orgineel cadeau opening restaurant

27-10-2011 15:35 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand een orgineel cadeau voor als mijn vriendje (is een kok) zijn eigen restaurant gaat openen????

Ik dacht eerst aan een goed koksmes gegraveerd met TROTS ofzo. maar ik weet natuurlijk niets over goede messen...

andere ideeen meer dan welkom!!!
Een bon voor een paar dagen samen weg! Als je hem tenminste af en toe nog even voor jezelf wilt hebben?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hij zal toch wel goeie keukenspullen hebben of kopen?

Daar zou ik mij ook niet aan wagen. Waarom niet een dagje/weekendje weg. Hij zal het nog druk genoeg gaan krijgen, kan hij nog net ervoor lekker weg met jou.

Anders een mooie plant?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Een goede kokssloof met de naam van het restaurant? Of een mooi horloge met ingrafering van de naam?

Er zijn leuke dingen te bedenken... Wat is je budget en waar houdt hij van? Ook belangrijk! Je kan ook een speciaalzaak ingaan en bijzondere items kopen. Hoewel dat ook weer heel moeilijk is door eigen mening en smaak, fijn vinden werken etc. Je kan ook voor iets persoonlijks gaan. Echt voor hem!

Veel succes, ik hoop dat zijn restaurant een super succes wordt! Waar is het?
Volg je hart. Dat klopt.
Een lekkere massage bij een goede masseur. Kan hij zeker goed gebruiken na de eerste week (weken). Alle stress, harde werken etc, kan dan lekker weggemasseerd worden!
het rotte is dat ik nog maar 3 maanden met hem ga. Maar ik kan natuurlijk niet niks verzinnen. maar zo goed ken ik hem niet als het om zijn werk gaat... Uiteraard wel waar hij mee bezig was. maar alle ins en outs van een restaurant, pff geen flauw idee hahaha.

ik moet wel heel erg lachen om dat weekend weg! :-)

vind het nogal een goed idee..

Maar misschien denkt hij dan dat hij mij te weinig aandacht geeft ofzo... soort als stille hint
Ik denk geen sieraden of een horloge, kan hij niet dragen tijdens het werk... Misschien een leuke koksmuts? Of iets met die kok van de muppetshow?
Een Laguiolemes (geen namaak).

Een oestermes

Een koperen pan

Een weekend weg

Een etentje gekookt door jou.

Een koksjas
Wat voor soort restaurant gaat hij openen?

Hoe is de inrichting?

Misschien een mooi item voor in het restaurant. Loopt hij elke keer langs en denkt dan aan jou!
Snuffel eens rond op de site van Artihove.nl

Leuke, symbolische en betaalbare 'kunst'objecten met een boodschap van de kunstenaar.

Heb daar wel eens besteld, zowel zakelijk als prive en ik vind dat ze leuke aandenkens hebben. In jouw geval bijv. voor op of achter de bar.
Een weekend weg vind ik een leuk, maar een beetje een naïef idee. Een kok die net een nieuw restaurant is begonnen, gaat/kan echt niet op korte termijn lekker een weekend weg.

Ik zou 'm na z'n eerste avond werken thuis verrassen met lekkere hapjes en een goed glas wijn.
quote:Flowerpowerwoman schreef op 27 oktober 2011 @ 15:59:

Wat voor soort restaurant gaat hij openen?

Hoe is de inrichting?

Misschien een mooi item voor in het restaurant. Loopt hij elke keer langs en denkt dan aan jou!Ja dat bedoelde ik dus met de link die ik noemde.
Je kan ook iets voor in de zaak kopen! Mooi schilderij over eten ofzo! Als je alvast kan achterhalen wat de kleuren worden voor in het restaurant kan je daar op in spelen! Ik zou alleen niet voor een te opvallen schilderij gaan.
hij gaat een restaurant openen met een franse keuken!
Ik zou overigens nooit iets voor in het restaurant kopen. Daar is waarschijnlijk wekenlang over nagedacht (al dan niet door een professioneel bedrijf), de inrichting is compleet en dan zou jij nog eens aan komen zetten met een schilderij? Beetje vreemd vind ik dat.
peper en zout stel

Sorry erg flauw, maar was 't eerste waar ik aan dacht dankzij Andre van Duin. Verder geen idee, ik snap dat je het lastig vindt. Weekend weg klinkt leuk, maar met een net geopend restaurant?
dat durf ik ook niet echt aan. vooral omdat ik hem nog niet zo heel lang ken, en niet exact weet nog wat hij echt mooi of lelijk vind.....

lastig is het wel een beetje haha.

Maar ik ben wel heel trots op hem! en dat wil ik graag laten zien!
Wat is er mis met een flesje wijn?

Brommerpech
Zou 'n weekendje weg doen (of 'n midweek als ie juist de weekenden moet werken)
Misschien doe ik wel een voucher maken,

Met een door mij verzorgde massage

Een lekkere goede fles FRANSE wijn

En hapjes (kan vast wel ergens een goede traitteur vinden

Met als goodie bag een peper en zout stelletje

En als hij tijd heb of krijg ooit in de toekomst, gaan we lekker een weekend weg!!!
Er is misschien ook kookboek van een door hem bewonderde kok, dat hij nog niet heeft
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Maar als 'vriendin van' hoef je hem toch niets te geven? Je moet naast hem staan op je mooiste hakken.

De dag voor de opening langsgaan met een fles champagne (of 3, ligt eraan met hoeveel ze daar zijn)
Een vleesvork van Global! :-) Of een hakmes.
een bezoekje van Herman den Blijker
quote:famke89 schreef op 27 oktober 2011 @ 16:45: Of een hakmes.Romantisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven