Beter vreemdgaan

28-10-2011 16:38 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik hier zo veel topics lees die over vreemdgaan gaan, ga ik bijna denken dat je dat beter kunt doen als je ziet hoe ontzettend er gevochten wordt voor de vreemdganger.

Heb dit zelf ook gedaan bij ex, dat vechten voor hem.

Achteraf gezien verspilde energie, maar wat steeg zijn ego (en vooral dat van zijn vriendin)

Wat nu voor de trouwe mensen onder ons.

Ik denk dat ik ook maar eens fout wordt

Het is zo saai om gewoon een monogaam mens met een goed hart te zijn... komt geen man meer op af tegenwoordig!


Alle reacties Link kopieren
quote:Gamina schreef op 28 oktober 2011 @ 20:44:

als je nou gewoon eens niet monogaam blijft maar ook geen vreemdganger wordt?

Dus of een open relatie. Of gewoon eeuwige vrijgezel met hier een daar een scharrel?

Nou inderdaad. Als je toch die behoefte hebt om het niet bij 1 partner te houden. Ik kan me best voorstellen dat mensen in een landurige relatie op den duur zoeits hebben van: O god, nu zal ik voor de rest van mn leven alleen nog maar sex met hem/haar hebben. En dat ze dat soms benauwend vinden. Hoeft niet, maar het gebeurt zeker.

Ik zou liever kiezen voor een open relatie, waarbij je dan wel een stabiele basis hebt, maar je elkaar ook vrijlaat om af en toe iets met een ander te doen.

En of je dat dat bij het avondeten lekker wilt bespreken, dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Voor mij hoeft dat dan weer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven