Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Spannend zo'n doos. Heel veel succes bij het juridisch loket Coetje. Ik ga Sam wassen en een stukje wandelen.
Lekker Zoeb, zo kneuteren met je kleinkind

Ik ben gewassen en aangekleed,

keuken is aan kant en

de laatste sporen die Lola heeft achtergelaten zijn opgeruimd.

Nu is het wachten tot Troela klaar is met toiletmaken. Wij eten in de stad een broodje met Vriendin. De Oudste volgt als ze klaar is met werk.

Fijne dag allemaal!
Hihi, ik moest ook even grinniken om die spannende doos van Coe.

Flauw he?
Mogguh

Lola (bijnaam Zus) komt nog niet op eigen houtje de kooi uit, dat vindt ze eng. Maar ik neem haar net op schoot en dan blijft ze braaf zitten. Zit nu dus met een heel mooi pluisje op schoot te forummen.

Vanochtend (en gisterenavond) is ze al helemaal stukgeknuffeld bij wijze van spreken door Oudste, en de twee anderen snakken ook naar huidcontact. Gisteren vonden ze haar 'eng', vanwege haar grote ogen. Kortom, ze komt niets te kort, afgezien dan van dat ze mijn konijnenbrokken niet lust en ik toch erg hard hoop dat ze die wel gaat lusten.

Ze heeft zo'n schattig kuifje

Vandaag:

Opruimen (kinderen zijn op bso)

Administratie

Boodschappen

Langs graf

Coe, hoop dat ze je echt vooruit helpen (en als ze je doorverwijzen naar een advocaat: gaan, eerste half uurtje is gratis en kun je al heel wat te weten komen als je al je papieren rondom de scheiding bij je hebt).

Shadow, gezellig, een dagje weg. Eerlijk gezegd geen idee wat er in Hellendoorn te doen is, maar het zal wel helemaal okee geweest zijn.

En alweer een mooie herfstdag
Tuurlijk heb ik een spannende doos

Denk dat ie einde van de week met de post meegaat.

Mamz,dat gaat helemaal goed komen met Lola(zus) bij jou!De liefde spat van het scherm

Kon jij nog een bed gebruiken?Anders zet ik het hier op het prikbord,weggooien kan altijd nog.

Gebeld met juridisch loket,advocaat gebeld en daar alle papieren naartoe gebracht.Dezelfde advocaat als bij de scheiding,die weet dus goed hoe het in elkaar zit.Hij gaat een brief naar de deurwaarder sturen en heeft goede hoop dat ik niet hoef te betalen.Dus ik hoop nog even.

Verder naar Ikea,Uk wilde mee,was de ballenbak vol!

Even snel gehaald wat ik moest hebben en toen door naar de leenbakker voor 2 nieuwe matrassen(2 halen/1 betalen)

Ik kreeg die rotdingen niet in de bus dus eerst weer naar huis en vriend de banken plat laten leggen.

Weer terug naar leenbakker om matrassen te halen,langs de hornbach voor verhuisdozen en nu ben ik moe

Oja, ook nog even langs de bristol geweest voor paar goedkope buitenspeelschoenen voor middelste.

En nu moeten de dozen nog vol....
Buuf verderop heeft bezoek gehad van maatschappelijk werk werd me net verteld.Blij dat er iemand een oogje in het zeil houdt!
De Lola-liefde spat inderdaad van het scherm .

Klinkt als een lekker hectisch dagje weer Coe.

Ik help je hopen dat je deze keer niet voor de kosten op moet draaien.

Ik was van plan om niet veel meer te doen vandaag maar ik heb toch nog wel wat gedaan:

Met de meiden naar Zeeman, ze hadden allebei nieuw ondergoed nodig.

Drie wassen gedraaid.

Mount Everwash gevouwen en opgeruimd.

Gestofzuigd

Een pepernotenbrood gebakken (niet voor mij! )

Straks een grote pan spaghetti maken.
Fijn om te horen dat de situatie in de gaten gehouden wordt, Coe!

Jij ook blij mee zeker?
Was opgehangen en een nieuwe in de machine en 2 wassen opgevouwen.

Ook nog 3 dozen gevuld,voor de kinderen friet gebakken,voor mezelf een salade in elkaar geflanst en nu met koffie op de bank.(en weer een peuk gerookt)
Ik lees allemaal nare berichten!

Zoeb, wat sneu dat schoondochter een miskraam gehad heeft. Veel sterkte gewenst.

Mamz, gelukkig is de enkel niet gebroken. Jammer van de schade, wat een berg geld zeg!

Coe, wat een eikel, die ex van je. Ik duim voor je mee dat je niets hoeft te betalen.

Gold, weer een berg verzet zie ik, goed van je!

Zelf vandaag ook weer druk in de weer geweest. 2 lampen teruggebracht naar kwantum. We hadden er 3 gekocht, maar ze gaven alledrie een andere kleur, ondanks dezelfde lampjes en kappen. 2 dus teruggebracht. Bij gamma 2 andere lampen gekocht (met extra korting, Yeej!), zet ik ze net aan, geven ook die 2 verschillende kleuren. Morgen maar weer terug met de lampen.

Vandaag ook ingeschreven in de gemeente, nog even gaas gespannen onder de convectorputten (zodat het speelgoed van de kinderen er niet invalt), naar de dierenarts met de hond en straks nog even strijken.

Morgen hopelijk een beetje rustiger.
Moggu...
Jij moest nog laat aan de strijk Shadow!

Hoe bevalt het op het nieuwe stekkie?

Kinderen hebben heerlijk geslapen op de nieuwe matrassen.

Fijn dat ze met zoiets huishoudelijks ook blij zijn

Vandaag:

boodschappen

oudste 2 naar opa en oma brengen

verder met lijst van boven

Fijne dag allemaal
Ik heb iets gemist over de schade van Mamz? Kan het ook niet vinden. Ik denk dat Shadow twee dingen door elkaar haalt. Anders ligt het aan mijn medicijnen. (Zo makkelijk als je dingen vergeet en die medicijnen de schuld kan geven).

Coetje als ik "de doos" nu eens kom halen? Gezellig een keer.

Minimeeten dus.

Leuk dat de kinderen blij zijn met nieuwe matrassen.

Ik wilde naar een boekenbeurs maar ik heb er niets geen zin in. Ik ga lekker naar de kapper. Heb net mijn haar geverfd en nu vind ik het al weer te lang. Heerlijk een rustig dagje voor de boeg hebben en niets hoeven.
Zoeb,goed plan van die doos

Maar ik ben nog niet uitgezocht dus nog even wachten.

Ik mis een paar poppetjes van de little people boerderij,en wat vormpjes voor in zo'n vormending dus die zoek ik nog even op.De schoolbus is compleet.

Geniet lekker van je dagje rust en de kapperT.

Boodschappen zijn binnen,nu de oudste 2 wegbrengen en langs de bakker voor worstenbrood.(daar heb ik al sinds gisteravond zin in)
Ik wacht af Coe.

Nu douchen en wegwezen. Ik zit gewoon te luieren.
Mogguh

Coe, een nieuw (tweedehands) matras is zeker welkom, voor een bed heb ik eerlijk gezegd geen ruimte, maar ben wel benieuwd wat voor een bed het is. Maar als je oude matras nog goed is leg ik dat onder de Ikea halfslaper van Middelste en hebben de jongens meer plek in hun kamer voor andere dingen

Shadow, jij kan zeker wat meer rust gebruiken dit weekend! Balen dat de lampen steeds een andere kleur afgeven.

Ik moet zo om schoenen met de kleintjes, en daarna krijg ik een loge. Ondertussen kan ik me nog steeds bezig houden met de rommel in huis.
Ik ben trouwens ook wel nieuwsgierig naar mijn schade. Kan me nu wel wat kostenposten voor de geest halen maar niet per se één waarover ik heb geschreven.

Vandaag luie zaterdag. Vanmiddag met broodjes en beleg naar tante en oom gegaan en daar lekker (maar ook weer te veel) geluncht en dat moet ik nu bekopen met buikpijn .

Dat wordt morgen weer een dag balansen.

Qua bezemen heb ik geen reet gedaan.

Is Lola het al goed gewend Mamzie?

Komt ze haar hok al uit? Ze is dat natuurlijk helemaal niet gewend dus snapt er waarschijnlijk gewoon niks van.

Eet ze al van je voer?

Groephug!
Mamz,ik zal morgen of maandag een foto van het bed maken.

Matras was echt versleten dus die ligt al op de stort.

Gold,was jij nog afgevallen met het dieet?En hoe was dat speltbrood nu ?Je bent wel lekker bezig he,knap hoor!!

Vanmiddag niet veel meer gedaan,was vergeten dat schoonzus jarig was dus daar even snel een bakkie gedronken.

Van daaruit even wat spullen naar een vriendin gebracht en toen stapte daar ineens een vriendje van vroeger binnen.

Leuk gekletst,leuke vent geworden

Groephug terug
Moggu...
Zoeb,lieve Zoeb,wat een rare dag zal het voor jou zijn.

Ik weet ook niet of ik je kan feliciteren,wat is gepast op zo'n moment.Nienke zou jarig zijn,maar helaas mag dat niet zo zijn.

Ik hoop,dat er net als voorgaande jaren weer veel mensen zijn die aan Nienke denken vandaag!

Bij mij gaat de kaars aan vandaag,voor jou en je dierbaren
Lieve Coetje. .

We gaan nu naar haar toe.

Tot straks.
Zal me inderdaad vergist hebben met de schade van Mamz. Meende ergens iets gelezen te hebben over 5500 euro, maar dat zal dan de schuld zijn van de ex van Coe. Excuus!

Zoeb, heel veel sterkte gewenst vandaag. Kaarsje brandt.

Het bevalt hier goed op de nieuwe stek. Enige waar ik echt aan moet wennen is de drukte in de supermarkt op zaterdag. Het was eerder ook altijd wel druk, maar niet zó druk.
Mogguh

Sterkte vandaag, Zoebie. En een driedubbeldikke knuffel. Heb nu dus kinderen in de leeftijd van Nienke en kan me er geen voorstelling van maken wat het zou betekenen als één van hen er niet meer was. 'Nooit meer duurt me nu al te lang' zegt Middelste, maar dan over zijn papa.

Goldie, Lola is inderdaad wat meer het huis gaan verkennen. Maar als er iemand opstaat (ik pakte toenet een kop koffie) dan schiet ze gelijk onder de bank. En bij het knuffelen gaat haar hartje ook nog wel erg hard hoor, maar ze laat het wel toe. Gisteren hebben de andere konijnen kennis met haar gemaakt, Shirley zelfs in de kooi. Ging wel maar achter tralies of op neutraal terrein is beter. Als alle kinderen hier rondstuiteren (ik heb er nu vier) dan is er geen Lola te zien.

Vandaag:

Vind ik dat ik lui mag zijn

Vindt mijn huis dat er heel wat moet gebeuren

Het zal wel iets ertussenin worden.
Mogguh....

Ik heb echt schandalig lang uitgeslapen .

En ik denk niet dat hier vandaag veel gebezemd wordt. Misschien kan ik Manlief verleiden tot een wandeling naar de stad en daar lekker op terras mensen kijken.

Verder heb ik nergens zin in.

Ik kijk er niet van op dat Lola nog een beetje schuw is hoor Mamzie, Ze was hier geen kleinere kinderen (en dan ook nog 4 tegelijk) gewend.

Heeft ze wel al gegeten?

Dikke voor Zoeb. Ik doe ook een kaarsje voor jullie aan.

Shadow, woon je nu in een grotere plaats ivm de drukte in de winkels?

Coetje, vandaag rustdag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven