Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
Ff snelle reactie ik kijk nu ook naar undercover boss
Vond het een leuke aflevering. Afwisselend.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 oktober 2011 @ 21:36:

Vond het een leuke aflevering. Afwisselend.

Ik vond het ook leuk om de positieve kant van de zorg een keer te zien. Want door het nieuws hoor je ook alleen slechte verhalen erover. En ik moet zeggen dat ik soms echt geraakt werd in deze aflevering.

Hier gaat het verder wel redelijk, heb hoofdpijn maar dat heeft te maken met de onzekerheid over het project. Maar die is morgen over. Al mijn werk is ingeleverd, mijn beoordelingsformulier over anderen ingevuld..en het blijkt dat ik niet al te positief over hun manier van werken en zij vinden dat ik mijn grenzen te strak trek En dat vind ik juist goed, want vroeger werd er altijd over mijn grenzen heen gewalst nu is dat ook gedaan, maar ik heb mijn grenzen getrokken en iedereen(docent/SLC'er/projectgroep weten ervanaf).

En verder ga ikervanuit dat ik toch een voldoende heb en zo niet..o dan ga ik dingen met geprinte mails aantonen!

Morgen weer naar school...en ik wil nog even kijken of ik met de docent in gesprek kan gaan en wat dingen toelichten...maar in principe is het meeste wel duidelijk.

Nu ga ik even grey's anatomy kijken en daarna slapen. Want morgen komen ze tussen 8 en half 9 naar de badpomp kijken terwijl ik pas 10 voor 9 mijn bed uitmoet!
fijn aardbei dat die ellende straks echt achter de rug is. Over klaar en uit. Jammer dat je vroeg je bed uit moet voor zoiets sufs.

Heb vannacht over Patrick gedroomd maar niet een fijne droom waar hij weer gezond was maar een droom waarin ik hem niet kon vinden. Bleef zijn naam gillen maar hij reageerde niet. Ben verdrietig wakker geworden en zit weer te huilen nu ik dit schrijf. Het is gewoon echt zo dat ik hem 24 uur per dag mis dat blijkt wel weer.
Ibi, wat een nachtmerrie zeg En ik vind het niet raar dat je hem zo mist hoor , echt niet

Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, ik weet trouwens zeker dat als je tegen hem praat of als je om hem roept, dat hij je wel hoort..
Herkenbaar Ieb,

Sinds mijn vader dood is droom ik echt bijna iedere nacht over hem. Dit is echt niet overdreven, soms wel eens een paar nachten niet en dan begint het weer. Zo dus ook vannacht en het was echt weer een hele intense droom. Ik raakte hem aan, hij lachte hij praatte. Bij mij blijft dat dan echt hangen. Alsof hij er weer is. Dat hij zo kan opbellen, dat ik naar hem toe kan.

Sterkte
Hier zit ik op school in de les. En verveel me. Want ik leer deze stof voor de 3e keer in mijn leven

Verder redelijke geslapen alleen toch naar gedroomd over het project...en vanaf vanavond geen half slapeloze nachten meer door dit project.

Hierna heb ik 4 tussenuren en daarna de presentaties.

Maar jeetje wat ben ik moe....

En de badpomp moey vervangen worden dus ik kan voor een paar dagen niet douchen!
Och Iebs..
Shit Straw, hoop dat het alles meevalt met het project.

Iebs, wij staan voor je klaar hier he
Dames..ik ben hyper...zo blij ben ik dat ik van het project af ben.!

Ik beschouw het nu grotendeels al klaar, aangezien ik sinds zondag niks meer heb gehoord over verbetering ed.

Verder nog even met de docent erover gehad, en hij zei dat ik de 2 kernpunten moet noteren voor bij het evaluatiegeprek. namelijk de 1e waarschuwing, en het buitengesloten worden. En dat dat dan besproken kan worden en meegenomen worden in de beoordeling

En het is fijn dat er een uiteindelijk evaluatiegesprek komt met de docent en andere groepsleden over 2 weken.

Dus ik ben blij..net lekker gedouched en moet proberen rustig te worden want ik ben nu erger dan een stuiterbal dat op en neer word gegooid

Verder samenvatting logistiek is af. Nu nog bedrijfskunde doornemen...(globaal) en woensdag de oefententamen maken en dan van donderdagmiddag t/mde woensdag erop mij op mijn "faalpunten" richten
Fijn dat je weer blij bent straw!

Ik heb mijn tentamen gehad vandaag, het ging best goed. Voor eentje van gisteren had ik 21 vd 30 punten, maar de verdeelsleutel is nog niet bekendgemaakt.... Het zal toch wel een 5.5 zijn....
@ Yellow,

Ik denk dat het wel goed zit met dat tentamen.

Ik merk nu dat de spanning daalt want ik voel me echt mega-ontspannen haast alsof ik high ben(ben het nooit echt geweest maar met een beetje imaginatie..)

