piemel deo

25-10-2011 07:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik lees nets in de spits krant dat er een nw product is voor manna "Piemel deo". Wat een geweldig overbodig product in de tijden van euro crisis wat vinden jullie ?
Och ja, zoiets was ook bij Het Beste Idee van NL. Ook zoiets overbodigs. Een Piemelplasdoekje. Dan kon je die gebruiken voor om de piemel en hoefde je niet meer met je handen aan de piemel te zitten tijdens toiletbezoek. Zou handen-wassen schelen.

Eh, ja. En wat als niet iedereen dat ding gebruikt en met zijn piemelhanden aan de deurklink zit? En hoe zit dat met schijten? Moet je dan een plastic handschoen aan tijdens het vegen?

Piemeldeo vind ik raar. Wat voor lucht moet je zoiets geven?
Ahhh jij zit ook in de trein? ;)
quote:Anthonius schreef op 25 oktober 2011 @ 08:24:

Ahhh jij zit ook in de trein? ;)
Ik heb de datum ff gecheckd, dacht dat het al 1 april was.
Nope
quote:Nastik schreef op 25 oktober 2011 @ 07:52:

Piemeldeo vind ik raar. Wat voor lucht moet je zoiets geven?gewoon, bloemetjes.
quote:Starshine schreef op 25 oktober 2011 @ 09:56:

[...]

gewoon, bloemetjes.

Of Dennenfris.

Misschien ook met een smaakje?
En de mannen vervolgens klagen dat er nooit meer oraal bevredigd wordt. Goh... doe eens een gok doe DAT nou zou komen
ja, ik wil ook geen deo-smaak in mijn mond, bah.

Als een man gewoon elke dag even de piel wast is het toch gewoon schoon?
en waarom in hemelsnaam een piemeldoekje?? Ook al gebruik je zo'n doekje is handen wassen toch wel zo netjes? Wij vrouwen gebruiken immers ook wc papier maar echt wel dat ik mijn handen was...

Ik vind het eerder een ernstig teken van preutsheid als je je eigen piemel niet durft vast te houden ofzo..
quote:Starshine schreef op 25 oktober 2011 @ 10:23:

ja, ik wil ook geen deo-smaak in mijn mond, bah.

Als een man gewoon elke dag even de piel wast is het toch gewoon schoon?

Wat mij betreft: ook na elk toiletbezoek asteffekan.

Je weet maar nooit of je opeens een vrouw

tegenkomt die je spontaan wil pijpen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
inderdaad, je weet maar nooit

hoeveel mannen wassen uberhaupt hun pielewaps/handen na toiletbezoek. (vaak is het niets meer dan uitdruppelen)

Bah vind dat echt vies
Ik neem me elke keer als ik 't zie voor om de collega's die na toiletbezoek zo de gang op wandelen zonder hun handen te wassen geen hand meer te geven. Maar ik vergeet 't steeds

On-topic: je kunt ook met je after shave of eau de toilette een tikje te laag mikken, dan hou je de pure, ziltige, rauwe smaak van mannenvlees maar met toch een opwindend tintje
mijn schoonloeder was haar handen ook niet als ze naar de wc geweest is. Zelfs niet als ze een nogal lang bezoek gebracht heeft...

Hoe ik dat weet, ze hebben geen wastafeltje in hun wc dus tja dan valt het op. Ik vind het echt zo ontzettend smerig!!
Altijd met lauwwarm water de handjes wassen na bezoekje, zo heb ik het geleerd van moeders.

Zo ook geldt voor de pielemoos, geen douchegel of andere ongein. Lauw water does the trick!
quote:suiteroyal schreef op 25 oktober 2011 @ 07:45:"Piemel deo". Wat een geweldig overbodig product in de tijden van euro crisisEigenlijk vind ik 'm nog niet zo erg als "speciaal schuurpapier voor MDF" of "verdunner voor acrylverf". En ja, die dingen verkopen ze ècht
of speciale melk voor melkschuim

quote:Starshine schreef op 25 oktober 2011 @ 13:22:

of speciale melk voor melkschuim

[afbeelding]

Ook verkrijgbaar in een andere verpakking:

De piemeldeo is zeker de tegenhanger vh intiemdoekje voor vrouwen met mentholgeur?;)
Mannen die niet helemaal schoon zijn hoeven bij mij niet aan te komen. En de lucht van een vieze piemel bedekken met een spray met een luchtje lijkt me nog smeriger.
Beter te laat dan over tijd.
Piemeldeo? Is toch als je geen condooms gebruikt, maar welk het smaakje wilt van de condooms met aardbeiensmaak enzo?
Wat is er nu mis met zeep?
Ik vind juist de geur van mijn vent lekker!! (wel geassen natuurlijk, geen 3 dagen piemelgeur...)

moet er niet aan denken dat hij er een geurtje op gaat spuiten. bah
quote:Floortje_1981 schreef op 25 oktober 2011 @ 11:55:

mijn schoonloeder was haar handen ook niet als ze naar de wc geweest is. Zelfs niet als ze een nogal lang bezoek gebracht heeft...

Hoe ik dat weet, ze hebben geen wastafeltje in hun wc dus tja dan valt het op. Ik vind het echt zo ontzettend smerig!!Gadverdamme! En daarna gaat ze verder met gehaktballen kneden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven