Halloween party crisis

27-10-2011 11:27 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi guys and girls,

Ik heb zaterdag een feestje bij vrienden en op het laatste moment is besloten is het een halloween thema feestje gaat worden

Nu ben ik echt een noob met thema feestjes en ik heb een budget van 0,0 (nouja ok, 5 euro kan nog wel..)

Nu weet ik dat jullie viva-ers altijd erg creatief en origineel zijn dus wie heeft er zin om met mij mee te denken voor een leuke outfit?

Of wie heeft er ergens in een winkel leuke goedkope spullen gezien?

Ik wil niet als heks of vampier en het moet ook niet te heftig zijn(dus dik in de schmink ofzo) ik wil er nog wel gewoon leuk uitzien haha.

Bedankt alvast!
Internagelaktisch
Hobbel naar de Action en haal daar een heksenhoed of iets anders, daar hebben ze dat soort verkleed en accesoires voor een habbekrats. En verder creativiteit, en duik je kast in.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een zwarte jurk, stijl haar met scheiding in het midden , je gezicht wit poederen, smokey eyes en rode lippen: voila, Morticia Adams

(Maar dan moet je niet blond zijn van jezelf )
Ik had nog nieteens aan de Action gedacht!

Stom.. Ik kom daar vaak haha
Internagelaktisch
Doe een pyama aan, met slaapmuts
Of ga als jezelf in zombie-versie
Nee mn avatar ben ik :p Donker haar dus..

Maar dat is dus net weer een beetke te heftig

Er komt een jongen die ik wel leuk vind en ik wil er wel 'normaal' uitZien haha

Het mag subtiel...
Internagelaktisch
Laken om je heen drapperen, stuk hedera uit de tuin om je hoofd en je bent een Griekse god (hoe actueel)

gymbroekje, gymshirtje, sportrschoenen, springtouw, zweetbandjes etc

badpak of bikini
Dan zou ik je normaal aankleden en dan zo'n ding kopen:

Sopsie, lol

Dat ding is hilarisch!

Hoop dat de action zoiets heeft!!
Internagelaktisch
mooie gala jruk aan met sjerp "Miss...zijn naam.....' en een kroontje tuurlijk
Ik had een vrij goedkope lange witte (zigeuner) zomerrok met een onderrokje.. Die onderrok heb ik naar boven gehesen ( rok aan, handen bij je rok in en omhoog trekken) en vastgezet met een speld. Dit kan overigens ook met een wit hemdje. Van twee waxinelichtjesijzertjes (waar die kaarsjes dus standaard inzitten) en nepwimperlijm maakte ik 2 doppen aan de zijkant van mijn nek. Mn haar opgestoken en daarna goed in de war gemaakt. Hup, zwart op mijn ogen, rode lippenstift.. Flink in je gezicht wrijven en kláár! Bruid van Frankenstein!

Heb veel complimenten gehad die avond.

Ik lees nu pas dat het subtiel mag.. Nou, dan doe je iets uitgelopen mascara, een beetje vervaagde lippenstift en je haar iets netter.. Je bent dan wel écht in thema, maar hebt de kans om er wel vrouwelijk en semi mooi uit te zien in een jurk.
Potsiedikkie,

Dat gympak idee is leuk alleen weeg ik 100kg, dus niet flatteus ;)
Internagelaktisch
Leuk Perseph0ne!!
Je truttigste of juist schattigste kleding en dramatische make-up met bloedtranen.
Peresphone dat is ECHT een gaaf idee!!

Jammer dat ik niks in mn kast heb hangen wat ik als 'bruidsjurk' kan gebruiken :'(
Internagelaktisch
Ik zit inderdaad steeds meer aan een 'vermoord' iemand te denken..
Internagelaktisch
Ook leuk is een simpel jurkje opleuken met kerstverlichting, wel handig om bij een stopcontact te staan (ik heb met batterij...) dan ben je altijd het licht van het feestje!

Maar ik zou juist wel over de top gaan, dan kan je meteen met hem kletsen over hoe onwijs leuk je bent, hilarisch en hoeveel voorpret je wel niet kan hebben....
Ga als man!
je kan natuurlijk gewoon in je kleding gaan en dan over je polsen rode striemen tekenen, subtiel maar ook een beetje labiel
Thanks maaiq ..

Heeft ook niet een vriendin zo'n rok te leen?

Ze waren 2 jr geleden erg populair.
Wij hebben ook een feestje en nog geen nieuwe outfit gescoord. Wil eigenlijk wel echt 'eng'..en heb dan alleen een duivelspakje. Andere pakjes zoals bijv piraat vind ik niet echt halloween maar meer carnaval...Maar lees hier dus ook niet-enge suggesties dus ms toch nog maar eens piraatoptie aantrekken
Helaas is die jongen niet in mij geinyeresseerd hoor :p

Het is heel lang een vriend van me geweest

Wil hem gewoon ff laten zien wat een leuk meisje ik ben en hij een sukkel is :p
Internagelaktisch
Oja..veel plezier bij het feestje en natuurlijk bij de vlam de missie ..ben benieuwd naar de terugkoppeling
Ik wou dat ik een halloweenfeestje had Lijkt me leuk om helemaal over de top eng te gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven