijn.
En er komen zoveel mannen die een vriendin of vrouw
hebben.Bij de werkende dames is het simpel,,,betalen
en je hebt sex zonder het risico dat je partner er achter
komt.Rot situatie voor jouw .En ik snap best dat het aan je vreet.
Meestal loopt een klant juist bij ons een soa op omdat we toch
heel erg op onze veligheid passen.Behalve dan als er dan een meisje
werkt zoals in mijn vorige posting beschreven.
Wildthing fijn dat je terug bent.Jammer dat je niet veel van India
zelf hebt gezien.Vermoeiend zijn die klanten die alles er uit
willen halen.
Pers ik zou me niet zo druk maken.Misschien zoekt die man wel wat gezelsschap en wil hij niet heel de nacht sex.
Neem een lekkere fles wijn mee en voer hem een beetje dronken.
Dan valt hij lekker snel in slaap.
Ben het met Wild thing eens over Natalya.Leuk om reactie te horen van de andere kant.Maar omdat ik ook al veel Russiche en Oostblok klanten heb meegemaakt weet ik dat ze best mee vallen.En uit ervaring weet ik dat toch veel Nederlanders ook zonder condoom willen.Hoe stom zijn ze?
En dat het dus ook niet meer zo is dat ze standaard goed betalen en
respect voor je hebben.Jullie zien hier de pot met goud.Mogen niet meer werken en duiken onder met lage prijsjes.En verzieken inderdaad de hele
markt.Niks tegen jouw persoonlijk maar wel tegen marktverziekers
en vrouwen die alles ontduiken terwijl wij belasting moeten afstaan en geen
risico wilen lopen om een forse geldboete te krijgenDaarbij gaat die handel
in meisjes als jullie via maffia en mensenhandel.Nee sorry dat vindt ik niks.
Daarbij weten de klanten heel goed dat jullie makkelijk zijn in diensten verlenen zonder condoom en veel doen voor weinig geld.En daarom zijn jullie zo populair.Want de Nederlandse vrouw verzorgt haar zelf ook goed
en er zijn zat vrouwen die ook plastische chirugie ondergaan.
Las trouwens op Hookers een stukje over een meisje in Rijswijk die
zonder condoom werkt.Was geschokt hoeveel mannelijke lopers haar aanprezen als fantastischs.Getver zeg.Dat is echt russische roulette spelen.Mimi heeft het blijkbaar druk en pakt de een naar de ander zonder
condoom.Dat noemen ze goed ik noem het zwaar gevaarlijk.
Op mijn werk is de rust weergekeert.We zijn zo close geworden sinds dat
laatste meisje .Kijken hoe lang de rust in de tent blijft.Heb vandaag zeven
klanten gehad.Een Italiaan en de rest allemaal Nederlanders.Waarvan zes
een vriendin of vrouw hebben.Nu lekker een paar daagjes vrij.Heb ik hard nodig.Een paar daagjes lekker mezelf zijn.
zaterdag 25 november 2006 om 20:26
Ik ben er pas achtergekomen dat mijn man al jaren naar de hoeren gaat.
Ik heb het nooit geweten, maar nu heeft hij soa en de vrouw van een
vriend van hem heeft het me verteld.
Hoe kunnen jullie nou dit werk doen? Hoe kan je nou met een man naar
bed als je weet dat hij getrouwd is? Vind je dat niet smerig werk???
Zo'n man behandeld je als een afvalemmer, en juliie maken er je beroep
van??
Ik heb het nooit geweten, maar nu heeft hij soa en de vrouw van een
vriend van hem heeft het me verteld.
Hoe kunnen jullie nou dit werk doen? Hoe kan je nou met een man naar
bed als je weet dat hij getrouwd is? Vind je dat niet smerig werk???
Zo'n man behandeld je als een afvalemmer, en juliie maken er je beroep
van??
zaterdag 25 november 2006 om 21:15
quote:
Ik ben er pas achtergekomen dat mijn man al jaren naar de hoeren gaat. Ik heb het nooit geweten, maar nu heeft hij soa en de vrouw van een vriend van hem heeft het me verteld.
Hoe kunnen jullie nou dit werk doen? Hoe kan je nou met een man naar bed als je weet dat hij getrouwd is? Vind je dat niet smerig werk??? Zo'n man behandeld je als een afvalemmer, en juliie maken er je beroep van??
Ik snap dat je gekwetst bent maar om zo te redeneren... ik denk dat jij jezelf op dit moment een afvalemmer voelt?! Aangezien jou man je bedriegt met een prostituee..
Voor deze dames is het gewoon werk, als ze alle mannen moeten afwijzen die getrouwd zijn of een relatie hebben, houden ze denk ik weinig werk over.
Ik ben er pas achtergekomen dat mijn man al jaren naar de hoeren gaat. Ik heb het nooit geweten, maar nu heeft hij soa en de vrouw van een vriend van hem heeft het me verteld.
Hoe kunnen jullie nou dit werk doen? Hoe kan je nou met een man naar bed als je weet dat hij getrouwd is? Vind je dat niet smerig werk??? Zo'n man behandeld je als een afvalemmer, en juliie maken er je beroep van??
Ik snap dat je gekwetst bent maar om zo te redeneren... ik denk dat jij jezelf op dit moment een afvalemmer voelt?! Aangezien jou man je bedriegt met een prostituee..
Voor deze dames is het gewoon werk, als ze alle mannen moeten afwijzen die getrouwd zijn of een relatie hebben, houden ze denk ik weinig werk over.
zaterdag 25 november 2006 om 21:57
Rhizlen, ik begrijp heel goed dat jij je belazert voelt nadat je hier bent achtergekomen.
Maar waarom is het voor een prostituee smerig werk als hij met jouw man naar bed gaat en voor jou niet? Omdat ze het met meerdere mannen doet misschien.
Denk dat je beter je man er op aan kunt kijken omdat je hem niet kunt vertrouwen dan degene met wie hij je bedondert.
Maar waarom is het voor een prostituee smerig werk als hij met jouw man naar bed gaat en voor jou niet? Omdat ze het met meerdere mannen doet misschien.
Denk dat je beter je man er op aan kunt kijken omdat je hem niet kunt vertrouwen dan degene met wie hij je bedondert.
zondag 26 november 2006 om 00:09
Hoi meiden van de 'verlichtende' zeden, ik heb met fascinatie jullie verhalen gelezen.
Ik 'heb' verder niets met jullie beroep (zou niet eens weten hoe ik zou reageren als mijn toekomstig partner van jullie diensten gebruik zou hebben gemaakt), maar ik vind het reuze boeiend om eens een 'kijkje' achter jullie schermen te mogen nemen.
Jullie komen op me over als sterke, intelligente vrouwen en ik heb respect voor de wijze waarop jullie je beroep uitoefenen: het subtiele spel van de 'macht', het behoud van je zelfrespect tegenover het bevredigen van je klant, de integriteit van je lichaam terwijl het ten dienste stelt van een ander...maar ook de extremiteiten waarmee jullie te maken krijgen, het alert zijn, de balans tussen zakelijkheid en een zekere intimiteit.
Vind jullie, zonder uitzondering, heel nuchter en zelfbewust in jullie (vaak verguisde) beroep en ik heb met een mengeling van verbazing/bewondering/weerzin/plezier...maar bovenal veel interesse jullie uiteenlopende ervaringen gelezen.
Bedankt voor jullie verhalen en het delen van de ervaringen.
Jullie vervullen, als ieder ander, een taak in deze samenleving en de wijze waarop, daar mag je best trots op zijn (en dat zijn jullie volgens mij ook: trotse vrouwen)
En toch ook nog even dit: be carefull out there!
Ik 'heb' verder niets met jullie beroep (zou niet eens weten hoe ik zou reageren als mijn toekomstig partner van jullie diensten gebruik zou hebben gemaakt), maar ik vind het reuze boeiend om eens een 'kijkje' achter jullie schermen te mogen nemen.
Jullie komen op me over als sterke, intelligente vrouwen en ik heb respect voor de wijze waarop jullie je beroep uitoefenen: het subtiele spel van de 'macht', het behoud van je zelfrespect tegenover het bevredigen van je klant, de integriteit van je lichaam terwijl het ten dienste stelt van een ander...maar ook de extremiteiten waarmee jullie te maken krijgen, het alert zijn, de balans tussen zakelijkheid en een zekere intimiteit.
Vind jullie, zonder uitzondering, heel nuchter en zelfbewust in jullie (vaak verguisde) beroep en ik heb met een mengeling van verbazing/bewondering/weerzin/plezier...maar bovenal veel interesse jullie uiteenlopende ervaringen gelezen.
Bedankt voor jullie verhalen en het delen van de ervaringen.
Jullie vervullen, als ieder ander, een taak in deze samenleving en de wijze waarop, daar mag je best trots op zijn (en dat zijn jullie volgens mij ook: trotse vrouwen)
En toch ook nog even dit: be carefull out there!
zondag 26 november 2006 om 10:27
quote:
En jij voelt je bedreigd door een 'afvalemmer'?
Heb je hier wel gelezen? Dan kun je zien dat de meeste mannen ons níet als afvalemmers behandelen (technisch gezien komt de 'afval' niet in onze 'emmer', maar in het condoom) en dat dit een puur zakelijke transactie is waar het nodige respect bij verwacht wordt.
Waarom is het smerig als een getrouwde kerel mij inhuurt? Waarom is dat smeriger dan in nhet geval van een single vent? Ik verleen diensten, en daar hoort moraalridden niet bij. Ik ga niet bij elke klant vragen of hij bezet is of niet, omdat dat er helemaal niet toe doet. Als meneer heeft afgesproken met zijn partner alleen seks met háár te hebben, is alleen híj in overtreding, niet de dame van lichte zeden.
Ik begin zo langzamerhand vreemdgangers en co best te begrijpen. Wat voor een manbeeld sommige vrouwen hebben, het is werkelijk niet te geloven.
En jij voelt je bedreigd door een 'afvalemmer'?
Heb je hier wel gelezen? Dan kun je zien dat de meeste mannen ons níet als afvalemmers behandelen (technisch gezien komt de 'afval' niet in onze 'emmer', maar in het condoom) en dat dit een puur zakelijke transactie is waar het nodige respect bij verwacht wordt.
Waarom is het smerig als een getrouwde kerel mij inhuurt? Waarom is dat smeriger dan in nhet geval van een single vent? Ik verleen diensten, en daar hoort moraalridden niet bij. Ik ga niet bij elke klant vragen of hij bezet is of niet, omdat dat er helemaal niet toe doet. Als meneer heeft afgesproken met zijn partner alleen seks met háár te hebben, is alleen híj in overtreding, niet de dame van lichte zeden.
Ik begin zo langzamerhand vreemdgangers en co best te begrijpen. Wat voor een manbeeld sommige vrouwen hebben, het is werkelijk niet te geloven.
zondag 26 november 2006 om 15:38
quote:
Rhizlen ik snap dat het een grote schok voor je is.
Als je man je al jaren bedriegt op die manier.
Wij kunnen simpel weg mannen niet vragen of
ze bezet zijn.Want de meeste klanten zijn dat.
En dan zouden wij niets meer verdienen.
Die verantwoording ligt bij hun zelf.
Hun kiezen er voor om vreemd te gaan.
Al heb ik ook minachting voor dit soort mannen
en met mij veel collegaas toch zal ik ze niet weigeren.
Dan nemen ze simpelweg een ander omdat er aanbod genoeg is.
Een afvalemmer voel ik me niet daarvoor zijn er teveel klanten
die je erg dankbaar zijn.
En zijn er ook veel klanten die anders nooit geen kans op sex
hebben.Onder mijn klanten bevinden zich ook lichamelijke en
geestelijke gehandicapten.Waardoor ik mij heel nuttig voel.
Vies voel ik me ook niet omdat ik met meerdere mannen sex heb.
Ik let op mijn hygiene en ben erg voorzichtig.
Als jouw man een soa heeft opgelopen heeft hij toch waarschijnlijk
onveilig sex gehad of een dame genomen die in het illegale circuit
werkt.hier heeft hij zelf voor gekozen.
Laat jezelf ook testen en ga eens goed met je man praten..
Sterkte.
Rhizlen ik snap dat het een grote schok voor je is.
Als je man je al jaren bedriegt op die manier.
Wij kunnen simpel weg mannen niet vragen of
ze bezet zijn.Want de meeste klanten zijn dat.
En dan zouden wij niets meer verdienen.
Die verantwoording ligt bij hun zelf.
Hun kiezen er voor om vreemd te gaan.
Al heb ik ook minachting voor dit soort mannen
en met mij veel collegaas toch zal ik ze niet weigeren.
Dan nemen ze simpelweg een ander omdat er aanbod genoeg is.
Een afvalemmer voel ik me niet daarvoor zijn er teveel klanten
die je erg dankbaar zijn.
En zijn er ook veel klanten die anders nooit geen kans op sex
hebben.Onder mijn klanten bevinden zich ook lichamelijke en
geestelijke gehandicapten.Waardoor ik mij heel nuttig voel.
Vies voel ik me ook niet omdat ik met meerdere mannen sex heb.
Ik let op mijn hygiene en ben erg voorzichtig.
Als jouw man een soa heeft opgelopen heeft hij toch waarschijnlijk
onveilig sex gehad of een dame genomen die in het illegale circuit
werkt.hier heeft hij zelf voor gekozen.
Laat jezelf ook testen en ga eens goed met je man praten..
Sterkte.
zondag 26 november 2006 om 20:30
Ik weet dat mijn vriend niet geheel tevreden is over ons seksleven. Ik wil te weinig en in het begin had ik moeite om er van te genieten. Dat is nu overigens wel betert. Maar goed, ik heb wel eens tegen hem gezegd dat hij anders naar de hoeren/prostituee moet gaan. ( Niet dat ik nu weet of ik dat zou trekken). Hij zegt dat hij dat niet wilt en hij is ook altijd wel eerlijk geweest over zijn onvrede over ons seksleven. Nu geeft hij wel aan minder moeite mee te hebben (het went voor hem om minder seks te hebben).Ik zie liever dat hij seks heeft met een hoer/prostituee/escortgirl, dan met iemand die hij ontmoet met stappen ofzo.ik dnek altijd mijn vriend gata niet naar de hoeren, zonder dta ik het weet. Toch twijfel ik daar wel eens aan, als ik hoor hoeveel mannen er naartoe gaan.
Maar goed, wat mij dus wel tegenstaat is dat syfilis een geslachtziekte is die je dus wel kan oplopen met veilig vrijen. In het begin van onze relatie bleken wij dit dus ook te hebben(waarschijnlijk van mij volgens de bloedtest bij de dokter). ik had niet onveilig geneukt, maar wel oraal en je ken het ook met zoenen oplopen.
Laten jullie je regelmatig testen?ik woon in Amsterdam, dus hij zou zo naar de wallen kunnen gaan. is het beter om iemand in te huren via een escortbureau?Doen jullie dan ook mee aan een trio?en wordt er met beffen dan beflapje gebruikt?hoeveel betaal je voor een paar uur of een avond?
Ik weet niet of hij er behoefte aan heeft hoor. Ik weet dat hij iedere dag wil en iedere dag wel paar x zou kunnen. Nu geeft hij wel aan dat het iets minder is geworden, omdat hij bij mij heel veel andere dingen ervoor terug krijgt. Ik weet dat ik hem het niet iedere dag kan geven. ik wil het ook alleen maar doen als het voor mij goed voelt en meestal is dit in het weekend. (gemiddeld 2a3 x per week).
Maar goed, wat mij dus wel tegenstaat is dat syfilis een geslachtziekte is die je dus wel kan oplopen met veilig vrijen. In het begin van onze relatie bleken wij dit dus ook te hebben(waarschijnlijk van mij volgens de bloedtest bij de dokter). ik had niet onveilig geneukt, maar wel oraal en je ken het ook met zoenen oplopen.
Laten jullie je regelmatig testen?ik woon in Amsterdam, dus hij zou zo naar de wallen kunnen gaan. is het beter om iemand in te huren via een escortbureau?Doen jullie dan ook mee aan een trio?en wordt er met beffen dan beflapje gebruikt?hoeveel betaal je voor een paar uur of een avond?
Ik weet niet of hij er behoefte aan heeft hoor. Ik weet dat hij iedere dag wil en iedere dag wel paar x zou kunnen. Nu geeft hij wel aan dat het iets minder is geworden, omdat hij bij mij heel veel andere dingen ervoor terug krijgt. Ik weet dat ik hem het niet iedere dag kan geven. ik wil het ook alleen maar doen als het voor mij goed voelt en meestal is dit in het weekend. (gemiddeld 2a3 x per week).
maandag 27 november 2006 om 11:48
Hallo allemaal,
Wild Thing, blij te lezen dat je weer veilig terug bent gekomen.
Vervelend dat ze vragen naar condooms op de luchthaven. Dat gaat ze
toch geen donder aan?
Jenniefer, interessant om jouw ervaringen te lezen. Je klinkt als
iemand die haar werk goed doet en daar heb ik respect voor. Een goede
werkethiek is overal belangrijk.
Natalya, ook ik ben niet geneigd om samen te werken met de
Oost-blok-import. Teveel meiden die onder de prijs werken en aan
onveilige seks doen. Zij besmetten de klanten voor ons. Inderdaad
moedig om hier je opkomst te maken. Als je meer wilt posten ben je
welkom. Extra ervaringen zijn altijd leerzaam.
Ik ben ondertussen nog steeds op kleine schaal bezig met mijn beroep,
maar ben vooral druk met studie. Dat neemt veel tijd in beslag. Heb op
het moment geen nieuwe aanwas, dus ik heb wat vaste klanten een paar
keer per maand. Eentje wil een trio gaan doen met een ander meisje, en
ik hoop dat het niet zo'n teleurstellende ervaring wordt als de vorige
keer. Als het goed is ga ik volgende week uit eten met mijn klant, maar
de datum voor dat uitje wordt steeds opgeschoven. Ik laat wel weten hoe
alles was.
Vorige week had ik een klant die ik al eerder had gehad. Erg aardige en
vriendelijke man, maar een complete halve gare in bed. De aandacht is
natuurlijk leuk, en ik moet bekennen dat naar mezelf kijken in de
spiegel wel grappig was.
Wild Thing, blij te lezen dat je weer veilig terug bent gekomen.
Vervelend dat ze vragen naar condooms op de luchthaven. Dat gaat ze
toch geen donder aan?
Jenniefer, interessant om jouw ervaringen te lezen. Je klinkt als
iemand die haar werk goed doet en daar heb ik respect voor. Een goede
werkethiek is overal belangrijk.
Natalya, ook ik ben niet geneigd om samen te werken met de
Oost-blok-import. Teveel meiden die onder de prijs werken en aan
onveilige seks doen. Zij besmetten de klanten voor ons. Inderdaad
moedig om hier je opkomst te maken. Als je meer wilt posten ben je
welkom. Extra ervaringen zijn altijd leerzaam.
Ik ben ondertussen nog steeds op kleine schaal bezig met mijn beroep,
maar ben vooral druk met studie. Dat neemt veel tijd in beslag. Heb op
het moment geen nieuwe aanwas, dus ik heb wat vaste klanten een paar
keer per maand. Eentje wil een trio gaan doen met een ander meisje, en
ik hoop dat het niet zo'n teleurstellende ervaring wordt als de vorige
keer. Als het goed is ga ik volgende week uit eten met mijn klant, maar
de datum voor dat uitje wordt steeds opgeschoven. Ik laat wel weten hoe
alles was.
Vorige week had ik een klant die ik al eerder had gehad. Erg aardige en
vriendelijke man, maar een complete halve gare in bed. De aandacht is
natuurlijk leuk, en ik moet bekennen dat naar mezelf kijken in de
spiegel wel grappig was.
maandag 27 november 2006 om 12:22
quote:
Ik weet dat mijn vriend niet geheel tevreden is over ons seksleven. Ik wil te weinig en in het begin had ik moeite om er van te genieten. Dat is nu overigens wel betert. Maar goed, ik heb wel eens tegen hem gezegd dat hij anders naar de hoeren/prostituee moet gaan. ( Niet dat ik nu weet of ik dat zou trekken). Hij zegt dat hij dat niet wilt en hij is ook altijd wel eerlijk geweest over zijn onvrede over ons seksleven. Nu geeft hij wel aan minder moeite mee te hebben (het went voor hem om minder seks te hebben).Ik zie liever dat hij seks heeft met een hoer/prostituee/escortgirl, dan met iemand die hij ontmoet met stappen ofzo.ik dnek altijd mijn vriend gata niet naar de hoeren, zonder dta ik het weet. Toch twijfel ik daar wel eens aan, als ik hoor hoeveel mannen er naartoe gaan.
Ik weet niet of hij er behoefte aan heeft hoor. Ik weet dat hij iedere dag wil en iedere dag wel paar x zou kunnen. Nu geeft hij wel aan dat het iets minder is geworden, omdat hij bij mij heel veel andere dingen ervoor terug krijgt. Ik weet dat ik hem het niet iedere dag kan geven. ik wil het ook alleen maar doen als het voor mij goed voelt en meestal is dit in het weekend. (gemiddeld 2a3 x per week). Hey Bagel,
Vind het knap van je dat je voor de mogelijkheid openstaat en je vriend dit gunt.
Wat betreft geslachtsziekten: laat hem, áls hij naar een prostituee gaat, bij álle handelingen een condoom gebruiken. Zo is het risico tot het absolute minimum beperkt. Als hij je respecteert (en dat doet hij volgens mij, net als jij hem respecteert) gaat hij hier volledig mee akkoord.
Wat betreft dat trio: Ik zou zeggen dat het beter is dat je een escortdame laat komen. Misschien niet in je eigen huis (is misschien te confronterend jouw kerel o.a. met een ander meisje in jullie bed bezig te zien), maar in een hotelkamer. Arriveer een tijdje vantevoren om te wennen aan de omgeving, maak je mooi op, dat soort dingen. Ik zou wel gebruik maken van een 'high-class bureau', dit vanwege de meestal professionelere aanpak van de meisjes. Het is niet goedkoop, zeker niet voor een nacht. Misschien volstaat twee uur ook wel?
Nou succes en laat maar weten hoe het gaat/gegaan is!
Ik weet niet of hij er behoefte aan heeft hoor. Ik weet dat hij iedere dag wil en iedere dag wel paar x zou kunnen. Nu geeft hij wel aan dat het iets minder is geworden, omdat hij bij mij heel veel andere dingen ervoor terug krijgt. Ik weet dat ik hem het niet iedere dag kan geven. ik wil het ook alleen maar doen als het voor mij goed voelt en meestal is dit in het weekend. (gemiddeld 2a3 x per week). Hey Bagel,
Vind het knap van je dat je voor de mogelijkheid openstaat en je vriend dit gunt.
Wat betreft geslachtsziekten: laat hem, áls hij naar een prostituee gaat, bij álle handelingen een condoom gebruiken. Zo is het risico tot het absolute minimum beperkt. Als hij je respecteert (en dat doet hij volgens mij, net als jij hem respecteert) gaat hij hier volledig mee akkoord.
Wat betreft dat trio: Ik zou zeggen dat het beter is dat je een escortdame laat komen. Misschien niet in je eigen huis (is misschien te confronterend jouw kerel o.a. met een ander meisje in jullie bed bezig te zien), maar in een hotelkamer. Arriveer een tijdje vantevoren om te wennen aan de omgeving, maak je mooi op, dat soort dingen. Ik zou wel gebruik maken van een 'high-class bureau', dit vanwege de meestal professionelere aanpak van de meisjes. Het is niet goedkoop, zeker niet voor een nacht. Misschien volstaat twee uur ook wel?
Nou succes en laat maar weten hoe het gaat/gegaan is!
dinsdag 28 november 2006 om 14:34
Hey Bagel,
Spannend voor je, en inderdaad heel bijzonder dat je dit voor je man wilt doen. Doe het echt alleen als jij er klaar voor bent en het echt wilt, en denk vooraf vooral na over wat je echt niet wilt!
Je zou inderdaad (goede tip van Persephone) eens kunnen kijken bij een duurder bureau (bv Allure, Yantra, Women of the World) in Amsterdam. Deze meisjes zijn vaak gewend om een gesprekje te voeren of een inleiding te nemen. Zij hebben per avond ook maar één of als het gek gaat twee klanten. Laat het maar horen als je vragen hebt. Succes!
Spannend voor je, en inderdaad heel bijzonder dat je dit voor je man wilt doen. Doe het echt alleen als jij er klaar voor bent en het echt wilt, en denk vooraf vooral na over wat je echt niet wilt!
Je zou inderdaad (goede tip van Persephone) eens kunnen kijken bij een duurder bureau (bv Allure, Yantra, Women of the World) in Amsterdam. Deze meisjes zijn vaak gewend om een gesprekje te voeren of een inleiding te nemen. Zij hebben per avond ook maar één of als het gek gaat twee klanten. Laat het maar horen als je vragen hebt. Succes!
donderdag 30 november 2006 om 13:09
Bagel ik denk dat je eerst eens goed na moet denken
of je wel wil dat je partner dit doet.
Het is jammer dat hij ontevreden is over jullie sexleven.
Maar heel goed dat jullie er over kunnen praten.
De meeste vrouwen hebben niet de behoefte om elke dag sex te hebben.
Tenminste dit is meestal alleen in het begin van je relatie zo.
Als je hem naar een escort laat gaan kan hij dit toch ook niet doen
op elke dag dat hij zin heeft?Wordt dan veel te kostbaar.
En misschien kijgt hij de smaak te pakken en wordt het een echte hoerenloper.Wel lief van je dat je zoveel om hem geeft dat je hem dit gunt.
Twee dagen gewerkt en het was lekker druk.
gister waren er heel veel moeilijke en zeurende klanten.
