Beter vreemdgaan
vrijdag 28 oktober 2011 om 16:38
Als ik hier zo veel topics lees die over vreemdgaan gaan, ga ik bijna denken dat je dat beter kunt doen als je ziet hoe ontzettend er gevochten wordt voor de vreemdganger.
Heb dit zelf ook gedaan bij ex, dat vechten voor hem.
Achteraf gezien verspilde energie, maar wat steeg zijn ego (en vooral dat van zijn vriendin)
Wat nu voor de trouwe mensen onder ons.
Ik denk dat ik ook maar eens fout wordt
Het is zo saai om gewoon een monogaam mens met een goed hart te zijn... komt geen man meer op af tegenwoordig!
Heb dit zelf ook gedaan bij ex, dat vechten voor hem.
Achteraf gezien verspilde energie, maar wat steeg zijn ego (en vooral dat van zijn vriendin)
Wat nu voor de trouwe mensen onder ons.
Ik denk dat ik ook maar eens fout wordt
Het is zo saai om gewoon een monogaam mens met een goed hart te zijn... komt geen man meer op af tegenwoordig!
vrijdag 28 oktober 2011 om 17:49
quote:fashionfreak schreef op 28 oktober 2011 @ 17:46:
[...]
Lol me tooo. Blijven we tenminste mooi Heb jij een vriend?Wees mooi voor jou. Niet alleen voor het neukbaar zijn door een vent. Voor jou velen, eventueel tegen betaling. Wees zuinig op jezelf. Houdt waarde voor jou, nooit allen je lichaam als ruilmiddel voor wat eigenwaarde. En nu stop ik met dit welgemeende advies
[...]
Lol me tooo. Blijven we tenminste mooi Heb jij een vriend?Wees mooi voor jou. Niet alleen voor het neukbaar zijn door een vent. Voor jou velen, eventueel tegen betaling. Wees zuinig op jezelf. Houdt waarde voor jou, nooit allen je lichaam als ruilmiddel voor wat eigenwaarde. En nu stop ik met dit welgemeende advies
vrijdag 28 oktober 2011 om 17:50
vrijdag 28 oktober 2011 om 17:51
Het gaar niet perse om uiterlijk maar ook om karakter.
Als je vrouw hoogzwanger is en op crocks loopt dan is ze minder aantrekkelijk.
Ja dan kun je hem snel even ergens insteken omdat je potdikkie wel veter kan krijgen maar je kan dat ook niet doen.
Omdat je loyaal bent en van je vrouw houdt bijvoorbeeld.
Vreemdgaan heeft ook met een slap karakter te maken
Ja dan kun je hem snel even ergens insteken omdat je potdikkie wel veter kan krijgen maar je kan dat ook niet doen.
Vreemdgaan heeft ook met een slap karakter te maken
vrijdag 28 oktober 2011 om 17:53
quote:wynette schreef op 28 oktober 2011 @ 17:51:
Vreemdgaan heeft ook VOORAL met een slap karakter te maken
Vreemdgaan heeft ook VOORAL met een slap karakter te maken
vrijdag 28 oktober 2011 om 17:55
quote:misnaa schreef op 28 oktober 2011 @ 17:50:
[...]
We hebben veel gemeen.
Ik heb geen vriend is sinds 6 maanden uit. Zijn wel vrienden nu.
Jij hebt ook een vriend ( die te jaloers is) las ikOké. Ja ik had een vriend, heb het vanochtend officieel uitgemaakt en heb d'r ook helemaal geen spijt van tot nu toe.
[...]
We hebben veel gemeen.
Ik heb geen vriend is sinds 6 maanden uit. Zijn wel vrienden nu.
Jij hebt ook een vriend ( die te jaloers is) las ikOké. Ja ik had een vriend, heb het vanochtend officieel uitgemaakt en heb d'r ook helemaal geen spijt van tot nu toe.
vrijdag 28 oktober 2011 om 17:57
Ik denk wel dat ze echt zijn. Maar dat geeft toch niet? Wat mij betreft mogen ze hun eigen mening geven. Ze worden vanzelf grote meiden met alle ervaringen die ze zelf gaan opdoen op basis van hun overtuigingen. Iedereen heeft recht op zijn eigen fouten. En come on, wat is dat nou, 18. Toen dacht ik ook nog dat uiterlijk het belangrijkste was. Hoewel ik het vooral heb over fashion. Dat komt wel goed met haar. Die mansaa daar zit een steekje los. Die denkt waarschijnlijk op haar 70ste nog dat ze woest aantrekkelijk is, aantrekkelijker dan al die jonge meiden van 18
vrijdag 28 oktober 2011 om 17:58
vrijdag 28 oktober 2011 om 17:59
vrijdag 28 oktober 2011 om 18:53
misnaa en fashionfreak wat zijn jullie dom! ongelofelijk. Nog nooit wat mee gemaakt denk ik en toch al menen de wijsheid in pacht te hebben.
rozenstr. geeft heel wijs lieve tips, zo moet het ook maar ik kan eigenlijk alleen maar dit denken:
ik hoop dat jullie allebei eens ontzettend besodemieterd worden met je arrogante bekken. Dat zal je leren om zo over anderen te oordelen.
rozenstr. geeft heel wijs lieve tips, zo moet het ook maar ik kan eigenlijk alleen maar dit denken:
ik hoop dat jullie allebei eens ontzettend besodemieterd worden met je arrogante bekken. Dat zal je leren om zo over anderen te oordelen.
vrijdag 28 oktober 2011 om 19:37
quote:rrinkje schreef op 28 oktober 2011 @ 18:53:
misnaa en fashionfreak wat zijn jullie dom! ongelofelijk. Nog nooit wat mee gemaakt denk ik en toch al menen de wijsheid in pacht te hebben.
ik hoop dat jullie allebei eens ontzettend besodemieterd worden met je arrogante bekken. Dat zal je leren om zo over anderen te oordelen.Pas je taal even aan, is een tip ivm mods..
ik hoop dat jullie allebei eens ontzettend besodemieterd worden met je arrogante bekken. Dat zal je leren om zo over anderen te oordelen.Pas je taal even aan, is een tip ivm mods..
vrijdag 28 oktober 2011 om 20:39