Good Luck!
woensdag 13 februari 2008 om 21:06
woensdag 13 februari 2008 om 21:10
Nou Amaal dat wordt dus de deurkruk omhoog. Eng he als ze zomaar ineens bovenstaan, dat gebeurde/gebeurt hier ook nog weleens. Je hebt net zo'n trap als dat wij dat hebben, daar kan idd geen hekje voor, lastig he! Leuk pakje voor Berend! En de t-shirts voor Julian, Sam en Max zijn ook leuk. Ik vind die van Sam de leukste, die aap!
woensdag 13 februari 2008 om 21:10
Tssss raar stel...
Nou heb een tijd in bad liggen weken en lezen (en vent achter lap-top, vandaar on-line) Maar er gebeurt nog niets meer. Voel me even heel erg stom, want zal zien dat ik morgen gewoon weer wakker word en er niets aan de hand is. Iedereen in rep en roer voor niks... Dus zo staat het ervoor...
en nee het wordt geen mare of wat dan ook. En ook met de jongensnamen zitten jullie er nog naast...
Nou heb een tijd in bad liggen weken en lezen (en vent achter lap-top, vandaar on-line) Maar er gebeurt nog niets meer. Voel me even heel erg stom, want zal zien dat ik morgen gewoon weer wakker word en er niets aan de hand is. Iedereen in rep en roer voor niks... Dus zo staat het ervoor...
en nee het wordt geen mare of wat dan ook. En ook met de jongensnamen zitten jullie er nog naast...
woensdag 13 februari 2008 om 21:15
Oooh, nu gaat het ZEKER niet gebeuren Bridges, je wil het té graag! Kijk, geniet nou maar, want dit was vast een van de laaste keren dat je even relaxt in bad kon gaan liggen.
Hé, 8 juli Mika in het westerpark. Zaterdag begint de voorverkoop. Maar ik ben helaas op vakantie. Compu, had jij die cd nog gehaald met kerst?
Hé, 8 juli Mika in het westerpark. Zaterdag begint de voorverkoop. Maar ik ben helaas op vakantie. Compu, had jij die cd nog gehaald met kerst?
woensdag 13 februari 2008 om 21:18