Bij de een ging de telefoon terwijl ik hem aan het pijpen was.
zijn vriendin wou de ruzie goed maken en bleef steeds bellen
om hem te vragen om meteen te komen om het goed te maken.
Moest blijven pijpen van hem terwijl hij haar geruststelde.Ik kom er zo aan
schatje dan praten we erover.
Toen hij klaar was gaf hij aan dat hij het niet pikte als ze hem een grote mond gaf.Het was haar eigen schuld dat hij dan sex met een ander ging hebben.Een uurtje later bijna het zelfde geval.Deze vriendin was op vakantie
gegaan en durfde zo maar te gaan stappen zonder hem.Dus vondt hij dat
hij maar eens voorzichzelf moest zorgen.Misselijkmakend zijn die mannen.
Weer een ander kwam uit een vergadering en moest over twee uur weer werken.In plaats van naar huis te gaan ging hij liever languit op het bed liggen om zichzelf eens goed te laten verwennen.Lekkere massage daarna
maar hij bleef wel zeuren of het parfum vrij was en ik geen lipstick op had.
Zin in ruzie had hij niet.Tja ik kan me zo goed voorstellen dat de dames van deze heren totaal geen zin hebben in sex met deze mannen.voor de dames in kwestie zal er niet veel te genieten zijn.Voorzichtig een beetje proberen te sturen dat ze er ook zelf aan moeten werken om de relatie spannend
te houden.Maar dat is gepraat tegen dovemans oren.Verder nog een man gehad voor twee uur die te dronken was om iets te doen.Nadat hij drie keer het condoom had verwijderd heb ik hem er uit gezet.Gelukkig gaat dit maar heel zelden zo.vaak als er een vervelende man komt blijven ze komen.
een ander wou een collega ruilen want boven vondt hij dat het niet goed klikte.Nadat hem vriendelijk werdt uitgelegd dat hij niet in een warenhuis
was heeft hij zin tijd toch maar afgemaakt.Hopelijk zijn er de rest van de week wat simpelere klanten.
of je wel wil dat je partner dit doet.
Het is jammer dat hij ontevreden is over jullie sexleven.
Maar heel goed dat jullie er over kunnen praten.
De meeste vrouwen hebben niet de behoefte om elke dag sex te hebben.
Tenminste dit is meestal alleen in het begin van je relatie zo.
Als je hem naar een escort laat gaan kan hij dit toch ook niet doen
op elke dag dat hij zin heeft?Wordt dan veel te kostbaar.
En misschien kijgt hij de smaak te pakken en wordt het een echte hoerenloper.Wel lief van je dat je zoveel om hem geeft dat je hem dit gunt.
Twee dagen gewerkt en het was lekker druk.
gister waren er heel veel moeilijke en zeurende klanten.
Bij de een ging de telefoon terwijl ik hem aan het pijpen was.
zijn vriendin wou de ruzie goed maken en bleef steeds bellen
om hem te vragen om meteen te komen om het goed te maken.
Moest blijven pijpen van hem terwijl hij haar geruststelde.Ik kom er zo aan
schatje dan praten we erover.
Toen hij klaar was gaf hij aan dat hij het niet pikte als ze hem een grote mond gaf.Het was haar eigen schuld dat hij dan sex met een ander ging hebben.Een uurtje later bijna het zelfde geval.Deze vriendin was op vakantie
gegaan en durfde zo maar te gaan stappen zonder hem.Dus vondt hij dat
hij maar eens voorzichzelf moest zorgen.Misselijkmakend zijn die mannen.
Weer een ander kwam uit een vergadering en moest over twee uur weer werken.In plaats van naar huis te gaan ging hij liever languit op het bed liggen om zichzelf eens goed te laten verwennen.Lekkere massage daarna
maar hij bleef wel zeuren of het parfum vrij was en ik geen lipstick op had.
Zin in ruzie had hij niet.Tja ik kan me zo goed voorstellen dat de dames van deze heren totaal geen zin hebben in sex met deze mannen.voor de dames in kwestie zal er niet veel te genieten zijn.Voorzichtig een beetje proberen te sturen dat ze er ook zelf aan moeten werken om de relatie spannend
te houden.Maar dat is gepraat tegen dovemans oren.Verder nog een man gehad voor twee uur die te dronken was om iets te doen.Nadat hij drie keer het condoom had verwijderd heb ik hem er uit gezet.Gelukkig gaat dit maar heel zelden zo.vaak als er een vervelende man komt blijven ze komen.
een ander wou een collega ruilen want boven vondt hij dat het niet goed klikte.Nadat hem vriendelijk werdt uitgelegd dat hij niet in een warenhuis
was heeft hij zin tijd toch maar afgemaakt.Hopelijk zijn er de rest van de week wat simpelere klanten.
donderdag 30 november 2006 om 13:17
Ik vind niet dat de topbureaus beter zijn. Vaak kunnen ze meer maken
bij de klant vanwege hun goede naam, en de meisjes zijn niet veel beter
dan bij een willekeurig bureau. Je moet wel een beetje in het hogerer
segment zitten om het ergste te ontlopen, maar een topbureau hoeft echt
niet.
Als mijn vriend naar een meisje gaat, hebben we afgesproken dat hij
neuken en pijpen met condoom doet, en een beflapje gebruikt als hij
beft. En niet zoenen! Dan ben ik er wel gerust op. Ik ga immers ook met
hem onveilig naar bed. Ik moet ook op mezelf passen.
De klant waar ik het in mijn vorige bericht over had bleek zich best
vermaakt te hebben vorige keer, ook al klaagde hij aanhoudend. Gekke
vent. Hij is alweer niet klaargekomen.
Gisteren had ik een klant met een kinderpikkie. Gewoon een normale
kerel om te zien, alleen een wat glad gezicht. Hij bleek helemaal geen
lichaamshaar te hebben, en hij had een heel klein tuitje als penis. Ik
moest het condoom over zijn balletjes heentrekken om het vast te
houden. Raar gevoel, hij was zo klein dat ik hem nauwelijks voelde en
hij kon ook niet hard bewegen omdat hij gevoelig was. Het was bijna
alsof ik gebeft werd. Klant uit omgeving Amstelveen. Iemand anders
ervaring mee? Ik weet niet wat ik met hem aanmoet.
Ik vind dat werken zonder condoom wettelijk verboden moet worden.
Misschien wordt het dan beter in onze business. Alle partijen zouden er
blij mee moeten zijn. Bescherming van de meisjes, bescherming van de
klanten.
Ik heb een soort van ruzie gehad met mijn vriend. Hij wil dat we vaker
intiem vrijen, met een uitgebreid voorspel, veel liefkozingen en
praten. Dat doen we af en toe wel, maar ik scheid liever de intimiteit
van de seks. Ik kan me tijdens de seks toch niet echt op de intimiteit
concentreren. Volgens hem hebben we te vaak "koude seks." Hij bedoelt
daarmee dat de seks die we hebben van zijn kant intiem is, maar dat ik
het gewoon als lekker bevredigen van iets lichamelijks zie. Hij vindt
vier keer per week ook teveel, maar als ik minder dan zoveel met hem
vrij, word ik rusteloos en ontevreden. Hij wil na het knuffelen en
liefkozen op de bank vaak vrijen, en daar ben ik dan helemaal niet voor
in de stemming, maar hij ziet de seks die we hebben als dat hij te hard
moet werken. Hij wijt ons probleem aan de prostitutie, en hij wil dat
ik ermee stop. Hebben de andere meiden hier ook problemen hiermee? Of
is dat echt iets van ons twee?
niet.
klanten.
concentreren. Volgens hem hebben we te vaak "koude seks." Hij bedoelt
in de stemming, maar hij ziet de seks die we hebben als dat hij te hard
moet werken. Hij wijt ons probleem aan de prostitutie, en hij wil dat
zaterdag 2 december 2006 om 00:47
quote:
niet.
Ik denk dat ook dames die voor zichzelf werken goede kwaliteit
escorts kunnen zijn. Een bureau garandeert geen kwaliteit, zoals op
hookers valt te lezen. Misschien handig om even te kijken bij kinky of
andere sites en de dames in kwestie eens te mailen? Dat geeft al een
goede indruk.
Heel verstandig. Weet hij ook hoe wratten en herpes eruit zien?
Dat gebeurt bij mij ook wel eens. Maar dat heeft niets te maken met wel of niet terugkomen heb ik gemerkt.
Ik heb hem nog nooit gehad. Succes.
klanten.
concentreren.
Dat herken ik wel. Ik heb ook het idee dat ik daardoor kritischer naar mijn vriend toe wordt.
Volgens hem hebben we te vaak "koude seks." Hij bedoelt
in de stemming,
Dat ken ik heel goed. Intimiteit en knuffelen doen mijn zin in seks
verdwijnen. Dan ben ik bezig met intiem zijn en ben ik even niet geil.
maar hij ziet de seks die we hebben als dat hij te hard
moet werken.
Misschien moet hij dat ook wel? Mijn vriend klaagt er ook over sinds
ik escort doe. Hij vind mij veel kritischer dan tevoren en vindt dat ik
teveel klaag. Ik vind het op mijn beurt moeilijk om niet op zijn
minpunten te letten tijdens de seks, omdat hij een paar dingen heeft
waar ik best op afknap. Ik heb sowieso moeite met dingen positief te
zien, ook bij mezelf.
Wat ik heb gemerkt , is dat door de escort mijn vriend van zijn
voetstuk gevallen is. Voor en tijdens mijn vriendje had ik ervaringen
met mannen die allemaal slechter waren dan hij. Dat kwam
gedeeltelijk door het fysieke en technische aspect, maar ook omdat ik
het gevoel had dat ik mijn seksualiteit alleen kwijt kon bij mijn
vriend. Bij andere mannen speelde ik een rol en was ik vooral met hen
bezig. Bij mijn vriend was ik veel meer mezelf.
Toen ik escort ging doen is mijn seksualiteit veel meer die van een
vrouw geworden in plaats van van een meisje (zo zie ik het tenminste).
Ik merkte dat ik veel meer mijn seksualiteit kwijt kon bij mannen
waar ik emotioneel geen band mee had. En daardoor kon ik ook goede
ervaringen met mannen hebben. Bij mijn klanten speel ik ook wel een
rol, maar hoef ik in elk geval niet te doen alsof ik van ze houd.
En de rol van wilde stoeipoes is gewoon een kant van me die normaliter
niet zo naar buiten komt. Het is niet iets wat ik moet forceren.
Door de seks met mijn klanten zie ik mijn vriend niet meer als de enige
die me kan bevredigen . Ik heb ook veel minder zin in intieme
seks. Ik wil gewoon seks, de intimiteit is bij mij ook iets wat komt
als een man me echt goed kan bevredigen. Ik heb het soms ook bij
klanten, maar dat ontwikkel ik niet. Als mijn vriend me goed bevredigt
geef ik het gevoel de vrije teugel en houd ik veel van hem. Als ik
minder met hem seks of niet bevredigd raak houd ik ook van hem, maar op
een andere manier. Niet minder, want ik wil hem nog steeds niet kwijt,
maar meer als familie.
Het zou best kunnen dat jouw vriend echt hard moet werken en hij
meer tegen elkaar aan wil liggen en jouw lichaam wil voelen, en jij
gewoon bevredigd wil worden. Doordat hij zo hard werkt voelt hij zich
misschien meer een dekhengst die niet goed presteert dan je vriendje,
waar je van houdt en waar je intiem mee wilt zijn. En dan wordt seks
werken, en dat is hij niet gewend, in tegenstelling tot ons. Is maar
een theorie.
Misschien heeft je vriend ook wel last van zijn ego. Ik denk dat je
behoorlijk veeleisend bent en daar kan hij onzeker van worden. Mijn
vriendje had dat in elk geval en heeft dat nog steeds af en toe. Ik heb
hem duidelijk gemaakt dat hij misschien niet perfect is, maar dat hij
een hoop eigenschappen gecombineerd heeft waar geen enkele man aan zal
kunnen tippen.
Bij m
Hij wijt ons probleem aan de prostitutie, en hij wil dat
Ik ben door prostitutie qua seks gegroeid. Het heeft er bij mij altijd
al ingezeten, maar door prostitutie zijn dingen zich gaan ontwikkelen
die voorheen totaal niet ontwikkeld waren, hoewel latent aanwezig. Dus
voor mij is de prostitutie wel een katalisator geweest. Maar het heeft
mijn persoonlijkheid niet veranderd.
niet.
Ik denk dat ook dames die voor zichzelf werken goede kwaliteit
escorts kunnen zijn. Een bureau garandeert geen kwaliteit, zoals op
hookers valt te lezen. Misschien handig om even te kijken bij kinky of
andere sites en de dames in kwestie eens te mailen? Dat geeft al een
goede indruk.
Heel verstandig. Weet hij ook hoe wratten en herpes eruit zien?
Dat gebeurt bij mij ook wel eens. Maar dat heeft niets te maken met wel of niet terugkomen heb ik gemerkt.
Ik heb hem nog nooit gehad. Succes.
klanten.
concentreren.
Dat herken ik wel. Ik heb ook het idee dat ik daardoor kritischer naar mijn vriend toe wordt.
Volgens hem hebben we te vaak "koude seks." Hij bedoelt
in de stemming,
Dat ken ik heel goed. Intimiteit en knuffelen doen mijn zin in seks
verdwijnen. Dan ben ik bezig met intiem zijn en ben ik even niet geil.
maar hij ziet de seks die we hebben als dat hij te hard
moet werken.
Misschien moet hij dat ook wel? Mijn vriend klaagt er ook over sinds
ik escort doe. Hij vind mij veel kritischer dan tevoren en vindt dat ik
teveel klaag. Ik vind het op mijn beurt moeilijk om niet op zijn
minpunten te letten tijdens de seks, omdat hij een paar dingen heeft
waar ik best op afknap. Ik heb sowieso moeite met dingen positief te
zien, ook bij mezelf.
Wat ik heb gemerkt , is dat door de escort mijn vriend van zijn
voetstuk gevallen is. Voor en tijdens mijn vriendje had ik ervaringen
met mannen die allemaal slechter waren dan hij. Dat kwam
gedeeltelijk door het fysieke en technische aspect, maar ook omdat ik
het gevoel had dat ik mijn seksualiteit alleen kwijt kon bij mijn
vriend. Bij andere mannen speelde ik een rol en was ik vooral met hen
bezig. Bij mijn vriend was ik veel meer mezelf.
Toen ik escort ging doen is mijn seksualiteit veel meer die van een
vrouw geworden in plaats van van een meisje (zo zie ik het tenminste).
Ik merkte dat ik veel meer mijn seksualiteit kwijt kon bij mannen
waar ik emotioneel geen band mee had. En daardoor kon ik ook goede
ervaringen met mannen hebben. Bij mijn klanten speel ik ook wel een
rol, maar hoef ik in elk geval niet te doen alsof ik van ze houd.
En de rol van wilde stoeipoes is gewoon een kant van me die normaliter
niet zo naar buiten komt. Het is niet iets wat ik moet forceren.
Door de seks met mijn klanten zie ik mijn vriend niet meer als de enige
die me kan bevredigen . Ik heb ook veel minder zin in intieme
seks. Ik wil gewoon seks, de intimiteit is bij mij ook iets wat komt
als een man me echt goed kan bevredigen. Ik heb het soms ook bij
klanten, maar dat ontwikkel ik niet. Als mijn vriend me goed bevredigt
geef ik het gevoel de vrije teugel en houd ik veel van hem. Als ik
minder met hem seks of niet bevredigd raak houd ik ook van hem, maar op
een andere manier. Niet minder, want ik wil hem nog steeds niet kwijt,
maar meer als familie.
Het zou best kunnen dat jouw vriend echt hard moet werken en hij
meer tegen elkaar aan wil liggen en jouw lichaam wil voelen, en jij
gewoon bevredigd wil worden. Doordat hij zo hard werkt voelt hij zich
misschien meer een dekhengst die niet goed presteert dan je vriendje,
waar je van houdt en waar je intiem mee wilt zijn. En dan wordt seks
werken, en dat is hij niet gewend, in tegenstelling tot ons. Is maar
een theorie.
Misschien heeft je vriend ook wel last van zijn ego. Ik denk dat je
behoorlijk veeleisend bent en daar kan hij onzeker van worden. Mijn
vriendje had dat in elk geval en heeft dat nog steeds af en toe. Ik heb
hem duidelijk gemaakt dat hij misschien niet perfect is, maar dat hij
een hoop eigenschappen gecombineerd heeft waar geen enkele man aan zal
kunnen tippen.
Bij m
Hij wijt ons probleem aan de prostitutie, en hij wil dat
Ik ben door prostitutie qua seks gegroeid. Het heeft er bij mij altijd
al ingezeten, maar door prostitutie zijn dingen zich gaan ontwikkelen
die voorheen totaal niet ontwikkeld waren, hoewel latent aanwezig. Dus
voor mij is de prostitutie wel een katalisator geweest. Maar het heeft
mijn persoonlijkheid niet veranderd.
zondag 3 december 2006 om 12:07
Ik denk dat veel prostituees een wat 'mannelijke' kijk op seks hebben. Ik kan dit werk doen omdat ik seks en intimiteit kan (en wíl) scheiden, dus dat lijkt mij de meest logische oorzaak-gevolgrelatie. Werken in de prostitutie versterkt dit gevoel wel, maar veroorzaakt het m.i. níet.
De nacht (13 uur) die ik heb doorgebracht met een klant was vreselijk. Wát een stomme vent, en het valt me bijzonder zwaar zolang te acteren. Want we hebben niet geslapen (een poging gedaan gedurende 3 uur), ik kan sowieso al niet ontspannen als er iemand bij mij in bed ligt en als die iemand een dikke, snurkende vent is die in zijn slaap mij wil vasthouden, dan al helemáál niet. Hij is maar 1 keer klaargekomen (ik heb hem klaargepijpt, hij was nogal verbaasd dat ik zijn sperma niet in mijn mond wilde hebben) en kon 'm weer niet omhoog houden tijdens de daad. Verder heeft deze man op verschillende gebieden écht een plaat voor z'n kop en door z'n onsubtiele en stupide opmerkingen voel ik me nog vaak niet gerespecteerd ook. Het bureau had het qua prijs op een akkoordje gegooid, en het voelde echt alsof ik veel te weinig had verdiend. Hij is overigens weg van me (en dat begrijp ik niet, want ik kan mijn irritatie soms helemaal niet meer verbergen) en had het bureau alweer gevraagd of ik soms beschikbaar was voor de hele nacht met Kerst. Dat heb ik maar afgeslagen; moet eerst herladen voor ik weer een ganse nacht met die vent kan doorbrengen.
De nacht (13 uur) die ik heb doorgebracht met een klant was vreselijk. Wát een stomme vent, en het valt me bijzonder zwaar zolang te acteren. Want we hebben niet geslapen (een poging gedaan gedurende 3 uur), ik kan sowieso al niet ontspannen als er iemand bij mij in bed ligt en als die iemand een dikke, snurkende vent is die in zijn slaap mij wil vasthouden, dan al helemáál niet. Hij is maar 1 keer klaargekomen (ik heb hem klaargepijpt, hij was nogal verbaasd dat ik zijn sperma niet in mijn mond wilde hebben) en kon 'm weer niet omhoog houden tijdens de daad. Verder heeft deze man op verschillende gebieden écht een plaat voor z'n kop en door z'n onsubtiele en stupide opmerkingen voel ik me nog vaak niet gerespecteerd ook. Het bureau had het qua prijs op een akkoordje gegooid, en het voelde echt alsof ik veel te weinig had verdiend. Hij is overigens weg van me (en dat begrijp ik niet, want ik kan mijn irritatie soms helemaal niet meer verbergen) en had het bureau alweer gevraagd of ik soms beschikbaar was voor de hele nacht met Kerst. Dat heb ik maar afgeslagen; moet eerst herladen voor ik weer een ganse nacht met die vent kan doorbrengen.
maandag 4 december 2006 om 15:05
Nee dat gevoel ken ik niet.
Wel dat het niet meer is zo als vroeger
toen zaten we hele dagen te knuffelen.
Maar ik ben een echt knuffeldier en mijn
partner is meer van schuif hem er maar in.
Meer zoals in een pornofilm.Dat vindt ik wel
eens leuk maar ik houd meer van lange uitputtende sessies waarbij
geen plekje overgeslagen wordt.
Door mijn wek ben ik erg ervaren maar kan ook ontzettend goed
van wild naar teder en van schunnige sex naar zachte tedere sex.
Juist op mijn werk schakel ik al mijn gevoelens uit waar de klant
niets van merkt.Neem het ook niet mee naar huis.
Gelukkig heeft een aantal gesprekken met mijn partner het
opgeleverd dat hij snapt dat ik meer behoefte heb aan veel
meer dan een potje neuken.En dat gaat goed.
Kuffelen en strelen op mij werk vindt ik moeilijk.Ook ik kan sex los
koppelen maar niet in de thuissituatie.Wel heb ik als ik veel werk
even geen behoefte aan sex.Wil ik een dagje lekker ontspannen.
Maar ik heb natuurlijk ook best veel klanten vergeleken bij escort
dames.Alleen gister al een stuk of twaalf.
een hele nacht zou ik ook niet kunnen na een paar uur wordt ik al
chagerijnig en ben ik een klant spuugzat.
Wel dat het niet meer is zo als vroeger
toen zaten we hele dagen te knuffelen.
Maar ik ben een echt knuffeldier en mijn
partner is meer van schuif hem er maar in.
Meer zoals in een pornofilm.Dat vindt ik wel
eens leuk maar ik houd meer van lange uitputtende sessies waarbij
geen plekje overgeslagen wordt.
Door mijn wek ben ik erg ervaren maar kan ook ontzettend goed
van wild naar teder en van schunnige sex naar zachte tedere sex.
Juist op mijn werk schakel ik al mijn gevoelens uit waar de klant
niets van merkt.Neem het ook niet mee naar huis.
Gelukkig heeft een aantal gesprekken met mijn partner het
opgeleverd dat hij snapt dat ik meer behoefte heb aan veel
meer dan een potje neuken.En dat gaat goed.
Kuffelen en strelen op mij werk vindt ik moeilijk.Ook ik kan sex los
koppelen maar niet in de thuissituatie.Wel heb ik als ik veel werk
even geen behoefte aan sex.Wil ik een dagje lekker ontspannen.
Maar ik heb natuurlijk ook best veel klanten vergeleken bij escort
dames.Alleen gister al een stuk of twaalf.
een hele nacht zou ik ook niet kunnen na een paar uur wordt ik al
chagerijnig en ben ik een klant spuugzat.
donderdag 7 december 2006 om 00:32
Wild Thing, hoe is het nu met jou en je vriend? Heb je nog nieuwe
inzichten opgedaan in de tussentijd? Ik ben erg benieuwd naar je ideen.
Ik heb aan de hand van wat ik hier heb opgeschreven en de opmerkingen
van Wild Thing en Jennifer eens nagedacht en mijn seksleven een beetje
aangepast. Nu ben ik tijdens seks met mijn vriend wat meer met seks
bezig, en wat minder met hoeveel ik van hem houd. Knuffelen en
liefhebben doe ik op een ander moment. Het werkt goed moet ik zeggen.
Maakt ook dingen als wat snellere seks mogelijk, en dus vaker! Ik vind
dit wel een concept dat ik met beleid kan gaan uitwerken. Kijken waar
de juiste balans ligt tussen urenlange knuffelsessies met een beetje
vannilleseks en hardcore ram-m-r-maar-in-actie.
inzichten opgedaan in de tussentijd? Ik ben erg benieuwd naar je ideen.
Ik heb aan de hand van wat ik hier heb opgeschreven en de opmerkingen
van Wild Thing en Jennifer eens nagedacht en mijn seksleven een beetje
aangepast. Nu ben ik tijdens seks met mijn vriend wat meer met seks
bezig, en wat minder met hoeveel ik van hem houd. Knuffelen en
liefhebben doe ik op een ander moment. Het werkt goed moet ik zeggen.
Maakt ook dingen als wat snellere seks mogelijk, en dus vaker! Ik vind
dit wel een concept dat ik met beleid kan gaan uitwerken. Kijken waar
de juiste balans ligt tussen urenlange knuffelsessies met een beetje
vannilleseks en hardcore ram-m-r-maar-in-actie.
donderdag 7 december 2006 om 10:19
Ik wil toch even een lans breken voor Crosswind.
Ik heb zelf weer de nodige onzin dingen voorbij zien komen en wil daar graag nog een keer op reageren.
Ten eerste, Persephone betaalt geen belasting. Dat vind ik nogal a-sociaal, en zegt denk ik ook wel wat over haar instelling. Als jullie willen dat men dit als een normaal beroep ziet betaal je dus OOK belasting, punt uit. Niet van twee walletjes willen eten.
Ten tweede, de loser-mentaliteit van kerels blijft mij verbazen. Dat ze telkens maar weer denken dat het meisje echt geil is en dat ze het zo goed doen en bla bla bla. Leef je eens in in zo'n vrouw denk ik dan.
Ten derde, ik blijf er van overtuigd dat het vele snelle geld DE nummer 1 reden is dat jullie dit werk doen. Prima, niets mis mee, maar dan inderdaad niet piepen over de slechte kanten van het werk. Dan had je maar moeten gaan studeren en eindigen in een hoge baan waar je immers NIET met die smerige kant te maken hebt. Overigens vind ik het een uitermate verspilling van talent dat een intelligent iemand als Persephone dit werk sowieso al doet maar goed, dat is haar keuze.
En tot slot, JA, jullie zijn allemaal lieve en minder lieve geldwolfjes. Maar geef dat dan ook toe, en doe niet net alsof andere redenen je tot dit werk hebben geleid. Dat vele snelle geld is blijkbaar ZO belangrijk dat jullie de toch wel redelijk extreme stap hebben gemaakt om je door 10.000 man uit te laten wonen.
En nee, ik ben geen vrouwenhater maar een man met een extreem goede kijk op de wereld. En een keer of zes per jaar lig ik zelf met een lekker jong ding zoals jullie te raggen en ik vind het heerlijk! Ik zou het niet willen missen.
Ik heb zelf weer de nodige onzin dingen voorbij zien komen en wil daar graag nog een keer op reageren.
Ten eerste, Persephone betaalt geen belasting. Dat vind ik nogal a-sociaal, en zegt denk ik ook wel wat over haar instelling. Als jullie willen dat men dit als een normaal beroep ziet betaal je dus OOK belasting, punt uit. Niet van twee walletjes willen eten.
Ten tweede, de loser-mentaliteit van kerels blijft mij verbazen. Dat ze telkens maar weer denken dat het meisje echt geil is en dat ze het zo goed doen en bla bla bla. Leef je eens in in zo'n vrouw denk ik dan.
Ten derde, ik blijf er van overtuigd dat het vele snelle geld DE nummer 1 reden is dat jullie dit werk doen. Prima, niets mis mee, maar dan inderdaad niet piepen over de slechte kanten van het werk. Dan had je maar moeten gaan studeren en eindigen in een hoge baan waar je immers NIET met die smerige kant te maken hebt. Overigens vind ik het een uitermate verspilling van talent dat een intelligent iemand als Persephone dit werk sowieso al doet maar goed, dat is haar keuze.
En tot slot, JA, jullie zijn allemaal lieve en minder lieve geldwolfjes. Maar geef dat dan ook toe, en doe niet net alsof andere redenen je tot dit werk hebben geleid. Dat vele snelle geld is blijkbaar ZO belangrijk dat jullie de toch wel redelijk extreme stap hebben gemaakt om je door 10.000 man uit te laten wonen.
En nee, ik ben geen vrouwenhater maar een man met een extreem goede kijk op de wereld. En een keer of zes per jaar lig ik zelf met een lekker jong ding zoals jullie te raggen en ik vind het heerlijk! Ik zou het niet willen missen.
donderdag 7 december 2006 om 11:05
Ja natuurlijk doen wij het voor het geld. Dat is zo voor ons allemaal. Wij zeggen hier dat wij het voor geld doen ja maar ook voor onse keus. Wij vinden niet dat wij extreme keus hebben gemaakt voor de prostitutie. Wij vinden het een hele normale keus. Het is werk en niet de freakshow. Daarom vonden wij Crosswind vervelend.
donderdag 7 december 2006 om 11:31
Een beetje vreemd dat je een lans breekt voor de witwasser Crosswind en dan (de voor een hoge baan studerende) Persehone gaat verwijten dat ze geen belasting betaalt. Je zegt dat je geen vrouwenhater bent maar je bent wel bijzonder respectloos naar vrouwen toe als ik jouw stukje zo lees. Waarom mag je bijvoorbeeld niet "piepen" over de slechte kanten van je werk. Dat doet iedereen in elk beroep, en er is altijd ruimte voor verbetering, zeker in de prostitutie waar de belastingontvangende staat bijna niets voor je doet. Maar voor hoeren telt dit blijkbaar niet, die mogen van jou niet zeuren. En dat komt omdat jij op ze neerkijkt, het smerig en uitwonen vindt. Dat je zelf zes keer per jaar loopt te raggen geeft echter blijk van een goede kijk op de wereld? Flikker toch op, ik zou zeggen, ga zelf studeren zoals veel van de dames die hier posten, dan leer jij ook nog eens wat.
donderdag 7 december 2006 om 14:22
Persephone, wat vervelend dat je klant je de hele nacht lang heeft wakkergehouden. De meeste mannen kunnen dat niet. Als een man meer uithoudingsvermogen heeft dan ik dacht, en ik zie ervan komen dat ik pas laat kan gaan slapen, trek ik even alle stoppen los en maak hem in no time twee keertjes klaar. Haast elke man zal dan in slaap vallen. Als het dan nog niet is gelukt, vertel ik hem gewoon dat ik moe ben en moet slapen. Hij kan immers niet van me verwachten dat ik een slapeloze nacht heb. Hij krijgt wel waar voor zijn geld, maar ik laat me niet overwerken. Het klinkt alsof je hem misschien te persoonlijk bij je laat komen. Dat moet natuurlijk niet, want dan is de lol er snel af. Hou je professionele afstand, ook als je gaat slapen.
Jenniefer, misschien moet jij mijn vriend maar overnemen, want hij denkt er net zo over als jij! Ik ben toch iets anders van aard denk ik, en ik kon in het privehuis ook niet zo aarden. Ik ben teveel een draaikont denk ik. Ik heb respect voor je, dat je zo goed aardt in je werk.
Nessuna, leuk dat je experimenteert. Je moet natuurlijk nog wennen met je vriend, dus misschien moet je even wachten met 'andere seks' totdat hij weer lekker in zijn vel zit met zijn pik. Totdat hij gewend is moet je niet verwachten dat hij een steigerende hengst is. Daarna kan je er natuurlijk op los experimenteren. Denk je alleen niet dat je dezelfde problemen als ik tegen het lijf zal lopen?
Je schrijft dat snelle seks nu mogelijk is. Wat bedoel je daarmee? Minder emotievolle seks is juist makkelijk langer te maken. Je hoeft niet emotioneel de hele tijd geladen te zijn, dat vind ik wel plezierig.
Mijn vriend en ik hebben nog steeds ons ruzietje. Ik word een beetje moe van hem. Ik had een klant, de man is een van mijn favorieten. Hij is een doorgewinterde hoerenloper, die alle regeltjes kent, en nooit moeilijk doet. Hij wil geen kinky dingen, hij wil geen toneelstukjes, hij wil gewoon goed werk. Daarbij laat hij mij veel mijn gang gaan, en hij heeft een zalige pik. Ik kan heerlijk met hem tekeer gaan, en ik voel me ook seksueel dan erg bevredigd. Hij tipt ook altijd goed als ik mijn best heb gedaan. Na die klant kwam ik thuis, en ik was heel tevreden. Ik heb toen heel lief met mijn vriend gevrijd, lekker op de bank voor de televisie, en ik heb toen ook even met hem gesekst. Achteraf was het alweer niet goed. Hij vond dat ik lauw gereageerd had, terwijl ik zo gelukzalig van mijn klant terug was gekomen. Hij voelde zich aangetast. Ik werd boos, want ik vind dat ik best plezier mag hebben in mijn werk, en ik had hem net een plezier gedaan. Ik begrijp hem soms echt niet. Nu is hij weer zwijgzaam en teruggetrokken. Ik heb lekker eten voor hem gemaakt, daar zat hij met zijn vork in te porren alsof hij het niet wou. Toen heb ik hem in een impuls mee uit eten genomen naar een luxe restaurant. Gewoon om hem leuk te verrassen. We zitten daar, ik babbel tegen hem aan, en opeens sist hij dat ik met de ober flirt. Volslagen onwaar, hij was echt paranoide. We hebben ons gerecht afgemaakt, daarna is hij in de auto gaan zitten terwijl ik afrekende. Ik breng er begrip voor op dat mijn werk hem niet in de koude kleren gaat zitten, maar ik vind dat onbeleefd. Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit aan moet pakken. Hij wil ook opeens niet meer dat ik jongens huur. Nou heb ik toch niet veel keus daarin momenteel, maar ik vind het vreemd. Herkent iemand dit?
Wat worden er toch veel lansen gebroken op dit discussieforum. Gimmick, je laat het klinken alsof wij proberen te verhullen dat we het voor het geld doen. Allicht doen we het voor het geld! Het is zwaar werk, dat je niet gratis wilt doen. Maar het is gewoon werk. En als je je werk goed doet mag je daar best trots op zijn, of 'piepen' over de zware kanten ervan. Dat geldt voor een hoer net zo goed als voor een stratenmaker, een accountant, of een electricien. Ik betaal mijn belastingen, en Crosswind waarvoor je het hier opneemt draait diezelfde belasting juist een poot uit. Ik weet niet over wat voor onzindingen je het hier hebt, want de enige onzin die ik zie komt niet van de vakdames af. Als je echt iets te melden hebt ga ik daar gerust op in, maar hier maak je alleen een scene om niets.
Hoe gaat het eigenlijk met jou, Natalya?
Jenniefer, misschien moet jij mijn vriend maar overnemen, want hij denkt er net zo over als jij! Ik ben toch iets anders van aard denk ik, en ik kon in het privehuis ook niet zo aarden. Ik ben teveel een draaikont denk ik. Ik heb respect voor je, dat je zo goed aardt in je werk.
Nessuna, leuk dat je experimenteert. Je moet natuurlijk nog wennen met je vriend, dus misschien moet je even wachten met 'andere seks' totdat hij weer lekker in zijn vel zit met zijn pik. Totdat hij gewend is moet je niet verwachten dat hij een steigerende hengst is. Daarna kan je er natuurlijk op los experimenteren. Denk je alleen niet dat je dezelfde problemen als ik tegen het lijf zal lopen?
Je schrijft dat snelle seks nu mogelijk is. Wat bedoel je daarmee? Minder emotievolle seks is juist makkelijk langer te maken. Je hoeft niet emotioneel de hele tijd geladen te zijn, dat vind ik wel plezierig.
Mijn vriend en ik hebben nog steeds ons ruzietje. Ik word een beetje moe van hem. Ik had een klant, de man is een van mijn favorieten. Hij is een doorgewinterde hoerenloper, die alle regeltjes kent, en nooit moeilijk doet. Hij wil geen kinky dingen, hij wil geen toneelstukjes, hij wil gewoon goed werk. Daarbij laat hij mij veel mijn gang gaan, en hij heeft een zalige pik. Ik kan heerlijk met hem tekeer gaan, en ik voel me ook seksueel dan erg bevredigd. Hij tipt ook altijd goed als ik mijn best heb gedaan. Na die klant kwam ik thuis, en ik was heel tevreden. Ik heb toen heel lief met mijn vriend gevrijd, lekker op de bank voor de televisie, en ik heb toen ook even met hem gesekst. Achteraf was het alweer niet goed. Hij vond dat ik lauw gereageerd had, terwijl ik zo gelukzalig van mijn klant terug was gekomen. Hij voelde zich aangetast. Ik werd boos, want ik vind dat ik best plezier mag hebben in mijn werk, en ik had hem net een plezier gedaan. Ik begrijp hem soms echt niet. Nu is hij weer zwijgzaam en teruggetrokken. Ik heb lekker eten voor hem gemaakt, daar zat hij met zijn vork in te porren alsof hij het niet wou. Toen heb ik hem in een impuls mee uit eten genomen naar een luxe restaurant. Gewoon om hem leuk te verrassen. We zitten daar, ik babbel tegen hem aan, en opeens sist hij dat ik met de ober flirt. Volslagen onwaar, hij was echt paranoide. We hebben ons gerecht afgemaakt, daarna is hij in de auto gaan zitten terwijl ik afrekende. Ik breng er begrip voor op dat mijn werk hem niet in de koude kleren gaat zitten, maar ik vind dat onbeleefd. Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit aan moet pakken. Hij wil ook opeens niet meer dat ik jongens huur. Nou heb ik toch niet veel keus daarin momenteel, maar ik vind het vreemd. Herkent iemand dit?
Wat worden er toch veel lansen gebroken op dit discussieforum. Gimmick, je laat het klinken alsof wij proberen te verhullen dat we het voor het geld doen. Allicht doen we het voor het geld! Het is zwaar werk, dat je niet gratis wilt doen. Maar het is gewoon werk. En als je je werk goed doet mag je daar best trots op zijn, of 'piepen' over de zware kanten ervan. Dat geldt voor een hoer net zo goed als voor een stratenmaker, een accountant, of een electricien. Ik betaal mijn belastingen, en Crosswind waarvoor je het hier opneemt draait diezelfde belasting juist een poot uit. Ik weet niet over wat voor onzindingen je het hier hebt, want de enige onzin die ik zie komt niet van de vakdames af. Als je echt iets te melden hebt ga ik daar gerust op in, maar hier maak je alleen een scene om niets.
Hoe gaat het eigenlijk met jou, Natalya?
donderdag 7 december 2006 om 16:00
En Gimmick, waarom werk jij? Voor zelfontplooiing en persoonlijke groei, of tóch voor de centjes? 98% van de mensen maakt er een combinatie van redenen van, maar zouden hun kantoorbaantje níet gratis doen. Zoals al eerder gezegd, zijn er mensen (bijvoorbeeld gezagsvoeders) deie stukken meer verdienen. Zijn dat ook verwerpelijke mensen?
Het klinkt een beetje alsof jij voor jezelf wil goedpraten wat je doet. Immers, gebruikmaken van een door geld verblindende zondige sloerie die op haar knietjes haar geld verdient uitwonen strookt natuurlijk niet écht met de heersende moraal. Ik begijp sowieso niet waarom je van onze diensten gebruik wil maken als je ons maar smerig vindt. Heb je principes, denk ik dan. Een klant als jij zal ik gráág missen, gelukkig zijn er zat kerels die wel respect kunnen opbrengen voor mij als persoon en voor mij als seksueel dienstverleenster (jij zal de term 'hoer', al dan niet vergezeld met denigrerende adjectieven verkiezen denk ik).
Ted, nodeloos te zeggen dat ik het met je eens ben.
.
Het klinkt een beetje alsof jij voor jezelf wil goedpraten wat je doet. Immers, gebruikmaken van een door geld verblindende zondige sloerie die op haar knietjes haar geld verdient uitwonen strookt natuurlijk niet écht met de heersende moraal. Ik begijp sowieso niet waarom je van onze diensten gebruik wil maken als je ons maar smerig vindt. Heb je principes, denk ik dan. Een klant als jij zal ik gráág missen, gelukkig zijn er zat kerels die wel respect kunnen opbrengen voor mij als persoon en voor mij als seksueel dienstverleenster (jij zal de term 'hoer', al dan niet vergezeld met denigrerende adjectieven verkiezen denk ik).
Ted, nodeloos te zeggen dat ik het met je eens ben.
.
donderdag 7 december 2006 om 16:31
Gimmick misschien bevalt de visie die wij op klanten hebben je niet.
Vindt je het vervelend dat we zo verstandig en nuchter reageren.
En wie zegt dat ik niet gestudeerd heb?Ik ben erg leergierig
en heb genoeg papiertjes in huis.
Wat ik er mee doe is mijn keus.En omdat ik bewust hier voor heb gekozen
betekent niet dat ik niet mag zeuren over de moeilijke klanten.
En aangezien jij meisjes afragt val jij daar ook vast onder.
Hoerenlopers die zelf geen relatie kunnen krijgen is iets mis mee.
Ventileer dit niet op ons.Verder laat ik me niet uitwonen hoor.
En natuurlijk doe ik het onder andere voor het geld.Jij werkt ook voor niet
voor niets.En ik werk er erg hard voor.Die belasting plukt alleen maar
sexondernemers en meisjes kaal.Waardoor er zoveel gebeurd wat niet door
de beugel kan.
Vindt je het vervelend dat we zo verstandig en nuchter reageren.
En wie zegt dat ik niet gestudeerd heb?Ik ben erg leergierig
en heb genoeg papiertjes in huis.
Wat ik er mee doe is mijn keus.En omdat ik bewust hier voor heb gekozen
betekent niet dat ik niet mag zeuren over de moeilijke klanten.
En aangezien jij meisjes afragt val jij daar ook vast onder.
Hoerenlopers die zelf geen relatie kunnen krijgen is iets mis mee.
Ventileer dit niet op ons.Verder laat ik me niet uitwonen hoor.
En natuurlijk doe ik het onder andere voor het geld.Jij werkt ook voor niet
voor niets.En ik werk er erg hard voor.Die belasting plukt alleen maar
sexondernemers en meisjes kaal.Waardoor er zoveel gebeurd wat niet door
de beugel kan.
donderdag 7 december 2006 om 16:49
Wild Thing het klinkt alsof je vriend behoorlijk onzeker is over je werk.
Moeilijke situatie.Maar iets doen om je vriend een plezier te doen is niet goed.Het moet wel uit je zelf komen.
Pers ik ben het helemaal met je eens.
Die meiden die klanten aan het lijntje houden
met vage beloftes om ooit eens een relatie
op te bouwen zijn ergerlijk.Wij hebben er ook zo
een rondlopen en dan plukt ze die man helemaal kaal.
Eigen schuld voor die man maar vervelend dat veel klanten
denken dat alle meisjes zo zijn.En ons huis raakt regelmatig
goede klanten kwijt hierdoor.
Moeilijke situatie.Maar iets doen om je vriend een plezier te doen is niet goed.Het moet wel uit je zelf komen.
Pers ik ben het helemaal met je eens.
Die meiden die klanten aan het lijntje houden
met vage beloftes om ooit eens een relatie
op te bouwen zijn ergerlijk.Wij hebben er ook zo
een rondlopen en dan plukt ze die man helemaal kaal.
Eigen schuld voor die man maar vervelend dat veel klanten
denken dat alle meisjes zo zijn.En ons huis raakt regelmatig
goede klanten kwijt hierdoor.