Beter vreemdgaan
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:38
Als ik hier zo veel topics lees die over vreemdgaan gaan, ga ik bijna denken dat je dat beter kunt doen als je ziet hoe ontzettend er gevochten wordt voor de vreemdganger.
Heb dit zelf ook gedaan bij ex, dat vechten voor hem.
Achteraf gezien verspilde energie, maar wat steeg zijn ego (en vooral dat van zijn vriendin)
Wat nu voor de trouwe mensen onder ons.
Ik denk dat ik ook maar eens fout wordt
Het is zo saai om gewoon een monogaam mens met een goed hart te zijn... komt geen man meer op af tegenwoordig!
Heb dit zelf ook gedaan bij ex, dat vechten voor hem.
Achteraf gezien verspilde energie, maar wat steeg zijn ego (en vooral dat van zijn vriendin)
Wat nu voor de trouwe mensen onder ons.
Ik denk dat ik ook maar eens fout wordt
Het is zo saai om gewoon een monogaam mens met een goed hart te zijn... komt geen man meer op af tegenwoordig!
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:40
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:44
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:44
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:45
quote:brokenhearted78 schreef op 28 oktober 2011 @ 16:41:
Ik ben drie keer bedrogen. Nu hoef ik geen man meer voor een relatie maar ik speel wel spelletjes met ze. Doen alsof ik ze wil dan niet meer.
Worden ze helemaal gek van. Nog nooit heb ik zo veel aandacht van mannen gehad.
Dus go for it!
Wauw drie keer, betekend mijns inziens dat je gewoon een hele slechte keuze hebt gemaakt...
Maar natuurlijk zijn nu direct alle mannen hufters die het verdienen 'geplayed' te worden door jou..
Hoe kortzichtig kan je zijn?
Ik lees dat wel vaker hier dat mensen hun eigen frustraties van zich afreageren bij topics waarin mensen in de knoop zitten bij hun relatie...
Elke situatie is anders...
Hmm en nu vind je het nog leuk, maar straks ben jij die verlepte 40er die in t bruin cafe met dr lamme harses achter de 'leuke' mannen aangaat... Hoe triest..
Ik ben drie keer bedrogen. Nu hoef ik geen man meer voor een relatie maar ik speel wel spelletjes met ze. Doen alsof ik ze wil dan niet meer.
Worden ze helemaal gek van. Nog nooit heb ik zo veel aandacht van mannen gehad.
Dus go for it!
Wauw drie keer, betekend mijns inziens dat je gewoon een hele slechte keuze hebt gemaakt...
Maar natuurlijk zijn nu direct alle mannen hufters die het verdienen 'geplayed' te worden door jou..
Hoe kortzichtig kan je zijn?
Ik lees dat wel vaker hier dat mensen hun eigen frustraties van zich afreageren bij topics waarin mensen in de knoop zitten bij hun relatie...
Elke situatie is anders...
Hmm en nu vind je het nog leuk, maar straks ben jij die verlepte 40er die in t bruin cafe met dr lamme harses achter de 'leuke' mannen aangaat... Hoe triest..
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:47
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:49
Het is met een knipoog geschreven.
Maar het is toch zo dat ik vind dat zoveel topics volgeschreven staan aan mensen die zoveel verdriet aan de vreemdganger overhouden.
Zij verdienen al die tranen niet, dat bedoel ik er eigenlijk gewoon mee.
En nee hoor, ik ben geen slachtoffer meer.
Ik wil inderdaad mezelf gewoon in de spiegel kunnen blijven kijken.
Maar het is toch zo dat ik vind dat zoveel topics volgeschreven staan aan mensen die zoveel verdriet aan de vreemdganger overhouden.
Zij verdienen al die tranen niet, dat bedoel ik er eigenlijk gewoon mee.
En nee hoor, ik ben geen slachtoffer meer.
Ik wil inderdaad mezelf gewoon in de spiegel kunnen blijven kijken.
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:51
quote:fashionfreak schreef op 28 oktober 2011 @ 16:49:
Eens, kan misschien wel goed zijn aangezien jouw partner zich dan vaak voor je gaat uitsloven. Vreemdgaan dus.
Illusie bovenop illusie.
Je bent dan niet alleen volstrekt inwisselbaar voor een volstrekt inwisselbare man, maar je acht jezelf dan ook volstrekt inwisselbaar.
Wegwerp mentaliteit.
Eens, kan misschien wel goed zijn aangezien jouw partner zich dan vaak voor je gaat uitsloven. Vreemdgaan dus.
Illusie bovenop illusie.
Je bent dan niet alleen volstrekt inwisselbaar voor een volstrekt inwisselbare man, maar je acht jezelf dan ook volstrekt inwisselbaar.
Wegwerp mentaliteit.
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:52
quote:Aubrey schreef op 28 oktober 2011 @ 16:51:
Ik denk dat veel mensen het vreemdgaan zelf hebben ondervonden, als actieve vreemganger, of als lijdend voorwerp. Welke voldoening haalt de vreemdganger eruit en is het de pijn van de partner waard.
Daar wordt vaak niet eens bij stil gestaan.
Op dat moment is er alleen sprake van ego en lust. Niet van enige waarde.
Ik denk dat veel mensen het vreemdgaan zelf hebben ondervonden, als actieve vreemganger, of als lijdend voorwerp. Welke voldoening haalt de vreemdganger eruit en is het de pijn van de partner waard.
Daar wordt vaak niet eens bij stil gestaan.
Op dat moment is er alleen sprake van ego en lust. Niet van enige waarde.
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:53
"Begin vandaag nog een affaire!", hoorde ik vanmiddag op de radio. Uit ongeloof heb ik even gegoogled, het gaat om de site www.victoriamilan.nl Echt belachelijk! Ik kan er echt boos om worden, wie verzint zoiets?
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:56
Vreemdgaan is inderdaad helemaal hip! Echt de mode.
Gelukkig dat ik nooit de mode achterna loop.
Maar helaas dat de meerderheid van de wereld bevolking dat wel denkt te moeten doen.
Ik haat mensen die liegen en bedriegen
Waarom degene die je lief heeft zoveel pijn doen?
Totaal geen respect meer voor elkaar... vreselijk!
Maar helaas dat de meerderheid van de wereld bevolking dat wel denkt te moeten doen.
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:57
quote:Dove schreef op 28 oktober 2011 @ 16:53:
"Begin vandaag nog een affaire!", hoorde ik vanmiddag op de radio. Uit ongeloof heb ik even gegoogled, het gaat om de site www.victoriamilan.nl Echt belachelijk! Ik kan er echt boos om worden, wie verzint zoiets?Bah, wat erg zeg! Mensen op de radio aansporen om vreemd te gaan... in wat voor wereld leven we.
"Begin vandaag nog een affaire!", hoorde ik vanmiddag op de radio. Uit ongeloof heb ik even gegoogled, het gaat om de site www.victoriamilan.nl Echt belachelijk! Ik kan er echt boos om worden, wie verzint zoiets?Bah, wat erg zeg! Mensen op de radio aansporen om vreemd te gaan... in wat voor wereld leven we.
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:59
quote:ladyw schreef op 28 oktober 2011 @ 16:56:
Eens!
Ik haat die mensen niet. Ik haat wel het liegen en bedriegen.
De groep wordt steeds groter en groter. Daar komt vanzelf een tegenbeweging op gang omdat de mens ook niet gemaakt blijkt voor totale losbandigheid.
Ik heb het prima in mijn uppie. En ik ben alleen nog beschikbaar voor mannen met dezelfde normen en waarden als ik zelf heb. De spoeling is daarmee enorm dun geworden, maar dat is ok. Ik maak me niet druk om diegene die wel de boel besodemieteren omdat het mij niet meer raakt. Ik heb me simpelweg niet meer beschikbaar gesteld voor die grote groep.
Eens!
Ik haat die mensen niet. Ik haat wel het liegen en bedriegen.
De groep wordt steeds groter en groter. Daar komt vanzelf een tegenbeweging op gang omdat de mens ook niet gemaakt blijkt voor totale losbandigheid.
Ik heb het prima in mijn uppie. En ik ben alleen nog beschikbaar voor mannen met dezelfde normen en waarden als ik zelf heb. De spoeling is daarmee enorm dun geworden, maar dat is ok. Ik maak me niet druk om diegene die wel de boel besodemieteren omdat het mij niet meer raakt. Ik heb me simpelweg niet meer beschikbaar gesteld voor die grote groep.
vrijdag 28 oktober 2011 om 17:00
Ze lijken alles te hebben Champoepel maar aan het eind van de rit zitten ze nog altijd met zichzelf en elkaar opgescheept en jij niet.
Dus in dat opzicht kun je je zegeningen tellen.
Jij bent niet zo en je kijkt ook niet tegen iemand aan die zo is.
En er zijn genoeg mannen die een monogame relatie willen, die gaan echt niet voor het type manipulerende vreemdganger.
Dus in dat opzicht kun je je zegeningen tellen.
Jij bent niet zo en je kijkt ook niet tegen iemand aan die zo is.
En er zijn genoeg mannen die een monogame relatie willen, die gaan echt niet voor het type manipulerende vreemdganger.