Hopelijk gaat de hoofdpijn nu ook dalen, want ik had de laatste tijd echt veel hoofdpijn maar dat kwam denk ik door de spanning.

Verder een beetje zenuwachtig, moet morgen een bedrijf bellen om te kijken of ik een dag(deel) mag meelopen, en ik moet 2 dagen zien te vullen, ik heb al 1 dag. Maar ik vind dat bellen eigenlijk best eng
ieb

Hier vrij rustige dagen, maar toch vandaag werd er toch ff een blik herinneringen opengetrokken.

Collega die herstellende is van waterpokken blijft nog wat langer thuis doordat broer onverwacht is overleden. Vader van iemand anders is de lymfklierkanker terug.

Was vanavond naar de voorpremiere van Kuifje. Krant had kaartjes verloot en ik moest voor twee genieten, want zo kortdag had ik geen gezelschap gevonden. 3D is leuk, Kuifje etc. is leuk, dus de combi is zeer de moeite waard. Moet morgen nog even ontdekken hoe ik bij de volkskrant kan inloggen, want liet vandaag de krant in de bus liggen voordat ik het paginagrote verhaal over Kuifje/film gelezen had.
@watervrouw,

Balen dat die bekende kanker heeft. Dat is nooit prettig nieuws.

Verder lijkt kuifje mij ook wel gaaf en die wil binnenkort kijken. Weer jeugdherinneringen ophalen

Ik klink nu net als een oud vrouwtje

Hier heb ik nu 2 uurtjes les en daarna en ik klaar en morgen weer een dagje zoals vandaag
Wat naar van die gebeurtenissen watervrouw. Zijn gewoon nare dingen om te horen te krijgen.

Wat goed dat je naar kuifje bent geweest, ook al was je alleen.

Klinkt als een ontspannen dagje school aardbei!

Ik ben vandaag bezig geweest met dingen kopen die echt nodig zijn en mijn spullen pakken voor de 2 nachten die ik bij oom en tante slaap. Ik ben daar nu mijn oom heeft me opgehaald.

Vanavond bestuursvergadering, morgen naar andere tante, morgenavond knutselen en vrijdagochtend soli. gesprek. Zaterdag mini conferentie met het bestuur en in de avond vrijwilliger bij halloween viering. Poeh he lijkt wel alsof ik een echt leven heb.
@Ibi klinkt wel lekker dat je een dagje bij je oom en tante blijft. Dat zorgt mischien voor wat afleiding. En klinkt wel als een drukke week...veel succes alvast voor vrijdag!

Hier was het inderdaad een rustig lesdagje, heb studiegenoten nog even geholpen mbt. hun project omdat ze een aantal dingen niet begrepen heb ik ze zo veel mogelijk geholpen alleen heb ik zelf niks gedaan ervoor.

En ik heb me toch te pletter gelachten..eigenlijk niet leuk, maar 1 persoon uit die groep was zo'n manier aan het stressen en de rest was heel kalm. En zij moesten ook echt in pak ed. En de docent kwam nog even eentje kledingtips geven omdat zijn stropdas scheef zat en zijn hemd helemaal gekreukt was en zijn jasje een vlek had..toen moest iedereen zo lanchen. Toen die docent die jongen liet staan om zijn stropdas even goed te zetten, en hij heeft ene hele cursus stropdassen knopen gekregen..hahaha.

En verder beetje niks gedaan. En morgen een proeftentamen en dat was het. En vrijdag begin ik ipv. half 9 om half 10 dus mag ongeveer 1 uurtje langer slapen
sorry voor deze post maar ik moet dit even kwijt.

Vanavond ging het al wat minder..en daarstraks kwam ik een oud klasgenoot(buurmeisje) van de basischool tegen(we waren toen goede vriendinnen) en ik stuur een berichtje van hoe is het? hoe is met ma en zus.

En krijg een reactie terug dat haar zusje pas is overleden dit jaar. En ik was echt ff in shock maar vrij klein en nu zoek ik op internet kom ik zon overlijdensadvertentie tegen blijkt het om zelfmoord te gaan.

En ook al had ik jaren geen contact het doet me toch iets, ze was dan wel bijn 6 jaar kleiner ofzo, maar ik had veel contact met haar zus. En het was een speciaal gezinnetje met een lastige situatie..en ik was een van de enigen klasgenoten die buiten speciale gebeurtenissen bij hun thuis kwam.

En nu is ze dood door zelfmoord...jeetje dat doet toch wat met je!

Ook al heb ik dat meisje meer dan 10 jaar niet gezien..Maar goed dankzij haar is ooit een stomme jongen gepakt door haar ma die mij in mijn gezicht had geslagen of geschopt door een stom voetbalshirt dat ik aan had. En dankzij haar heeft die stomme jongen flink op zijn kop gekregen..en dat is gebeurd dankzij een kleine meid van 5 jaar ofzo!
Watervrouw, fijn dat Kuifje uiteindelijk toch nog leuk was. voor de zieken

Ibi, je hebt ook een heus leven toch! Hoop dat je een fijne tijd hebt bij oom en tante, ben je langs voor e gezelligheid daar?

Strawberry, heftig dat je er zo achterkomt dat ie mand zelfmoord gepleegd heeft

Ik ben ziek, ik loop te niezen en te kuchen als een gek, heb nauwelijks geslapen vannacht van het ziek zijn, en moest ook heel veel denken aan ex, en al het gedoe eromheen. Soms vraag ik me af wat de impact van alles daarvan is, en zal zijn op de rest van mijn leven, en dan moet ik bekennen dat die groter is dan ik zou willen dat het is.
Hey, ik ego weer door.

Ik voe lme echt verrot. Ben ook gewoon ziek, dat helpt denk ik wel mee... Gewoon verdrietig denk ik, om hoe alles is gegaan, en dat ik merk dat ik nog steeds dat gevoel van in de steek gelaten heb. Zomaar, uit het niets. Voor mij dan, want voor exen was het anders die hadden al een ander en dat eerst getetst voor ik gedumpt werd.
Nu heb ik het overigens wel gehad hier. Forumsgewijs. Bedankt voor alles, alle steun, alle liefde, en ik zie de meesten van jullie nog op Fb toch Succes met alles wat jullie doen
huh? wat is er dan ineens gebeurd?
Hee Yellow (ex-Yellow),

Je gaat toch niet boos weg he!

Dat moet je niet doen hoor.

Je mag in ieder geval altijd terug komen he. Mocht je je bedenken.

Ik hoop dat alles goed met je gaat.

S.
Heb het inmiddels begrepen maar meis ik hoop echt dat je je bedenkt!
grmbl... heb geen facebook. Kom maar 'gewoon' terug

@ aardbei In 2011 hoorde ik dat twee oud-klasgenoten zijn overleden (huiselijk geweld en verkeersongeval), kan me voorstellen dat het naar nieuws was ook al was het contact al zo lang weg.

Vond dat ik het niet kon maken mijn collegae doodleuk te vertellen dat ik niks met de Kuifjekaarten had gedaan omdat er niemand mee wou. Inmiddels begrepen dat er nog twee Kuifjefilms komen, ben benieuwd hoe snel dat zal zijn.
hé ik weet even niet wat er precies met Yellow is gebeurd of aan de hand is.

En ik heb wel facebook, maar niemand van hier erop staan...LOL.

Maar goed, ik hoop dat ze deze beslissing niet op een te emotioneel moment heeft genomen, want soms zijn dat besluiten waar je later spijt van krijgt. Hopelijk bij haar niet...en hopelijk gaat het haar verder goed.

@Watervrouw, het is inderdaad toch best schokkend, vooral omdat ik me dat kleine lieve meisje herinner dan(ik zag haar voor het laatst toen ze 6 ofzo was)..en het altijd een vrolijk rondhuppelend meisje, wat altijd over haar kat sprak.

Dus tja, toch doet het wat met je, en in die periode woonden ze een paar huizen verder dus het contact was vrij intensief.

Het enige waar ik om blij kan zijn is dat haar oudere zus mijn ex-klasgenoot het er niet meer zo mega-zwaar mee heeft, want hun moeder was psychologisch volgens mij niet al te stabiel(is wat ik van mij heb vernomen), en de oudere zus nam soms die taak over. En het was zo een simpel gezin, ze ware dol op elkaar en lieve mensen ook al hadden ze een super "arme" woonplek. Het zal altijd zwaar blijven maar gelukkig zegt haar zus dat het nu wel wat beter gaat.

Maar goed, aan de andere vind ik het ook wel leuk dat we weer contact hebben.

Verder gaat het wel redelijk, nog steeds afwachtend wat er gaat gebeuren met mijn oom. Deze week zouden ergens als het goed is de dokters bij elkaar komen..en verdere behandeling kiezen, hij krijg al wel hormonen een heeft wat last van zijn tepels ed...wat ik ergens best lollig vind...eigenlijk is het helemaal niet.

Verder begin ik wel zenuwen te krijgen en te beseffen dat ik echt even hard moet gaan werken aan bedrijfskunden, want dat oefententamen was een ramp, om de vraagstelling maar buiten beschouwing te laten...

Want er waren een paar vragen waar het antwoord van de interpratie afhing, en lekker duidelijk waren.

Verder blijkt het dat de decaan die extra tentamentijd zou regelen om wat rust te krijgen in mijn hoofd tijdens het tentamen ziek is. Waardoor alles nu via andere personen tijdelijk geregeld moet worden, voor as. woensdag!! Dus ik stress eigenlijk wel een beetje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven