Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
tja daar is patrick te sluw voor. Die blijft nog wel tot het einde, zie hem niet opgeven ondanks zijn luiheid.

Lauretta misschien wel, maar patrick geeft niet op.

Hoezo heeft Jochem recht op de finale Soeppie. Die stemt ook Nicholas eruit, omdat hij bang is voor zijn eigen huid.

Vind Jochem de meest saaie kleurloze kandidaat van dit jaar. Hij heeft helemaal geen woord gezegt gisteren. Van mij had hij er een tijd geleden al uit gemogen.
quote:rogue_25 schreef op 21 oktober 2011 @ 09:20:

Lijkt me dat Niko dat rekensommetje wel kon maken. Maar blijkbaar niet, misschien is hij er stiekem ook wel blij mee dat Nicholas eruit is, vergroot ook zijn kansen.

Niko heeft notabene dit nog voorspeld, net nadat Nicholas de lootjes getrokken had. Echt jammer dat Nicholas niet geluisterd heeft...

Inderdaad, contactgestoord is nog het beste woord voor Jochem. Ik weet niet, geen sympathieke vent in ieder geval. Ik ging voor Tanja, Nicholas en Niko vorige week. Nu blijven over Tanja en Niko die Robinsonwaardig zijn. Ik vond Niko en Kobe, ondanks hun complotten gewoon leuk. Ze dachten echt na. En nu dacht Niko ook echt na over het spel door door te denken en te voorspellen dat als zij niet op Anne zouden stemmen, iemand van hun wel eens er uit gestemd kon worden. Wat dus ook zo was...
quote:Baudolino schreef op 21 oktober 2011 @ 10:01:

Wat was het systeem met de bolletjes?dat komt mij ook niet bekend voor . iemand een uitleg ?
Vorig jaar en een paar jaar terug werd er na de eilandraad een nieuw stem systeem ingesteld. Elke kandidaat mocht 2 stemmen uitbrengen op 2 verschillende personen. Door middel van witte bolletjes in een soort telraam te gooien bij iemands naam. De twee kandidaten met de meeste stemmen gingen naar een duel en de winnaar kwam dan terug in de expeditie, de verliezer ging naar huis. Dus ook al kreeg je veel stemmen, had je alsnog een kans. Nu is dat dus niet meer helaas voor Nicholas.
quote:elninjoo schreef op 21 oktober 2011 @ 09:42:

Ik ken de deelnemers eigenlijk nooit, dit jaar alleen Jochem van die Olymische overwinning. Maar als kandidaat vind ik m maar suf. Zit niet veel in. Geen greintje charisma.

Meestal worden het voor mij pas bekende NL-ers doordat ze al in Wie is de Mol of Peking Express hebben gezeten. Heb afgelopen weekend de reeks van vorig jaar bekeken en daar zaten er zo al 3 in uit Wie is de Mol. Vond het wel leuk dat Regina die had gewonnen. Haar kende ik niet alleen uit WIDM maar ook uit PE.Patrick zat ook in wie is de mol. Daar vond ik hem ook al niet erg leuk overigens. Het is gewoon een beetje een valserd.
quote:rogue_25 schreef op 21 oktober 2011 @ 10:36:

tja daar is patrick te sluw voor. Die blijft nog wel tot het einde, zie hem niet opgeven ondanks zijn luiheid.

Lauretta misschien wel, maar patrick geeft niet op.

Hoezo heeft Jochem recht op de finale Soeppie. Die stemt ook Nicholas eruit, omdat hij bang is voor zijn eigen huid.

Vind Jochem de meest saaie kleurloze kandidaat van dit jaar. Hij heeft helemaal geen woord gezegt gisteren. Van mij had hij er een tijd geleden al uit gemogen.Ik zei niet recht, ik zei kans. Omdat hij nog wel een van de sterkere is denk ik.
quote:rogue_25 schreef op 21 oktober 2011 @ 12:49:

Vorig jaar en een paar jaar terug werd er na de eilandraad een nieuw stem systeem ingesteld. Elke kandidaat mocht 2 stemmen uitbrengen op 2 verschillende personen. Door middel van witte bolletjes in een soort telraam te gooien bij iemands naam. De twee kandidaten met de meeste stemmen gingen naar een duel en de winnaar kwam dan terug in de expeditie, de verliezer ging naar huis. Dus ook al kreeg je veel stemmen, had je alsnog een kans. Nu is dat dus niet meer helaas voor Nicholas.Oh ja, dat klinkt veel leuker!
Jochem is Sociaal helemaal niet sterk, volgens mij is hij zo asociaal als het maar kan. Hij komt enorm zwak over en toont weinig sociale kracht. In de proef van gisteren was hij ook niet erg sterk. Ik denk niet dat hij de finale gaat halen, daarvoor is hij sociaal te zwak. Sascha heeft meer kans, die glibbert overal vrolijk tussendoor.
Nicolas Liébart verbaast zichzelf: "Honger viel mee"

"Eigenlijk heb je niets nodig", concludeert Nicolas Liébart na zijn deelname aan Expeditie Robinson. Honger heeft hij niet geleden. Gans Vlaanderen schreef Nicolas af als de grootste luierik van de Pfaff-clan. Schijn bedriegt, want hij ontpopte zich als een gespierd manusje-van-alles tijdens de serie. "Ik zou zo terug willen", klinkt het. Wat een metamorfose.

"Ik ben een grote eter", zegt Nicolas. Maar voor Expeditie Robinson zette hij zijn vermeende vraatzucht opzij. "De honger viel verbazend goed mee. Ik concentreerde me op de ervaring en het overleven", klinkt het. De overtuigende woorden van Nicolas doen zijn imago van luierik eerste klas grandioos te niet. Het pezig Pfaff'ertje wil zelfs terug naar een godverlaten eiland in de Stille Oceaan. Geen luxeresorts meer voor Nicolas. Voortaan back-to-basic reisjes met vrouwlief en kindjes naar een verlaten oord. Benieuwd of Debby staat te springen om zich zonder perfect uitgeruste ligstoel op zand te wagen. Liébart is alvast afgekickt van al die overdreven luxe. "Eigenlijk heb je niets nodig", mijmert hij. Zolang hij zijn hengel heeft, is Nicolas een tevree man.

Onze gewezen luierik verlegt elke week zijn grenzen in een nieuwe Robinson-aflevering. Wie wil volgen of Liébart zo'n bezige bij blijft, kan elke maandag om 21.45uur afstemmen op zender 2BE. Liefhebbers van ruziënde wijven komen ook aan hun trekken. Deelneemsters Deborah Ostrega en Anne De Baetzelier kunnen elkaars bloed drinken. Voor ieder wat wils. (HB)
Vooral de onderste alinea is erg waar.

de enige echte Robinson
1x is genoeg

Dan maar wat kiekjes.

Wie kijkt er nog meer? (ben er nog steeds een beetje boos over dat Nicolas eruit is)
Zit te zappen tussen 4 en

5, vind t ook waardeloos dat Nicholas er uit is.
Nope ik ben lekker wat anders aan het kijken. Wel raar hoor maar ik wen er wel aan. Het eerste jaar dat ik afgehaakt heb in 11 jaar tijd.

Waar is de goede oude robinson tijd gebleven. Zucht.
Ja, is nog steeds zuur he.
Ik dwaal altijd af bij de uitleg van de proeven...
Ik ook haha
Anne moet er maar eens uit. Die zit er al veel te lang in.
En wat dacht je van Lauretta. Wat heeft die daar nou in hemelsnaam gepresteerd.
Inderdaad, Anne eruit. Maar ik zou ook niet treuren om Lauretta of Patrick.
Ik snap niet waarom Nico iedere keer voor Esther kiest.
"Niet panikeren". Wat is het toch een licht.
Wij weten al dat het 464 is he
Esther heeft toch ook op Nicolas gestemd? Of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven