Rampdate

22-10-2011 10:26 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit een slechte date gehad. Er was altijd wel een klik op romantisch gebied en anders konden we gewoon goed kletsen. Tot gisteren.

Ik heb hem ontmoet op het internet,via een datingsite. Normaal doe ik dit nooit maar zijn foto sprak me enorm aan, wat een enorm knappe man! Hij was ook nog eens erg grappig en gevat. Ideaal leek mij. Helaas woonde hij 1 uur met de auto van mij vandaan, maar dat zou ik dan wel zien.

Gisteren hadden we dus eindelijk afgesproken. Ik was wel echt een beetje nerveus, want in mijn hoofd had ik hem natuurlijk een beetje geidealiseerd. Vol goede moed kwam ik op de afgesproken tijd aan... om vervolgens anderhalf uur te moeten wachten want menneer zat in de file. Kon hij dat niet laten weten voor ik aankwam? Ik ben nog nooit zo boos geweest als toen, het was spits en hij had toch ook best eerder kunnen vertrekken? Geirriteerd belde ik een vriendin, die ik de vraag stelde of ik maar gewoon weg zou gaan. Normaal was ik allang weg, maar aan die file kon hij niks doen en misschien was hij nog leuk...

HA! Wat een deceptie. Al scheldend belde hij me dat hij geen K U T parkeer plek kon vinden in deze K U T stad en het was hier zo druk... Ik was een beetje van mijn a propos, online was hij niet zo. Toen stapte hij eindelijk uit zijn auto en liep naar mij toe. Eindelijk zou ik in zijn mooie blauwe ogen kijken... ware het niet dat ik moest bukken! Ik, met mijn 1,68, ben heus geen lange dame, Ik ben kleiner dan al mijn mannelijke vrienden en zelfs mijn kleinste ex was 1.75, iets langer dan ik. Mijn date had in zijn profiel staan dat hij 1.75 was, maar dat was gelogen... hij had er achteraf 10 cm af gesnoept, want hij was zeker niet langer dan 1.65... Ik, die op lange mannen valt, vond het maar gek, zo'n ventje, alsof ik naast mijn neefje van 10 liep.

Nouja, zijn hoofd was nog steeds erg knap, maar zijn lichaam klopte gewoon niet... en wat er in zijn hoofd zat klopte ook niet. De hele tijd zat hij te klagen en te schelden op de file, op mijn stad (hij komt uit een dorp) en over zijn leven... Wat blijkt, meneer voelt zich minderwaardig omdat hij klein is (tsja...) en nog nooit verder is gekomen dan MBO. Ik vertelde hem dat dat laatste toch niet erg is, alsof MBO minderwaardig is... maar hij wilde niet horen. Toen ik hem eindelijk even rustig kreeg door wat thee voor hem te bestellen ging hij nog halve liefdesuitingen over mij uitstrooien dat ik zo mooi EN lief was en hij bijna jaloers op mijn exen was, maar dat mocht niet meer baten natuurlijk, ik was totaal op hem afgeknapt.

Het erge is wel dat we dichtbij mijn huis hebben afgesproken, dus als hij wil kan hij mij traceren. Beetje eng...
Pfff heftig dat verhaal van Gardening Angel.

Maar hij was al zo down voordat je hem ontmoette. Bovendien ben jij nooit als een soort rescue-figuur naar die chatbox gegaan.

Maar het lijkt me wel heftig ja...
@Henk Jan, had je wel een recente foto op je profiel?
Gardening.angel...wat erg. Maar is er niet een kans dat hij op die site ook heeft gelogen over zelfmoord, om jou of iemand anders te laten schrikken?

Overige date verhalen zijn (gelukkig) erg grappig!

TO, je zegt toch gewoon dat je het niet tof vond dat hij over zijn lengte loog?
quote:renate19 schreef op 22 oktober 2011 @ 12:39:

Heerlijk die verhalen :'-)

Ik heb zelf ooit een erg leuke dat gehad met een erg leuke jongen. Tot ie me de dag erna belde. Dat ie me erg leuk vond en het naar zijn zin had gehad. Nou ik ook dus dat zat helemaal snor.

Zegt ie: dus wie vraagt het?

Ik: Wie vraagt wat?

hij: Ja je weet wel!

Ik: Eurhm ik geloof dat ik je niet helemaal volg..

Hij: Nou *diepe zucht* dan zal ik het maar doen. Wil je verkering met mij?

Echt zo hilarisch :'-) hij was ook nog erg beledigt dat ik zo hard moest lachen.Ik kom niet meer bij!!!
Ik moet ver graven in mn geheugen. In de tijd dat ik een date-leeftijd had bestond er nog geen internet. Je had dus een blinde date, meestal door een derde persoon op touw gezet. Nou, een vriendinnetje van mij wist wel iemand voor me.

Inderdaad, leuke vent, leuke kop, goed lichaam, leuke baan, geen rugzak-verleden. Het klikte goed en we konden gezellig praten.

Alle ingrediënten waren aanwezig voor een volgende date en een derde date. Na deze date zijn we in mijn bed beland waar ik de grootste afknapper aller tijden meemaakte. Een vormeloze grauw-witte onderbroek waarin het allerkleinste mircro-penisje zat wat ik ooit in mn leven gezien had. In erectie was ie 2,5 cm wel te verstaan.

Ik moest zooo verschrikkelijk lachen om het gehele plaatje. Hij, met zn broek op zn enkels en dat hele kleine dingetje.... ik ben proestend op bed beland.

Ontzettend zielig maar ik kon het echt niet verdringen... hij trok zn broek op en is vertrokken. Ik denk dat hij het vaker had meegemaakt. Vraag me af wat er van hem is geworden....
oh Bergje, dat vind ik eigenlijk heel zielig voor hem...
Oeh Bergje wat erg.

Het lijkt me verschrikkelijk om als man met een micropenis door het leven te gaan. Maar ik zou er daarom ook wel eerder over beginnen, voordat ik met een erectie van 2,5 cm met mijn broek op mijn hielen klaar stond voor.......

Ja voor wat eigenlijk?
Dus jij zou zeggen: voor dat we gaan rollebollen; ik heb een hele kleine. Zoiets?

Inderdaad trouwens rot voor hem. Ik zou er niet om durven lachen.
Ja ik zou vooraf daar iets over zeggen. Zou ik ook doen als ik iets anders had waarvan de ander zou kunnen 'schrikken'.

Zou de uitlach-scene willen voorkomen iig.
quote:-nora- schreef op 24 oktober 2011 @ 16:35:

Jeetje Gardening Angel (leuke nick), die mannen van Ilse plegen bij bosjes zelfmoord, ik weet er ook nog een. Had er zelf weinig contact mee, en was ook in een andere room maar vraag me wel af of het dezelfde is...Kwam 'ie uit de buurt van Rotteram?

Ja.. hij kwam uit die buurt. Z'n nick was ook niet erg opbeurend.

(mijn nick: m'n vent zei een keer in volle overtuiging tegen me "You are my gardening angel".. En hij maar niet begrijpen waarom dat nou zo grappig was..)
je hebt een date met Sarkozy gehad...?
braadkuiken: :(
quote:Moonlight82 schreef op 25 oktober 2011 @ 18:10:

Oeh Bergje wat erg.

Het lijkt me verschrikkelijk om als man met een micropenis door het leven te gaan. Maar ik zou er daarom ook wel eerder over beginnen, voordat ik met een erectie van 2,5 cm met mijn broek op mijn hielen klaar stond voor.......

Ja voor wat eigenlijk?

Het was ook intens zielig en nu (vele jaren ouder en wijzer) zou ik het niet meer in mn hoofd halen om te gaan lachen. Het hele gebeuren was zo verschrikkelijk lachwekkend.

Wat had de jongen kunnen doen? Tijdens date 2 zeggen dat hij een micro penis heeft? Ach... waarom niet?

Achteraf besefte ik ook waarom zo'n perfecte man geen vriendin had. Blijkbaar knappen vrouwen er toch op af, hoe erg dan ook!
Bergje, wat ontzettend sneu voor hem... nu zou je niet meer lachen, maar ik kan me ook voorstellen dat je dat jaren terug (jonger en minder wijs ) wel deed.

Als iemand echt een micropenis heeft (2,5 centimeter valt wel in die categorie) denk ik dat hij het beter bespreekbaar kan maken voor de broek uitgaat.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:idalee schreef op 25 oktober 2011 @ 17:42:

Gardening.angel...wat erg. Maar is er niet een kans dat hij op die site ook heeft gelogen over zelfmoord, om jou of iemand anders te laten schrikken?

Daar heb ik nou nog nooit aan gedacht. Ik hoop voor hem dat het zo geweest is en dat hij over z'n donkere periode heen is gegroeid..

Terug naar de luchtigheid en mijn oppervlakkigheid wellicht..

Ik ben ooit afgeknapt op iemands slechte (bruine) gebit en donker haar met blonde highlights.. (yup, internetdate) Voor de rest was het echt een ontzettend lieve jongen, heb wel met hem gezoend, maar de klik waar ik naar zocht, vond ik helaas niet. Vond het wel heel naar om hem uiteindelijk te zeggen dat dit em toch niet ging worden..

Daarna is de lieverd nog een keer langsgekomen en bracht hij nog een leuk kadootje voor me mee. Ik hoop zo dat hij een meisje heeft gevonden waar hij nu totaal gelukkig mee is.
2 jaar geleden een date gehad via het internet. De jongen vroeg me mee uit naar een restaurant. We hadden besloten ieder met eigen vervoer te gaan. Tijdens het etentje zat hij me continue te bestuderen, hoe ik kauwde, in welke volgorde ik mn eten opat etc. Toen ik daar wat van zei werd hij boos. Om een discussie in het restaurant te voorkomen liep ik naar buiten om een sigaretje te roken. Hij ging me toch tekeer! Heb mn sleutel gepakt en ben de auto ingestapt, werd hij nog bozer want wie zou nou de rekening gaan betalen als ik het niet deed??? Hij had namelijk geen geld....

triest...hopelijk heeft hij mogen afwassen ;)
Tjonge, daar zou ik ook ongemakkelijk van beginnen te voelen, Bella.
World of Warcraft: Legion
Geweldig dit! Date-verhalen!
quote:bella1701 schreef op 27 oktober 2011 @ 10:33:

2 jaar geleden een date gehad via het internet. De jongen vroeg me mee uit naar een restaurant. We hadden besloten ieder met eigen vervoer te gaan. Tijdens het etentje zat hij me continue te bestuderen, hoe ik kauwde, in welke volgorde ik mn eten opat etc. Toen ik daar wat van zei werd hij boos. Om een discussie in het restaurant te voorkomen liep ik naar buiten om een sigaretje te roken. Hij ging me toch tekeer! Heb mn sleutel gepakt en ben de auto ingestapt, werd hij nog bozer want wie zou nou de rekening gaan betalen als ik het niet deed??? Hij had namelijk geen geld....

triest...hopelijk heeft hij mogen afwassen ;)

OMG, wat een loser.

Ik heb godzijdank nooit internetdates of blinddates gehad.

Heul lang geleden, had ik echter contact met een jongeman die ik had leren kennen omdat we allebei vaak naar concerten van een bepaalde band gingen.

Ik was een jaar of 15 en hij iets ouder (begin 20 ergens). Ik vond het gewoon aardig, maar niet om verkering mee te hebben (ik vond hem te oud, niet mijn type -verlegen, beetje morsig- ,hij woonde ook nog best ver weg en ik had meestal al een vriendje.

Toen was er nog geen internet en we hielden contact per ouderwetsche post.

Groot was de schrik toen ik een brief van hem kreeg waarin hij uitgebreid bechreef dat hij smoorverliefd op me was, dat hij net zonder me kon, en wat hij allemaal met me wilde doen (vrij expliciet ja, kun je nagaan, ik was nog maar 15, stond nog helemaal aan het begin qua seks, ik schrok me wild).

Ik heb het een beetje verdrongen, maar volgens mij heb ik hem teruggeschreven dat het gevoel niet wederzijds was en vervolgens heb ik de brief weggegooid en heb ik hem op die concerten maar zoveel mogelijk ontlopen. Brrrr.
quote:ladytruckster schreef op 22 oktober 2011 @ 12:21:

-Ene waar het ergggg mee klikte,en die me na een ONS vroeg: je hebt toch wel de pil he,ik heb geen zin in gedoe??? Had ie misschien aan moeten denken voor ie um erin swaffelde?

.Daar had jíj aan moeten denken voordat je "hem 'm erin líet swaffelen" Wel even soa-testje gedaan hoop ik?
Hier ook nog 1tje, niet echt een rampdata, maar wel heel raar!

Vorige weekend op een feesje een leuke jongen ontmoet die een praatje met mij aanknoopte... mij zijn nummer gaf... paar dagen erna smsje van hem om een keer iets te gaan drinken... gisteravond was het dus zo ver, heel gezellig, van half 9 tot half 2 en daarna nog een kwartier voor mijn deur staan praten... niet gezoend alhoewel ik het idee had dat hij wel wilde.

Tijdens het gesprek had hij wel geantwoord toen ik vroeg of hij alleen woonde of met vrienden, dat hij met "een vriendin" samenwoonde. Vandaag ging er toch een alarmbelletje rinkelen dus ik smste hem met de vraag "Die vriendin waar je met samenwoont, is dat een vriendin of jouw vriendin?". Waarna hij terugsmst: "Mijn vriendin! sorry als dat niet duidelijk was!"...

Euh neen, dat was niet duidelijk!!
Mijn afknap-date: eerst via contact op relatieplanet en daarna eindeloos chatten op een dag de stoute schoenen aangetrokken en voor het eerst bij haar op bezoek gegaan. Ze leek niet erg onder de indruk en het gesprek verliep wat lafjes. Bij het afscheid in de gang pakte ze me opeens vol op de bek. Ik schrok me rot maar onaangenaam was het zeker niet niet. 'Hier moeten we het voor nu maar even bij laten' zei ze.

Tweede afspraak zou ze iets koken. Ik naar haar toe maar ze had geen zin om te koken dus nam ze me mee uit. Tijdens het eten werd mijn eerste indruk bevestigd dat het eigenlijk best wel een domme doos was. Maar ook een ontzettend lekker ding dus ik dacht 'dit hou ik nog wel even uit als ik haar daarmee in bed kan krijgen'....

End of story: aan het einde van het diner wilde ik alleen nog maar dat ik niet meer naar haar hoefde te luisteren en heb het afgekapt pfffffffffff.

Moraal van het verhaal: als je pijnloos van je date afwil: gewoon dom blijven lullen
Misschien was ie van de zenuwen wel 10cm gekrompen....

Oww...jullie waren inmiddels al 6 pagina's verder, zie ik nu.
Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven