piemel deo
dinsdag 25 oktober 2011 om 07:52
Och ja, zoiets was ook bij Het Beste Idee van NL. Ook zoiets overbodigs. Een Piemelplasdoekje. Dan kon je die gebruiken voor om de piemel en hoefde je niet meer met je handen aan de piemel te zitten tijdens toiletbezoek. Zou handen-wassen schelen.
Eh, ja. En wat als niet iedereen dat ding gebruikt en met zijn piemelhanden aan de deurklink zit? En hoe zit dat met schijten? Moet je dan een plastic handschoen aan tijdens het vegen?
Piemeldeo vind ik raar. Wat voor lucht moet je zoiets geven?
Eh, ja. En wat als niet iedereen dat ding gebruikt en met zijn piemelhanden aan de deurklink zit? En hoe zit dat met schijten? Moet je dan een plastic handschoen aan tijdens het vegen?
Piemeldeo vind ik raar. Wat voor lucht moet je zoiets geven?
dinsdag 25 oktober 2011 om 10:25
en waarom in hemelsnaam een piemeldoekje?? Ook al gebruik je zo'n doekje is handen wassen toch wel zo netjes? Wij vrouwen gebruiken immers ook wc papier maar echt wel dat ik mijn handen was...
Ik vind het eerder een ernstig teken van preutsheid als je je eigen piemel niet durft vast te houden ofzo..
Ik vind het eerder een ernstig teken van preutsheid als je je eigen piemel niet durft vast te houden ofzo..
dinsdag 25 oktober 2011 om 10:27
quote:Starshine schreef op 25 oktober 2011 @ 10:23:
ja, ik wil ook geen deo-smaak in mijn mond, bah.
Als een man gewoon elke dag even de piel wast is het toch gewoon schoon?
Wat mij betreft: ook na elk toiletbezoek asteffekan.
Je weet maar nooit of je opeens een vrouw
tegenkomt die je spontaan wil pijpen
ja, ik wil ook geen deo-smaak in mijn mond, bah.
Als een man gewoon elke dag even de piel wast is het toch gewoon schoon?
Wat mij betreft: ook na elk toiletbezoek asteffekan.
Je weet maar nooit of je opeens een vrouw
tegenkomt die je spontaan wil pijpen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 25 oktober 2011 om 11:53
Ik neem me elke keer als ik 't zie voor om de collega's die na toiletbezoek zo de gang op wandelen zonder hun handen te wassen geen hand meer te geven. Maar ik vergeet 't steeds
On-topic: je kunt ook met je after shave of eau de toilette een tikje te laag mikken, dan hou je de pure, ziltige, rauwe smaak van mannenvlees maar met toch een opwindend tintje
On-topic: je kunt ook met je after shave of eau de toilette een tikje te laag mikken, dan hou je de pure, ziltige, rauwe smaak van mannenvlees maar met toch een opwindend tintje
dinsdag 25 oktober 2011 om 11:55
dinsdag 25 oktober 2011 om 11:58
woensdag 26 oktober 2011 om 11:40
quote:Floortje_1981 schreef op 25 oktober 2011 @ 11:55:
mijn schoonloeder was haar handen ook niet als ze naar de wc geweest is. Zelfs niet als ze een nogal lang bezoek gebracht heeft...
Hoe ik dat weet, ze hebben geen wastafeltje in hun wc dus tja dan valt het op. Ik vind het echt zo ontzettend smerig!!Gadverdamme! En daarna gaat ze verder met gehaktballen kneden...
mijn schoonloeder was haar handen ook niet als ze naar de wc geweest is. Zelfs niet als ze een nogal lang bezoek gebracht heeft...
Hoe ik dat weet, ze hebben geen wastafeltje in hun wc dus tja dan valt het op. Ik vind het echt zo ontzettend smerig!!Gadverdamme! En daarna gaat ze verder met gehaktballen kneden...