Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Denk het niet, dan springt msn meestal vanzelf op afwezig

Arme Bridge, houden we haar zo in de gaten. Hoop dat kleine meid snel geboren wordt!
Wel erg stil op de tribune hier.
Zo eens kijken wie zich laat lokken.
ik is er ook hoor!

Voor Bam
Ik laat me daar wel mee lokken!

Ik kan me vaag herinneren dat ze voor een meisje bij Ties iets van Fenna hadden. Gok dus dat het zoiets wordt dan. Maar ik denk dat het een jongen is en dan ga ik voor Stijn. In ieder geval iets nederlands.
Fenne, zo heet mijn nichtje.

Kan je die schaal met bittergarnituur even doorgeven Noos?
Ja dank je lekker.
Doe mij maar zo'n loempia-achtig geval.
Oh en die melkchocolade bonbon met walnoot wil ik ook wel, lekker!
Pff, kinderen op bed. Berend toch maar weer op zijn eigen kamer. Hopelijk gaat het vannacht iets beter.

Gisterenochtend dronk hij om half 7, toen naar het zkh, daar heb ik niet gevoed, toen viel hij in slaap en kwam hij om half 2. Kan ie overdag nog langer zonder drinken dan ;s nachts... Maar dit was wel een uitzondering hoor.
Oooo geef mij een zo'n bonbon, jammie!

Volgens mij heeft ze nooit gezegd welke namen ze hadden toch?
Mag ik even egoën:

Nu Berend met dat broekje zit wil ik opeens toch weer langer dan 6 mnd voeden. Hij bijt ook niet meer, dus het kan

Maar ik ga half maart skiën. Dan gaat hij dus sowieso een week uit een fles drinken. Dit kan natuurlijk bv zijn, maar het heeft 2 nadelen:

1, drinkt hij na een week wel weer uit de borst

2, ik moet een week lang kolven

Mss dat ik alleen de ochtend en avondvoeding dan nog doe. Zit ik niet midden op de piste te kolven. Zou ik de voedingen daarna ook weer kunnen opbouwen, of is dat moeilijk? Star, weet jij dat?
Mag wel eens beginnen met kolven trouwens, als ik voor die week wat wil hebben. Er ligt nu 100cc in de vriezer, schiet niet op.
Oh Bam, ik heb net gehoord van het merk Lipfish, dit T-shirt staat echt Julians naam op!

Voor Max wil ik er 1 met een kikker

En voor Sam met een aap

De tweede en derde naam voor een jongen wel, maar verder niet.
Joehoe Star, ben ik al

De zak chips (good old paprika) is al bijna leeg maar ik heb wel trek in een lekkere cocktail van het een of ander....

Zou het doorzetten vanavond? Ben zo benieuwd...

Heej Suus, dankjewel voor je lieve kaartje! Helemaal vergeten je van 't weekend nog te bellen voor date maar dat gaat snel gebeuren.

Bam, joh wat balen dat je zo ziek was. Lijkt me idd echt helemaal niks met een kind om je heen. Gelukkig weer op de been (min of meer dan)!

Amalia, jee, dat is een heel ander model spreidbroekje dan dochtertje van vriendin van me had. Gelukkig maar, want zij zat tot over de knietjes in het gips en dan met zo'n spalk ertussen, dus dat kon ook niet even uit. Jekkie, schrikken, Laurens op z'n buik van de trap af!

Jin, liggend voeden ging bij mij pas een beetje prettig toen Mare een stuk groter was en goed op haar zij kon liggen. En ik heb geen waterbed . Dus u bent geen kluns!
Bij mij lukt dat wel altijd Amaal. Ik merk het nog wel eens als ik een periode weer wat vaker gevoed heb, dat ik dan als ik ga werken merk dat mijn borsten zwaarder worden.

Ah kijk, Hel heeft haar chips allenig opgegeten
Ga met vent Mijn tent is top van vorige week kijken. Daarna kom ik weer even checken!

*snaait nog wel even een paar bonbons en een handje paprikachips mee*
Lekker hel, ik had nog wel een krummetje gewild, maar die zak is al leeg dus

Spannende film op RTL5, een thriller. Houdt lief helemaal niet van.

Oh Star, dat kan dus wel. Mss moet ik daar toch maar over denken. Ik wilde stoppen, maar nu ik hem zo zie wil ik hem vooral bij me hebben. Ik snap ook zo goed dat Mal nog voedt (en van jou ook hoor Star ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven